M konn
#4
(18-05-2012, 12:16 AM)imre Kirjutas:
(17-05-2012, 11:15 PM)Reddog Kirjutas: Millest tulneb selline kandejõud? Ja samas tahad sa öelda et kui see nn: konn oleks ARK arvel siis pole sel juhul seal olevale sõidukile kes siis silda pidi sellel on ei kindlustust ja ülevaatust? Parandage mind kui ma sain valesti aru või eksin?

kui konn on auto taga tühjalt siis on ta haagis ja siispeab taolema arvel.
kui aga konna peal on auto siis võib ta olla ilma regamata,kuid autol peab olema kindlustus.

Kandejõu teema huvitab mindki. Kust selline numebr on tekkinud?

Konn ei pea olema arvel, kuid siis on ta järelveetav pukseeritav seadeldis, mille liikumiskiirus on kuni 25 km/h ja millele peavad olema tuled, helkurid ja aeglase sõiduki tunnusmärk ("traktorikolmnurk").
Kui registreerida eriotstarbelise haagisena, siis vedrustuseta silla korral peaks tulema kiirusepiirang 70 km/h. aga on ka ilma piiranguta arvele võetud.

Muidu näikse tummine tükk olevat. Mis siselaius on?

Kas klubil ei võiks sihuke asi olemas olla? Saab ühe veereva sillaga autosid liigutada ka E-katti ja viisakat vedurit omamata.Unibrow
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M konn - Autor: imre - 17-05-2012, 06:29 PM
RE: M konn - Autor: Reddog - 17-05-2012, 11:15 PM
RE: M konn - Autor: imre - 18-05-2012, 12:16 AM
RE: M konn - Autor: v6sa - 18-05-2012, 08:16 AM
RE: M konn - Autor: imre - 18-05-2012, 09:44 AM
RE: M konn - Autor: Reddog - 19-05-2012, 12:57 AM
RE: M konn - Autor: imre - 20-05-2012, 03:35 PM
RE: M konn - Autor: imre - 26-05-2012, 03:07 PM
RE: M konn - Autor: imre - 31-05-2012, 12:11 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne