Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diagnostika, veakoodide avastamine/kustutamine jne...
#1
Veakoodide avastamine ja kustutamine (MB ja ka teistele markidele).

Parimat
Diagnostikapoisid
Tel. 56131612
Tallinn
Vasta
#2
Kogemusi on?
Mis seadmega teete?
Kas CDImootori anumasurvet mootori töö ajal näete?
Vasta
#3
Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud?
Näiteks. Veakood- railisurve liiga kõrge. Reaalselt mõõtes on see tühikäigul 300 bar. Lubatud on 280-310 bar. Mis edasi saab, on minu küsimus?
Vasta
#4
(06-06-2012, 05:49 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud?
Näiteks. Veakood- railisurve liiga kõrge. Reaalselt mõõtes on see tühikäigul 300 bar. Lubatud on 280-310 bar. Mis edasi saab, on minu küsimus?

Teostame ainult diagnostikat, auto remondiga ei tegele!

Parimat

Vasta
#5
(09-06-2012, 03:48 PM)diagnostika Kirjutas:
(06-06-2012, 05:49 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud?
Näiteks. Veakood- railisurve liiga kõrge. Reaalselt mõõtes on see tühikäigul 300 bar. Lubatud on 280-310 bar. Mis edasi saab, on minu küsimus?

Teostame ainult diagnostikat, auto remondiga ei tegele!

Parimat

See äriidee ei ole minu arvates jätkusuutlik. Klienti ei huvita, et diagnostika käigus loeti auto ajust sellised ja sellised veakoodid. Klient soovib, et tema autole tehakse diagnostika ja seejärel kõrvaldatakse leitud vead ning tagastatakse sõitev auto. Teiste sõnadega klient soovib terviklahendust mitte poolikut...

Vasta
#6
(09-06-2012, 05:01 PM)kaupo51 Kirjutas:
(09-06-2012, 03:48 PM)diagnostika Kirjutas:
(06-06-2012, 05:49 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud?
Näiteks. Veakood- railisurve liiga kõrge. Reaalselt mõõtes on see tühikäigul 300 bar. Lubatud on 280-310 bar. Mis edasi saab, on minu küsimus?

Teostame ainult diagnostikat, auto remondiga ei tegele!

Parimat

See äriidee ei ole minu arvates jätkusuutlik. Klienti ei huvita, et diagnostika käigus loeti auto ajust sellised ja sellised veakoodid. Klient soovib, et tema autole tehakse diagnostika ja seejärel kõrvaldatakse leitud vead ning tagastatakse sõitev auto. Teiste sõnadega klient soovib terviklahendust mitte poolikut...


Soovite midagi tarka öelda, siis palun helistage mitte ärge virisege!!!

Kõike head
Diagnostikapoisid
Tel. 56131612
diagnostikapoisid@gmail.com
Vasta
#7
Tänu Diagnostika poisile sain mina enda auto liikuma. Suured tänud ja edu edaspidiseks.
Vasta
#8
(09-06-2012, 11:12 PM)diagnostika Kirjutas: ...
Soovite midagi tarka öelda, siis palun helistage mitte ärge virisege!!!

Kõike head
Diagnostikapoisid
Tel. 56131612
diagnostikapoisid@gmail.com

Iseneenesest tulevad Suured Ja Karvased Munad kasuks ettevõtluses. Aga nende eksponeerimisel peab ette vaatama...Paranoid

Aga ka minul tekib kiuslik küsimus: mida peaks inimene teadmisega, et tal on veakoodid x, zz ja dzw peale hakkama? Eusa_shifty

MB puhul on väga oluline, et kasutatav tester suudaks autoga suhelda. Pahatihti loetakse üldtestriga kättesaadav maha ja auto kuulutatakse "puhtaks". Aga tegelik viga on varjatud ja leitav vaid sobiva testri või hea diagnostiku korral...

Millega loete? Kuhu saadate MB remonti, kui veateade xxx tagasi tuleb? Ise te ju ei tegelevat remondiga...Icon_neutral
Vasta
#9
Siin jääb tegelikult endiselt suur küsimus õhku: Millega diagnostika tehakse?

Iseenesest ei ole mul mingit probleemi kusagilt mitte-Lesvenist läbi minna, kui on märgatavalt odav hind. Kuid, kui tegemist on testeriga, siis ma võin seda tegelikult samamoodi ka ise kodus teha Smile Selleks on kindlasti tutorialid netis olemas. Kui aga tegemist on sellise kohaga, kus on korralikud kaablid, arvutid ja tarkvara. Ehk diagnostikale pühendunud firmaga, siis võiks ju veidi rohkem infot üles panna. Aadressid, firmanimed ja miks mitte pilt garaazist, et näidata mis tasemega tegu on?! Ma tuleks isegi uurima, et mis mu süütelukuga on..

Hindadest võiks ka veidi rääkida..
Vasta
#10
Tervist!
Diagnostikat teen Launch Diguan X_431`ga ja on ka teised seadmed olemas!

Vahetasite kellade ploki ära? Pole probleem paneme õige näidu tagasiSmile

Veakoodide kustutamine ja Servise nullimine kuni 2012 aasta autodele.
Teie auto armatuuris põleb kiri SERVICE, Airbag, ABS, CHECK ENGINE, vms... ?
Helistage ja lahendame probleemi äraSmile

Tallinn
Tel. 58915410
diagnostikapoisid@gmail.com

(28-06-2012, 01:15 AM)Harry Kirjutas: Siin jääb tegelikult endiselt suur küsimus õhku: Millega diagnostika tehakse?

Iseenesest ei ole mul mingit probleemi kusagilt mitte-Lesvenist läbi minna, kui on märgatavalt odav hind. Kuid, kui tegemist on testeriga, siis ma võin seda tegelikult samamoodi ka ise kodus teha Smile Selleks on kindlasti tutorialid netis olemas. Kui aga tegemist on sellise kohaga, kus on korralikud kaablid, arvutid ja tarkvara. Ehk diagnostikale pühendunud firmaga, siis võiks ju veidi rohkem infot üles panna. Aadressid, firmanimed ja miks mitte pilt garaazist, et näidata mis tasemega tegu on?! Ma tuleks isegi uurima, et mis mu süütelukuga on..

Hindadest võiks ka veidi rääkida..

Vasta
#11
Vahetasite kellade ploki ära? Pole probleem paneme õige näidu tagasiSmile

Põhitegevusest saab ilmselt aimu sellest lausest.... Kurb...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#12
Vahetasite kellade ploki ära? Pole probleem paneme õige näidu tagasiSmile
--------------------------------------------------------------------


ja kes ei osanud selles sõnumis sisalduvast aru saada siis:


... pole probleemi, paneme sellise näidu kelladele? (Odomeeter, hodomeeter, läbisõidunäidik, läbisõidumõõdik



Segaduse vältimiseks soovitame autonduses kasutada Heido Otsa „Autosõnastikus” esitatud eesti terminit läbisõidumõõdik, mis on läbipaistev ja annab selle väikese riista ülesannet täpselt edasi.
, nagu soovite


ja nii need autod Eestis ongi, kolme ja kolmekümneaastased - kõik 200 000 km. läbisõiduga :-(
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#13
diagnostika ja veakoodide lugemine on ikka kaks ise asja
Vasta
#14
On see ikka õige NR.helistasin aga ütleb et on välja lülitatud,vaja oleks w211 ajaust vead ja kõrvalistme lapse turvaandur(srs) nullada..ON se võimalik teie aparaadiga???
Vasta
#15
(27-08-2012, 10:13 AM)allar20 Kirjutas: On see ikka õige NR.helistasin aga ütleb et on välja lülitatud,vaja oleks w211 ajaust vead ja kõrvalistme lapse turvaandur(srs) nullada..ON se võimalik teie aparaadiga???

Liiga palju pettunud kliente?

Vaata kasutaja Meego profiili - tema toimetab Keilas. Või suhtle Hortiga.

Oled kindel, et andurit on vaja nullida? Äkki tahad hoopis turvapatja välja lülitada?
Vasta
#16
(27-08-2012, 10:13 AM)allar20 Kirjutas: On see ikka õige NR.helistasin aga ütleb et on välja lülitatud,vaja oleks w211 ajaust vead ja kõrvalistme lapse turvaandur(srs) nullada..ON se võimalik teie aparaadiga???


IStme anduri välja progemine on päris trikikas asi - kui hätta jäävad, siis wdb240 saab aidata.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Wink Star Diagnostika remont madis71 0 1,256 29-12-2021, 07:31 PM
Viimane postitus: madis71
  Chip tuuning, EGR off, DPF off jne znxe 22 19,484 27-07-2021, 12:10 PM
Viimane postitus: Ur3o
  MB STAR/XENTRY Diagnostika L-Virumaa ja Tartu znxe 21 22,780 15-09-2020, 12:27 AM
Viimane postitus: znxe
  Diagnostika Tallinnas ja lähiümbruses.(Nüüd võimalik ka mõningaid võtmeid teha) RMB 5 13,258 09-11-2019, 09:37 PM
Viimane postitus: imre
  Star diagnostika täna Tallinnas? Holari 0 3,610 28-04-2019, 09:02 AM
Viimane postitus: Holari
  Otsin: Star diagnostika teenus Tallinnas 4-Matic 1 4,074 04-04-2019, 07:11 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  WEBASTO diagnostika remont ning hooldus RMB 0 7,146 06-10-2018, 12:03 AM
Viimane postitus: RMB
  S124 '95 M104 diagnostika Tartus vasak 0 3,577 11-09-2018, 08:26 PM
Viimane postitus: vasak
  Autode kiletamine ja kleebiste valmistamine jne jamez74 0 2,573 19-03-2018, 11:34 AM
Viimane postitus: jamez74
  Kliima diagnostika j0rma 0 3,782 22-05-2017, 11:07 AM
Viimane postitus: j0rma



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne