Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w203 c220 cdi 2000a signalisatsioon, kapott
#1
Tere, Mure selline, et auto ei tunnista süütevõtit. Talle oli pandud ise signa peale aga poolikult st, et lukku läksid 4 ust ja luugid ehk siis pagasniku ja kütuseluugi sai panna ainult originaalvõtmele vajutades kinni. Veel peaks mainima et kapoti alla ka enam ei pääse, sest kapott ei tule lahti ja sinna alla ei pääse. Rooli alt sikutades avab ainult kaassõitja poolt aga juhi poolt jääb kinni.. ei anna tuulelukustusse. Pagasnikusse ka ei saa sest originaalvõti ei tee midagi.

Arvan, et ise siiski keerasin miskit peeti.. nimelt ei töötanud küljeaken ja aknapeegel (kaassõitja poolne). Eemaldasin polstri ja seal ukse sees oli nagu eraldi plokk. Seal juhtmed tilpnesid.. pistikud polnud sees panin sisse aga ikka ei hakanud tööle.. Mingi juhe oli läbi lõigatud lihtsalt(punane ja must kahekesi jooksid blokist välja) ja eraldi juhtmega kokku ühendatud mis tuli kuskilt kapoti alt. Kontrollides voolu polnud sees. Ühendasin pistikud ja jätsingi nii järgmine päev autosse minnes olin ahastuses ja uksi lahti ei saanud ei toimind tehasepoolne kesklukusüsteem ega ka ise pandud signa. Sain sisse ainult metallvõtmega ja signa ei hakanud isegi tööle mitte.

Võiks veel lisada, et alguses kui ostsin ei töötand ka laevalgustus, kakkusin katte alla ja seal olid ka kaks pruuni juhet (ilmselt mass) läbi lõigatud + pistikust välja tõmmatud ühendasin kokku panin pistikusse ja salongivalgustus oli ka korras.

Mida teha? Ilmselt ise sooviksin selle ise pandud signa välja nokkida sest see ju poolik.. asjal pole mõtet ja kuidas kapoti lahti saaks? Signa on Cenmax vigilant item: L AS120B
Vasta
#2
Mootorikatte avamine peaks endiselt trossiga käima. Kas nii on proovitud, et üks hoiab avamise linki lõpuni tõmmatuna ja teine kangutab (mõistusega!!!) luugi kallal?

Ülejäänu on signapaigaldaja praak. Kui on teada, kus ja kes paigaldas, siis tema tehku oma sitt korda. Kui ei ole teada, siis palju õnne - sellisel autol juhtmete suvaline kokkukeeramine võib väga huvitavaid ausidovisuaalseid efekte, millele võib lisanduda isegi organoleptiliselt tajutavaid aspekte, tekitada.

ma ei tea, kas selline sasipudnar Lesveni elektrikele jõukohane on, kuid ise pusides (ja mitte teades, mida ollakse omavahel kokku keeramas) võib üsna kalleid plokke loojakarja saata.

Tasub lugeda maailmafoorumit: http://www.benzworld.org/ , kui on tahtmine ise pusida. Siis on lootust korda saada.
Vasta
#3
(16-04-2012, 10:01 AM)v6sa Kirjutas: Mootorikatte avamine peaks endiselt trossiga käima. Kas nii on proovitud, et üks hoiab avamise linki lõpuni tõmmatuna ja teine kangutab (mõistusega!!!) luugi kallal?

Ülejäänu on signapaigaldaja praak. Kui on teada, kus ja kes paigaldas, siis tema tehku oma sitt korda. Kui ei ole teada, siis palju õnne - sellisel autol juhtmete suvaline kokkukeeramine võib väga huvitavaid ausidovisuaalseid efekte, millele võib lisanduda isegi organoleptiliselt tajutavaid aspekte, tekitada.

ma ei tea, kas selline sasipudnar Lesveni elektrikele jõukohane on, kuid ise pusides (ja mitte teades, mida ollakse omavahel kokku keeramas) võib üsna kalleid plokke loojakarja saata.

Tasub lugeda maailmafoorumit: http://www.benzworld.org/ , kui on tahtmine ise pusida. Siis on lootust korda saada.




Olen proovinud kangutada aga pole saanud lahti.. Nii palju oskan kapoti kohta öelda, et kui esimest korda kinni jäi siis sõitsin töökotta ja palusin abi, aga kui näitama läksin avanes kapott kohe ja proovisime mitu korda ja toimis kogu aeg. Läks paar päeva mööda ja kui tahtsin kapoti alla minna siis jälle enam ei saanud.

Signa paigaldaja kohta ei tea jah kahjuks midagi. Ilmselt peab ise lammutama hakkama ja kõik juhtmed märgistama ennem kui lahti võtma hakkan. Ennem üritan siiski jälile jõuda miks on katkestatud kaassõitja poolsel uksel vooluring ja miks on sinna otse midagi veetud.. Kapoti lahti saaks ja akuklemmid maha ära siis oleks ka julgem tegutseda.

Autol automaatkast ja mul hoovis suht kitsas ja keerasin auto viltu veidi, rattad välja keeratud. Ilmselt kui ise hakkama ei saa ei saa ka treila peale? Sest käiku vist ei saa ilma süüteta vahetada? Roolilukk ka maha ei tule.
Vasta
#4
Smartkeyga auto? Siis tuleb alustada võtme reanimeerimisest. See omakorda tähendab puksiiri - nii Silber (tungivalt soovitatav sellisel puhul kõrgemast hinnast hoolimata) kui AutoKey Service Madara tänaval (odavam, kuid nende tegevus ei ole päris läbinähtav) tahavad autot enda juurde saada.

Siis alles saab hakata muid elektrikalu püüdma.

Odav ja lihtne see olema ei saa.

Kapotiga peab lihtsalt vaatama ja surkima - seal ei ole elektrit. Ilmselt on midagi katki/lahti ja luku riivi ei nihutata piisavalt.
Vasta
#5
(16-04-2012, 10:53 AM)v6sa Kirjutas: Smartkeyga auto? Siis tuleb alustada võtme reanimeerimisest. See omakorda tähendab puksiiri - nii Silber (tungivalt soovitatav sellisel puhul kõrgemast hinnast hoolimata) kui AutoKey Service Madara tänaval (odavam, kuid nende tegevus ei ole päris läbinähtav) tahavad autot enda juurde saada.

Siis alles saab hakata muid elektrikalu püüdma.

Odav ja lihtne see olema ei saa.

Kapotiga peab lihtsalt vaatama ja surkima - seal ei ole elektrit. Ilmselt on midagi katki/lahti ja luku riivi ei nihutata piisavalt.


SmartKey jah.. ise mõtlen, et mingi põhjus pidi olema miks ei lastud sellesse küljeukses olevasse blokki voolu sisse.. võimalik, et kui ühendasin pistikud sinna tagasi ja nii jätsin, võis äkki midagi lühistada ja aku võis ka tühjaks niimoodi saada.. vot ise ei tea ka kas seal on suur vool või mitte ja kas ööga niimoodi kohe aku nii tühjaks tõmbaks, et võtit sisse pannes ei reageeri miski ja ei lase isegi keerata. Täielik plokk peal.
Vasta
#6
Ole hea ja loe, mida otsing annab SmartKey kohta. See ei ole nii lihtne, kui alguses tundub...Crybaby

Akus voolu peab muidugi olema, ilma ei tööta miski. Palju akust pinget tuleb?

Kuna sellel peaks juba CAN olema, siis tasub igasuguste mõõtmiste ja ühendustega olla ettevaatlik - see süsteem on õrnem, kui "tavaline" autoelekter. Jälle, loe otsingust - meil oli eelmisel aastal üks teema selle tsüdeemi kohta.

Kas mälu petab mind, kuid minu arust oli SmartKey korral mingi võimalus saada kast vabale ja roolilukk maha, et autot oleks võimalik liigutada...
Vasta
#7
See plokk oli tõenäoliselt tarvilik immo või signa funkamise jaoks või siis käivitamise jaoks. Ma ei tea, ei ole eriline ekspert aga minu w203'l käis käivitamine aknanupust. Ma ei tea kas oli juhe pandud vahele sinna akende lülitile või veel keerulisemalt (läbi tolle ukses asuva ploki). Ära ise igaks juhuks näpi kui sa täpselt ei tea, neid plokke on nii lihtne õhtale saata - tekitavad cani süsteemis igasugust pornot ja täpselt aru saada mis ahelas kala paneb, on üsna raske. Seda juhul, kui on sellised pisivead, et plokk toimib aga vahepeal armastab trikke teha.

Ja kes sind kindlasti aidata oskaks, oleks kasutaja wdb240 - räägi temaga, äkki leiab sinu jaoks aega.

Vasta
#8
(16-04-2012, 12:05 PM)voodoo Kirjutas: See plokk oli tõenäoliselt tarvilik immo või signa funkamise jaoks või siis käivitamise jaoks. Ma ei tea, ei ole eriline ekspert aga minu w203'l käis käivitamine aknanupust. Ma ei tea kas oli juhe pandud vahele sinna akende lülitile või veel keerulisemalt (läbi tolle ukses asuva ploki). Ära ise igaks juhuks näpi kui sa täpselt ei tea, neid plokke on nii lihtne õhtale saata - tekitavad cani süsteemis igasugust pornot ja täpselt aru saada mis ahelas kala paneb, on üsna raske. Seda juhul, kui on sellised pisivead, et plokk toimib aga vahepeal armastab trikke teha.

Ja kes sind kindlasti aidata oskaks, oleks kasutaja wdb240 - räägi temaga, äkki leiab sinu jaoks aega.

Viisin auto lõpuks treilaga silberisse, sest ei saanud kapotti lahti ja hakkasin kahtlustama, et aku tühi. Silberis oli 2 nädalat kui sain auto lõpuks tagasi. Soovitasid aku ära vahetada ja ilmselt ka akus viga oli. Vahetasid kapotil trossi ära ja kui tahan, et kaassõitjapoolne aken ja peegel toimima hakkaks siis pean seal ukse sees oleva bloki ära vahetama. Küsisin veel, et kas on 100 prossa selle viga siis öeldi, et siis peaks tööle saama. Homme viin masina elektriku juurde ja see vaatab üle miks signapuldist luugid ei sulgu(kütuseluuk ja pagasnik) Ilmselt jääb see aknateema praegu lahtiseks.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 190 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 171 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 237 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  W204 C200 CDI 2,1 100kw airbagi tuli põleb, kood B220800 MellO 2 374 20-04-2023, 05:02 PM
Viimane postitus: MellO
  autoks c220 cdi 2011 ets1 16 1,394 01-03-2023, 08:40 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w203 kontrollid maha merce 3 515 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 519 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 375 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 868 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv
Photo w204 220 cdi tiks mootoris Kaubik 19 1,621 16-11-2022, 07:20 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne