Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
veakood P1354
Autor Sõnum
skif Ära (0)
Huviline

Postitusi: 4
Asukoht: Tallinn
Postitus: #1
veakood P1354
Auto w202 aastast 2000. Mootori pöörete kasvades üle 3000p ilmub selline veakood (P1354).Pöörded peale seda enam ei tõuse, mootor jõnksutab selle koha peal siis natuke aega ning sureb seejärel üldse välja.Kohe peale väljasuremist ei käivitu ka.10-20s pärast käivitub uuesti ja töötab täiesti normaalselt kuni 3000p saavutamiseni.
Veakoodi kirjeldus on selline--P1354 -angle variation camshaft to crankshaft .
Oskab keegi arvata mis seda põhjustada võiks?Loogika järgi arvaks et kas nukkvõlli andur või väntvõlli andur.Aga kumb oleks tõenäolisem?Või on veel varjante?
28-04-2012 09:57 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
laf1247 Ära (1)
MB Klubi liige

Postitusi: 542
Asukoht: Tallinn
Postitus: #2
RE: veakood P1354
Palju sõitnud, mis mootor?

K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 104kw


28-04-2012 12:09 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
skif Ära (0)
Huviline

Postitusi: 4
Asukoht: Tallinn
Postitus: #3
RE: veakood P1354
(28-04-2012 12:09 PM)laf1247 Kirjutas:  Palju sõitnud, mis mootor?

2,2l CDI sõitnud umbes 330000km
28-04-2012 06:12 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hellrix Saidil (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 436
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #4
RE: veakood P1354
Ära vaeva pead, mine diagnosti. Kui arvama hakkad, jäädki andureid vahetama. Mul oli analoogne jama, arvuti näitas nuka andurit. Peale vahetust probleem kadus. Sul kahtlustan vända andurit. Mulle öeldi, et nuka anduri veaga ei lähe käima (mul väääga pika käiamise peale läks) ja vända anduri veaga võib lambist välja surra.
28-04-2012 09:36 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
skif Ära (0)
Huviline

Postitusi: 4
Asukoht: Tallinn
Postitus: #5
RE: veakood P1354
(28-04-2012 09:36 PM)hellrix Kirjutas:  Ära vaeva pead, mine diagnosti. Kui arvama hakkad, jäädki andureid vahetama. Mul oli analoogne jama, arvuti näitas nuka andurit. Peale vahetust probleem kadus. Sul kahtlustan vända andurit. Mulle öeldi, et nuka anduri veaga ei lähe käima (mul väääga pika käiamise peale läks) ja vända anduri veaga võib lambist välja surra.
Veakood on ju ka diagnostika tulemus!Antud koodi võimalikud vead võiks olla sellised-
P1354
Crankshaft position (CKP) sensor/camshaft
position (CMP) sensor - implausible signal
Wiring, connector, CKP sensor, CMP sensor
Kuna varjante on kaks ja tulemus ka järelikult 50% siis ilmselt alustan ka nuka andurist mida on lihtsam vahetada ja ka maksab vähem.Samuti on antud andur olnud 4 silindri pihusti välja aetud möga sees.(Pihustid ja küünlad on hiljaaegu korrastatud ,vahetatud).
29-04-2012 01:52 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
skif Ära (0)
Huviline

Postitusi: 4
Asukoht: Tallinn
Postitus: #6
RE: veakood P1354
Astusingi ämbrisse!Nuka andur probleemi ei lahendanud!
Nüüd on siis võimalus veel vända andur juhtmestik või on siis tõsti mingil põhjusel kett valesti peal.Auto on tegelikult niimoodi käitunud nagu aru saan viimased 3 aastat ja mis taga enne seda tehtud on kes seda teab.
06-05-2012 12:41 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Veakood P2029-001 Kratt 4 349 19-06-2018 11:24 PM
Viimane postitus: Kratt
  W204 veakood HKaljuvee 11 2,405 01-11-2017 03:17 PM
Viimane postitus: HKaljuvee
  w202 veakood Sanzzo 1 913 05-08-2014 10:51 PM
Viimane postitus: kaupo51

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog