Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 230E 1986a. probleem kiirendusega
#1
Tere austatud foorumlased. Nagu iga pruugitud auto, nii pole ka minu MB päris vaba probleemidest. Hetkel situatsioon järgmine, et kiirenduses tekib auk enamasti alates 2500 pöördest, vahel suts kõrgemal, vahel suts madalamal. Pole vahet kuidas sinna pööreteni jõuda, kas pedaal vastu põrandat või rahuliku stiiliga. Siis auto hakkab tugevalt jõnksutama ja edasist kiirendust ei toimu. Teenindus, kuhu pöördusin kõrge CO taseme pärast, soovitas tingimata vahetada katalüsaatori. Selle töö teen ka tingimata ära, kuid arvan et selles ei peitu jõnksutamise lahendus. Muuhulgas öeldi teenindusest, et küünlad - juhtmed on normaalsed ja töötavad laitmatult. Ise oskaksin esimese hooga kahtlustada bensiinipumpa, kuid ehk on siin kellegil kogemusi, mida veel vaadata võiks enne kui minna pumba survet kontrollima.
Vasta
#2
mina viskaks pilgu peale sisselaskele
oleks nagu rohkem õhumure kui kütus

vaata üle alates õhufiltrist, lõdvikud, vaakum, külmkäivitus, ...

a vabalt võib katalüsaatorist selline probleem tekkida
kui see tuleb nagunii vahetada, tee ära ja siis jätka teemat
kas sai korda või mitte

Vasta
#3
Tänan, toimetan soovituse järgi.
Vasta
#4
Jätkame teemat, austatud foorumlased. Katalüsaator sai vahetatud ja ülevaatus läbitud, kuid jõnksutamine pole kuhugi kadunud. Asi on muutunud hullemaks, auto sureb keset sõitu välja ja tõrgub käivitumast. Vahest esimesest vända pöördest aga vahest tuleb kannatust ja närve varuda, seda viimast pigem juba sagedamini. Käivitamisel viimasel juhul tõmbab kõik lambid armatuuris tuhmiks ja alarm vahest piuksatab. Vahest korraks läheb käima aga see on imelühike hetk. Ja nagu öeldud, mõnikord plärts ja käib. Õhuga probleeme teeninduse andmeil pole. Tean et läbi on kahe sarvega temperatuuri andur jagaja juurest, kas selle vahetus võiks mõjuda?
Vasta
#5
Hakka siis pihta - juhtrõhu regullaator, võid ka kommutaatorit proovida. Üldjuhul romulatest saad asja võtta nn testperiooduiks, et kui pole selle viga siis annad jupi tagasi ja saad raha ka tagasi.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#6
Kui sellel mudelil on lambda andur tasuks kontrollida
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Tänan vastuste eest. Lamda öeldi veel toimivat, et südamerahuks võid vahetada. Aga ju hakkan katsetama kui aega leian.
Vasta
#8
Võtad õhufiltri kopsiku maha ja kus siseneb jagaja peasse bensiini toru,vot seal pea ja toru vahel on stuts-peenfilter.Proovi läbipuhuda ja puhastada.
BMW R-35 otsib juppe
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 406 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,568 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 489 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 340 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 359 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 557 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 694 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby
  W124 E280 1993 probleem keskluku infrapunaga raidoon 4 877 14-08-2021, 10:30 AM
Viimane postitus: raidoon
  W212 süüteluku probleem trancer01 1 800 29-06-2021, 11:35 AM
Viimane postitus: byh
  w211 e320 2005 käivitus probleem qwerty1579 8 4,919 18-02-2021, 09:26 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne