O: G460 -le 3L bensiinimootori
#1
Kuna soov ühel pikal G460 -el vahetada diiselmootor bensiinimootori vastu siis ootaks pakkumisi töökorras komplektsele umbes 3L MB bensiinimootorile.
Ette öeldes, et M103 oleks hea aga starter tal juhi poolepeal asub, starter aga peab asuma kõrvalistuja poolepeal.

Raimo
56224693
W463 ja W212
Vasta
#2
Starter kõrvalistuja poolel.......hmm läheb raskeks....siis sobib sulle enam-vähem vaid 2.8 M110 mootor, mis oleks minu jaoks väga huvitav.

Aga...Lihtsam on sul kasti vahetada ja valida kaasagsem mootor, ise soovitaks M104 mootorit, mis omab juba el. pritset. Kuu-kahe pärast suudaks sellist ehk pakkuda, kui düno stendis ellu jääb, sest ma võtan sealt kõik, mis võtta annab Nod
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
(14-05-2012, 10:04 PM)hents99 Kirjutas: Starter kõrvalistuja poolel.......hmm läheb raskeks....siis sobib sulle enam-vähem vaid 2.8 M110 mootor, mis oleks minu jaoks väga huvitav.

Aga...Lihtsam on sul kasti vahetada ja valida kaasagsem mootor, ise soovitaks M104 mootorit, mis omab juba el. pritset. Kuu-kahe pärast suudaks sellist ehk pakkuda, kui düno stendis ellu jääb, sest ma võtan sealt kõik, mis võtta annab Nod

Kogemused sõiduauto kasti paigutamisel G -le pole just parimad, hakkab libistama ja ei tööta korralikult, G kasti aga uuemat ei jaksa osta arvan Smile aga mis sellel 2.8 -l viga on?
W463 ja W212
Vasta
#4
On sul manuaal või ATM ? Uuemat ATM`i liigub ja manuaalil pole ehk vahetki.

2.8 pole viga miskit. Mul omal suur huvi sellise vastu. Jama on vanus, mittetöötav pritsung jne.

M104 2.8 on juba asisem. Võimu rohkem ja ökom ka.

Mehaanilise pritsega mootori soovitaks ikkagi ümber teha kaasaegse efi peale.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
(15-05-2012, 12:21 AM)hents99 Kirjutas: On sul manuaal või ATM ? Uuemat ATM`i liigub ja manuaalil pole ehk vahetki.

2.8 pole viga miskit. Mul omal suur huvi sellise vastu. Jama on vanus, mittetöötav pritsung jne.

M104 2.8 on juba asisem. Võimu rohkem ja ökom ka.

Mehaanilise pritsega mootori soovitaks ikkagi ümber teha kaasaegse efi peale.

Mis ARK sellest EFI -st arvab?
W463 ja W212
Vasta
#6
Jätsin ennist ütlemata, et 4k automaat on ja mootor originaalis om617
W463 ja W212
Vasta
#7
KAs keegi on suutnut uuemat 3,2 V6 ,165kw bensiini mootorit ilma auto ajuga ühendamiseta tööle panna?
W463 ja W212
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  O: W124 80 kw 2.0 bensiinimootori DaddyV 1 1,403 11-05-2013, 09:21 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  M: G460 automaatkast karuanton 6 2,655 12-12-2012, 01:05 AM
Viimane postitus: karuanton
  M: G460 mootorijupid karuanton 2 1,557 11-10-2012, 10:53 AM
Viimane postitus: karuanton
  O:MB W124 KORRALIKU bensiinimootori koos käigukastiga. DaddyV 11 6,113 22-09-2012, 08:21 PM
Viimane postitus: DaddyV
  M: G460 automaatkast karuanton 0 1,082 14-09-2012, 10:41 AM
Viimane postitus: karuanton
  V:G460 diisli aut kasti bensiini oma vastu karuanton 0 1,353 16-05-2012, 08:57 PM
Viimane postitus: karuanton
  V:G460 karterikaitse küttepaagi kaitsepleki vastu karuanton 0 1,369 04-06-2011, 02:52 PM
Viimane postitus: karuanton



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne