Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Autor Sõnum
ErmQ Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 82
Asukoht: Rootsi/ Uppsala
Postitus: #1
Pildid Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Otsustasin lõpuks oma autost ka teema teha.
Autost siis nii palju.

Mark: w124 230CE.
Väljalaske aasta: 1987 algus
Võimsus 97 kw./nüüd 162kw
Mootor 2.3 R4/nüüd 3.0 R6 24v
Värvus: Tumesinine
Lisavarustus: Pole.
Käigukast: Manuaal 5 käiku.

Auto soetamise lugu:
Aasta oli 2008. Üks sõber käis ühes eramajas torutöid tegemas. Majaomanikud olid pensionärid siis mingi hetk vanahärra kutsus sõbra garaaži juurde ja küsis, et kas ta autot ei taha osta kasvõi põllurallikaks. Tegi ta siis ukse lahti ja sõbrale vaatas vastu üli korralik Ford escort RS2000. ja selle kõrval siis w124 CE mb. Mõlemad paksu tolmu kihi all.
Sõbral oli raha vaid Fordi jaoks ja ostis selle. Hiljem tuli sõber mulle Mersut pakkuma. Natuke aega mõtlesin ja siis sai vaatama minna. "Armusin esimesest silmapilgust". Auto oli viimased kolm aastat seisnud seal garaaži all kuna vanahärra oli saanud kolm aastat tagasi insuldi ja jäi osaliselt halvatuks seetõttu ta auto maha müüski. Kuigi oli näha, et ta seda kohe tõesti teha ei tahtnud. Saigi siis see auto sealt ära toodud 25000 krooni eest mis oli tol ajal selle auto eest väga odav. Puksid läksid muidugi KÕIK paari kuuga läbi kuna auto ei olnud see kolm aastat pakkude peal.
Lisaks siis veel vanahärra väitis, et niikaua kui see auto tema käes on olnud siis ta talvel sellega ei sõitnud. Ise olen sõitnud temaga ainult ühe talve.

Veel autost:
Kere seisukord on suhteliselt hea 25 aastat vana auto kohta. Põhi on ok. Roostes on tiibade esimesed ääred, antenni ümbrus kobrutab, vasakpoolse tagumise ratta koopa stange poolne äär roostetab ja parempoolse tagumise tule all on ka roostes koht väikse mõlgiga mille põhjustas tundmatu ahv ühes parklas. Arvatavasti sama tundmatu ahv tekitas ka vasakule taga nurga küljepeal valged kriimud kuna mõlemad asjad tekkisid autole samas parklas samal päeval.
Salongiga tuleb ka mida ette võtta kuna istmed on väga määrdunud ja juhi iste on viltu vajunud.

Tehtud tööd:
Talv 2010 sai Remonditud kogu veermik. Vahetatud said KÕIK esisilla ja tagasilla puksid, kõik rooli süsteemi puksid jne, amordid, vedrud, pidurikettad, klotsid ja suppordid sai üle käidiud.

Mai 2011 sai alustatud mootori vahetusega. 2.3 mootori asemele läks 3.0 24v mootor. Antud töö sai ette võetud kuna väsisin 2.3 mootori pidevatest jamadest ja nende remontimistest.

Mootori vahetusega kaasa tulnud tööd:
Mootori juhtmestiku vahetamine mis oli õnneks suht lihtne ja loogiline. Käigukast tuli vahetada. Alla sai 1990 aasta 3.0 12v manuaalkast ja kuliss. Sama masina küljest tulid veel hooratas, sidurikorv ja ketas. Vahetada tuli ka kardaan, loomulikult summuti jooks ning Esimene stabilisaator varras. Radiaator tuli panna suurem ja alumised radiaatori toed tuli ümber teha (tuli alla poole tuua need). Ja palju muid igasuguseid nipet näpet asju.

Praeguse mootoriga tehtud tööd:
Vahetatud kõik rihma rullikud, rihm, rihmapinguti amort, küünlad(Bosch), jagaja rootor koos kaanega(Bosch), küünlajuhtmed, õlid ja filtrid.

Mootori vahetusega seoses veel vaja teha:
Võimsam bensiini pump tuleb panna ja pidurisüsteem tuleb ka uuele mootorile vastavaks teha. 3.67 ülekandega reduktor tuleb ka veel lisada. Vedrud tuleb vist ka kangemad panna nüüd.

Üldised tööd mis veel vaja teha:
Mootoril tuleb vahetada veel veepump. Kere vajab üle värvimist ja rooste eemaldust. Salong tahab ka HÄDASTI ülekäimist saada.

Välimusega pole siiani eriti aega tegeleda olnud ja üldse kogu asi on veninud kuna töö on kogu aeg komandeeringus, Eestis või välismaal. Viimased pool aastat on tulnud Rootsi vahet käija ja sellepärast nüüd aega veel vähem. Aga eks ta vaikselt ikka valmib.[Pilt: 67993-CE.jpg] [Pilt: 95546-CE2.jpg][Pilt: 29559-Pilt051.jpg][Pilt: 35754-Pilt0449.jpg][Pilt: 56587-Pilt0450.jpg][Pilt: 32864-Pilt0504.jpg][Pilt: 89839-Pilt0510.jpg][Pilt: 32563-IMG_1481.JPG][Pilt: 36389-IMG_1475.JPG][Pilt: 63943-IMG_1095.JPG][Pilt: 43322-IMG_1471.JPG][Pilt: 89533-IMG_1360.JPG][Pilt: 36268-IMG_1480.JPG]

=MB Force=
(selle postituse viimane muutmine: 07-10-2013 09:02 PM ErmQ.)
04-05-2012 11:02 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
w1244 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 62
Asukoht: Tallinn
Postitus: #2
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
mis 162kW moootor maksma läks?
08-05-2012 12:59 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
T6nu Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,040
Asukoht: Viro
Postitus: #3
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Amg õhukoguja oleks võinud ju ikka alles jätta. Aga miks automaati ei pannud?
08-05-2012 01:59 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ErmQ Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 82
Asukoht: Rootsi/ Uppsala
Postitus: #4
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Mootori koos juhtmetega sain ühelt tuttavalt 100€- eest aga ilma kommukata + veel nipet näpet oli puudu/ vajas välja vahetust. Kogu mootori vahetusega kaasnenud kulud on siiani 700-800 € ja läheb veel umbes 200€. Kindlasti saaks kogu asja tehtud ka palju odavamalt.
See "AMG" sai sinna omal ajal ise tehtud.
Manuaal sai panna kuna w124 3.0 24v kupeesid manuaal kastiga just väga palju pole ja üldse ise ei ole väga automaatkasti usuline. Ehk siis meeldib ise asju kontrollida.

=MB Force=
(selle postituse viimane muutmine: 08-05-2012 09:35 PM ErmQ.)
08-05-2012 05:38 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ErmQ Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 82
Asukoht: Rootsi/ Uppsala
Postitus: #5
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Pole ammu midagi pannud siia. Hetke seis siis selline:[Pilt: 68985-IMG_4792.JPG]
Vahepeal ära jõutud tööd. Uus veepump sai pandud, kõik käsipiduri trossid sai ka ära vahetada ja veel nipet näpet asju.
Veel siis vaja teha: Uued ratta laagrid panna, Võimsam bensa pump vaja külge krudida, Uued (kõik) pidurite jubinad külge instaleerida.
Lähiaja jooksul peaks uus salong ka tulema ja sügise jooksul peaks kere tööd ja värvimine tulema kui kõik plaani päraselt läheb.
[Pilt: 36826-IMG_4796.JPG]
Pärast koobaste korralikumat puhastust tuli paremast esiratta koopast selline auk ilmavalgusele, nii palju siis sellest, et roostet on ülivähe.

Oleks vaid aega...Oleks vist ammu juba valmis...

=MB Force=
02-09-2012 10:22 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
RCLK Ära (0)
Huviline

Postitusi: 44
Asukoht: Jõgeva,Rakvere,
Postitus: #6
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
c124 olnud ammust aega üks vaieldamatuid lemmikuid:) välimus ilusti soliidseks- mingisugune originaal velg ja minusilmis on see siis maasikasRolleyes
paksu rahataskut:)
03-09-2012 11:00 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Mike22 Ära (2)
MB klubi liige

Postitusi: 1,130
Asukoht: Tallinn
Postitus: #7
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Jälgin ka lõpptulemust Nod
03-09-2012 12:40 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ErmQ Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 82
Asukoht: Rootsi/ Uppsala
Postitus: #8
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Plaan ongi võimalikult originaaliks jätta.
Rahakott päris tihti paksust peenikseks:D, ega need w124 kupee jupid eriti odavad pole. M104 mootorile vastavad jupid on veel eriti kiirve hinnaga, näiteks boschi jagakaan maksis juba 170 euriEusa_doh
Plaanis on tulevaks suveks valmis saada kõik ilusti.

=MB Force=
03-09-2012 06:39 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ErmQ Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 82
Asukoht: Rootsi/ Uppsala
Postitus: #9
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Nii vahepeal sai tegeleda paberi majandusega ja ümberehitus ilusti seaduslikuks teha. Kogu asi läks loodetust palju lihtsamini.
Kõigepealt sai minna Pärnu ARKi ja seal oma jutt maha räägitud. Rääkisin seal, et antud mootorit(m104,980 3.0 24v) on w124-jale seeriatootmises paigaldatud jne, selle peale öeldi, et nemad seda ju ei tea ja mul on vaja selleks tõestust. Siis saigi minna Pärnu Silberautosse ja seal oma murest räägitud. Siit aga minu tõeline imestus, et üks auto esindus viitsib tegeleda sellise asjaga kui tuleb uksest sisse üks lambine vend ja sellist tõendit tahab nagu mul vaja oli ja selle eest isegi raha ei küsi. Sai siis seal asja arutatud ja siis öeldi, et nad saadavad selle tõendi mulle meilile. Mõnipäev hiljem oligi see tõend mul meilil. Täna käisin siis Pärnu ARKis ära ja sain oma asjad aetud ja uued autodokumendid, kogu asi läks maksma 21 eurot ja 7senti.
Aga jah siin kohal [/color] SUURED TÄNUD PÄRNU SILBERAUTOLE.

=MB Force=
(selle postituse viimane muutmine: 21-09-2012 08:28 PM ErmQ.)
21-09-2012 08:07 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ErmQ Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 82
Asukoht: Rootsi/ Uppsala
Postitus: #10
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Väike täiendus siis üle pika aja.
[Pilt: 66488-P1011005.JPG][Pilt: 24934-P1011006.JPG][Pilt: 67889-P1011007.JPG][Pilt: 96273-P1011008.JPG][Pilt: 22928-P1011009.JPG]

Hetkel siis asi seoses talvega seisab.
Vahepeal siis sai toodud üks doonor 3.0 132kw ce kust sai musta nahksisu ja igast lisasid. 4x el aknad, kliima, tagumised peatoed jne. Nahk sisu on üpriski korralik ja esi istmed soojendusega ning juhi iste on el-reguleeritav.
Hetkel on pooleli kogu doonor auto salongi juhtmestiku arutamine ja ümber tõstmine teisele. Lisaks on tehtud palju muid nipet näpet asju.
Vahepeal olen ka kulud enam-vähem kokku löönud ja alates mootori vahetuse algusega kuni siiani on läinud natuke üle 3000 euro(seal sees on ka doonor auto soetamine 1000- ).
Kere töödega pole siiani jõudnud tegeleda aga kui jumal annab tahaks kõik suveks või suve keskpaigaks valmis saada.

=MB Force=
(selle postituse viimane muutmine: 12-01-2013 05:29 PM ErmQ.)
12-01-2013 05:12 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ErmQ Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 82
Asukoht: Rootsi/ Uppsala
Postitus: #11
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Tervitus kõikidele foorumlastele.
Pole ammu siia midagi lisanud ja leidsin lõpuks aega teemat natukene täiendada.
Kevad ja suvi möödus taas kiirelt ja pidevas ajapuuduses aga üht-teist sai auto juures siiski tehtud.
Ehitatav auto sai siis keretöödeks ette valmistatud ja muudki mida enam isegi ei mäleta. Doonor autot on ka lammutatud. Eesmärk oli sealt sillad kätte saada mis liivapritsi lähevad ja siis värvi alla uuesti ning kunagi oma autole alla.
Mingi pildi materjal siis ka siia juurde. Rooste otsingute käigus tuli teda ikka igalt poolt välja.[Pilt: 65442-DSCN0471.JPG][Pilt: 35879-DSCN0474.JPG][Pilt: 92397-DSCN0475.JPG][Pilt: 83835-DSCN0477.JPG][Pilt: 63734-DSCN0478.JPG][Pilt: 89785-DSCN0479.JPG][Pilt: 28298-DSCN0480.JPG][Pilt: 48969-DSCN0482.JPG][Pilt: 55956-DSCN0483.JPG][Pilt: 49225-DSCN0485.JPG][Pilt: 82533-DSCN0486.JPG][Pilt: 98389-DSCN0487.JPG][Pilt: 46238-DSCN0540.JPG][Pilt: 75857-DSCN0543.JPG]
[Pilt: 37292-DSCN0473.JPG]

Hetkel siis keretööd käivad sõbra hoolsa käe all. Kus maal need hetkel on ei tea kuna ise Rootsis. Ehk saavad selle aasta numbri sees veel valmis ja siis saaks juba värvimisse auto viia ning siis jääb kevadet ootama.

=MB Force=
(selle postituse viimane muutmine: 06-10-2013 09:30 PM ErmQ.)
06-10-2013 09:29 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ErmQ Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 82
Asukoht: Rootsi/ Uppsala
Postitus: #12
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Keevitus tööd said valmis mõni aeg tagasi.
Roostet ja Läbivat roostet oli ikka oma jagu aga nüüd on kõik timm.
Hapu parem esinurk sai ka välja vahetatud ning lisaks veel radika kinnitused originaalid pandud.
Protsessi lõpptulemust pole veel pildile jäädvustanud aga suurem osa tulemusest on siin.
[Pilt: 26523-DSCN0595.JPG]
[Pilt: 87744-DSCN0596.JPG]
[Pilt: 47857-DSCN0597.JPG][Pilt: 54924-DSCN0598.JPG]
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/68434-DSCN0599.JPG
[Pilt: 28262-DSCN0600.JPG]
[Pilt: 76497-DSCN0601.JPG]
[Pilt: 46239-DSCN0602.JPG]
[Pilt: 97922-DSCN0603.JPG]
[Pilt: 66532-DSCN0604.JPG]
[Pilt: 88576-DSCN0606.JPG]
[Pilt: 72255-DSCN0608.JPG]
[Pilt: 64277-DSCN0610.JPG]
[Pilt: 86953-DSCN0611.JPG]
Töö kägus tuli välja, et kunagi on tagumise vasaku nurga plekid välja vahetatud. On saanud eeldatavasti saanud
kunagi mingi paugu.
Kui ma nüüd ükskord suudan välja mõelda mis värvi auto värvida siis läheb mingi aeg pahteldusse ja värvi alla.
Ermo.

=MB Force=
(selle postituse viimane muutmine: 17-12-2013 10:12 PM ErmQ.)
17-12-2013 10:10 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tommyboy Ära (1)
Huviline

Postitusi: 164
Asukoht: Soome
Postitus: #13
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Korralikult algosadeks oled auto ikka lammutanud. Jöudu ehitamisel, loodan et kupee saab ikka valmis ning tegemistuhin vahepeal otsa ei saa.
Piltide pealt tundub et toorikul kliimat ei olnud, areta ikka see ka sinna kylge(doonoril nagu aru sain oli kliima olemas), suvel autos higistada ei ole eriti mönus.
Juhul kui ymbertöstmiseks läheb, siis osta kohe uus sisemine kliima radikas- vanad kipuvad lekkima(tyypviga), kui auto kokku lappad, siis 1-2 päeva töö et sellele pärast ligi pääseda. Doonori peal el. aknad olid?Jöle mönus on ikka nupust tagumised kolmnurk- aknad alla lasta.
3- ne mootor, käsivehkimine ja kupee- siit tuleb töeline suveauto...
Värviks valiks mina musta- selline soliidne ja annab autole kohe palju- palju juurde
(selle postituse viimane muutmine: 18-12-2013 05:21 AM tommyboy.)
18-12-2013 05:06 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ErmQ Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 82
Asukoht: Rootsi/ Uppsala
Postitus: #14
RE: Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ
Plaanis ongi kogu doonor auto lisad koos juhtmestikuga projektikale paigaldada ja 4x el aknad tulevad ka. Kliima üritan ikka ka peale saada, sest uus sisu mis läheb on mustnahk ja ilma kliimata läheb suvel jamaks muidu :) .
Hetkel painabki peas kaks värvivalikut, kas must või sama sinine kaasaegsama värviga üle lasta. Eks üritab ta ikka vaikselt valmis teha, mis aasta numbriks seda ei tea :D

=MB Force=
18-12-2013 09:38 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB c208, CLK 230, 99a supercharger230 26 2,255 19-06-2018 04:27 PM
Viimane postitus: supercharger230
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 66 24,521 17-06-2018 10:14 AM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 46 20,090 14-06-2018 07:54 AM
Viimane postitus: secman
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 23 6,231 03-06-2018 11:58 AM
Viimane postitus: Even88
  Mercedes-Benz C220 CDI, 2005, w203 - m2giorav m2giorav 30 15,792 23-05-2018 11:58 PM
Viimane postitus: m2giorav
  Mercedes-benz: w463 1994 dexter 126 72,262 10-05-2018 09:09 PM
Viimane postitus: dexter
  W124 CE 320 1993-cico cico 65 35,604 08-05-2018 02:34 PM
Viimane postitus: cico
  Mercedes-Benz CE230, C124 ville 13 1,780 23-04-2018 01:37 PM
Viimane postitus: ville
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 54 17,574 21-04-2018 09:25 PM
Viimane postitus: aialipp
  Mercedes Benz 200D W124, 1988 - markuus markuus 0 517 02-04-2018 03:16 PM
Viimane postitus: markuus

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog