Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tallinn august välja!
#1

iisak Kirjutas:Kas ka teil on kõrini tänavaaukudest?
Siis liituge ja püüame ennast kuuldavaks teha!
http://www.facebook.com/events/339713306067627/

PS:kõik ideed protestiaktsioonideks(mis jäävad inimlikkuse, seaduslikkuse ja hea tava piiridesse) on teretulnud!



viide:http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=85099
w123 240 D 83"
Vasta
#2
Ma arvan, et striitreisseritega lihtsalt koos karjuda, et meile augud ei meeldi, ei sobi Mercedes Benz omanikele.

Pigem võiks MB klubi poolt linnavalitsusele avalikult mingeid lahendusi pakkuda, et olukorda pisutki leevendada.
Reaalseid lahendusi.
See, et järgmisel nädalavahetusel pannakse Tallinnas kõik teed kinni, palgatakse naaberriikidest terve armee tee-ehitajaid ja tehakse kõik augud korraga korda, ei ole reaalne.
Selleks lihtsalt pole raha, see peaks kõigile selge olema...

100 tuhat venda käivad Soomes tööl, Helsingis on sama vilets kliima kui meil siin, kuidas seal asjad käivad...?
Kas asi algab juba tee-ehituskvaliteedist pihta?
Vasta
#3
Põhiprobleem siiamaani vist selles, et tee ehitajal ei ole peale projekti valmimist kohustust seda hooldada või mingit muud vastutust kui tee lagunema hakkab. Ehk kui tee on valmis ehitatud ei ole see enam ehitaja mure.

Kui tulevased teedeehitus projektid siduda ka teehoolduse ja remondi kohustusega mingitex aastatex, siis vast tehtax ka teid kvaliteetsemalt, kuna teeehitus firma jaox tõenäoliselt odavam tee üx kord korralikult teha kui seda hiljem pidevalt remontida.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#4
(25-02-2012, 03:12 PM)Werewolf Kirjutas: Põhiprobleem siiamaani vist selles, et tee ehitajal ei ole peale projekti valmimist kohustust seda hooldada või mingit muud vastutust kui tee lagunema hakkab. Ehk kui tee on valmis ehitatud ei ole see enam ehitaja mure.

Kui tulevased teedeehitus projektid siduda ka teehoolduse ja remondi kohustusega mingitex aastatex, siis vast tehtax ka teid kvaliteetsemalt, kuna teeehitus firma jaox tõenäoliselt odavam tee üx kord korralikult teha kui seda hiljem pidevalt remontida.

Sellisel juhul on ime et nad isegi 1-2a kestavad kui kehtib suhtumine papp kätte ja pärast meid tulgu vöi veeuputusEusa_dance Minu meelest peaks Eestis maasturiostmise toetus olema.
Vasta
#5
Tere

Siin mudugi on ka see vahe et soomes rajanevad paljud teed graniidi peal meil aga on pehme pinnas. Siin tuleb alusega kõvasti vaeva näha, et see pidama jääks. Seda aga muidugi vist väga põhjalikult ei tehta. Ja siis sõidavad need ülekoormatud veoautod ja muljuvad selle pinnase sealt asfalti alt välja, ning lõppeb see jubedate teeoludega. Muidugi Tallinnas on ka pae põhja.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#6
Toetan Werewolf'i ja kardan ,et see on ka ainuke reaalne lahendus mis asja edasi viiks.
Vasta
#7
(25-02-2012, 03:12 PM)Werewolf Kirjutas: Põhiprobleem siiamaani vist selles, et tee ehitajal ei ole peale projekti valmimist kohustust seda hooldada või mingit muud vastutust kui tee lagunema hakkab.


Minuarust nad midagi mingil väljamõeldud "garantiiajal" ikka vastutavad ka...

Aga kas küsimus pole pigem selles, et tööd ja jagatavat raha on vähe; see, kes linna tellimuse tee-ehituse peale saab, maksab otsustajale althõlma mingi papi ning kõik osapooled on huvitatud, et see äri mitte kunagi otsa ei lõppeks...

Ehk toimub linna raha (= maksumaksja raha) vaikne oma taskusse "väljapesemine"...
Vasta
#8
see on kõigest foorumi nimetus,ega seal streetrace kui sellisega asja ei ole Eusa_drool

see et raha ei ole on bs,raha on aga võetakse odavaim pakkumine ja nagu eelpool mainitud ,töö valmis raha kätte ja nah*it.
aga jahm,viimase nädala jooksul on teed ikka täiega käest ära läind ja nagu näha istutakse käed rüppes Eusa_wall

korraldaja ootab vastu kaja igapäeva sõitjatel,ja kui on piisavalt vastukaja siis toimetatakse edasi.

w123 240 D 83"
Vasta
#9
Üks teema veel, millest raadiost kunagi kuulsin on see, graniidikild hoiaks teid kauem korras! Seda saaks üle lahe importida, aga kui Eesti hakkaks oma paekillu asemele Soomest graniiti sisse tooma, siis Eesti oma sise majandus kannataks hullult seetõttu! Karjääride omanikud, suur osa transpordisüsteemist ja nii! Ehk praegu ongi lõpuks kasulikum ehitada siiski paekilluga, st. sisuliselt peab teid remontima tihedamalt, mis aga tähendab jälle tööd kohalikule rahvale. Kui siia juurde liita nõuka ajast pärinev materjalimüük, siis lõpuks nii ongi, et ehitatakse suht ebakvaliteetselt ja ainuõige lahendus vast ongi see, kui ehitaja jääb ka vastutama tehtud töö eest pikemaks ajaks! Olen kopa peal töötand ja nii mõnigi sõber on "vanni" peal tööl, suht haige haltuura käib ikka vahel Tongue Kuigi järelvalve teetöödel on viimaste aastatega tõusnud küll ja iga "lohv" enam kümneid koormaid vahelt panna ei julge!
Aga soovitus kah... hoidke autol all tehase poolt ettenähtud kõrgusega rehve, on sõita mugavam, rahakotile igatpidi soodsam ja peavalu vähem! Smile
Vasta
#10
(25-02-2012, 02:45 PM)stihl Kirjutas: ...MB klubi poolt linnavalitsusele avalikult mingeid lahendusi pakkuda...

ja


(25-02-2012, 07:53 PM)MB W123 Kirjutas: see on kõigest foorumi nimetus,ega seal streetrace kui sellisega asja ei ole Eusa_drool

see et raha ei ole on bs,raha on aga võetakse odavaim pakkumine ja nagu eelpool mainitud ,töö valmis raha kätte ja nah*it.
aga jahm,viimase nädala jooksul on teed ikka täiega käest ära läind ja nagu näha istutakse käed rüppes Eusa_wall

korraldaja ootab vastu kaja igapäeva sõitjatel,ja kui on piisavalt vastukaja siis toimetatakse edasi.



Mis ma silmas pidasin? AVALIK lahendus...

See tähendab seda, et kõik loevad seda.
See tähendab seda, et kõik, kes selle avaldusega nõus on, kirjutavad oma õige nime sinna alla.
Mis, omakorda tähendab seda, et see ei tohiks kubiseda elementaarsetest kirjavigadest.
Vastasel korral saab MB klubi ainult naerualuseks...
Saad aru?

bs
vastu kaja
jahm
igapäeva sõitjatel
nah*it
Suur algustäht lause alguses, pärast koma tühik.
jne

Julm, aga tõsi: selleks, et Sind tänapäeva poliitikamaailmas tõsiselt võetaks, pead ilusas eesti keeles kirjutama.
Vastasel korral jääb mulje nagu oleks tegu kolmklassilõpetanud streetreisseriga...või öeldakse Sinu avalduse kohta, et pööbel jõi end täis ja kukkus lahmima...
Sry.

Edit: see kirjapandu ei esinda MB klubi, vaid on lihtsalt minu isiklik arvamus.

Vasta
#11
ära pabla,üldiselt kui sind see ei huvita,siis sa ei ole kohustatud sellest osa võtma,ega lugema.
Arvad,et ainult mb foorumis on kirjaoskajad?
siis peab mainima et sul on eriti kitsas silmaring...

w123 240 D 83"
Vasta
#12
Viimase 2 päevaga on Tallinna teed ikka niimoodi auku läinud, et nagu oleks sõda olnud ja pommitatud augud.Suured asfaldi tükid on kurat teepeal.
Hakaku vähemalt ajutiselt lappima.
Minu arust on täiesti vale, et kõik raha pandi Ülemiste viadukti ehitusse ja muu jaoks raha ei ole..
Vasta
#13
Ei ole asi graniidis, asi on selles keemias mis sulatab asfaldi üles. Vaadake teid kuhu seda jama ei panda, seal on ka lumi tee äärtes valge mitte pruun.
Vasta
#14
Tunnen paari teeehitajat, nad suudaks teha ka asfalti mis kestaks ca 10a.
aga ei tellita, hind määrab.
Sõidan igapäevaselt mööda maanteed mille kunagi tegi Lemmikäinen näidis tööna vist enamvähem, tee tehti ca 15a. tagasi. Nüüd viimased 3a. on tee rööpas olnud, kuid kestis 12 AASTAT.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
(26-02-2012, 10:42 AM)Laur Kirjutas: Tunnen paari teeehitajat, nad suudaks teha ka asfalti mis kestaks ca 10a.
aga ei tellita, hind määrab.
Sõidan igapäevaselt mööda maanteed mille kunagi tegi Lemmikäinen näidis tööna vist enamvähem, tee tehti ca 15a. tagasi. Nüüd viimased 3a. on tee rööpas olnud, kuid kestis 12 AASTAT.


Täitsa usun.
Ja siin tekibki küsimus, et miks on mõttekam tellida iga nelja-viie aasta tagant uus ja odav tee, selle asemel, et korra 12 aasta jooksul üks kord kallis töö....?
Ja miskipärast ma ei usu, et see Lemmikäise näidistee üle kahe korra kallim tavalisest oli...Või siiski oli`?

Riik peaks ju asju perspektiiviga vaatama ja 12a on riigi jaoks ju ülilühike aeg. 2 aastat, mis ta üle 10ne kestis oleks ju veel boonus...

Loomulikult, tee-ehitajad ei saa sel teemal ise midagi kobiseda, vastasel korral pole neil pärast enam Eesti tee-ehitusturul midagi kaasa rääkida...




(26-02-2012, 01:03 AM)marek Kirjutas: Ei ole asi graniidis, asi on selles keemias mis sulatab asfaldi üles. Vaadake teid kuhu seda jama ei panda, seal on ka lumi tee äärtes valge mitte pruun.

Rahvajutt räägib, et see löga on mingi soolakaevanduse jääkmaterjal, millest kultuurselt vabanemiseks peaks tegelikult peale maksma. Meil muutub ta mingil hetkel, aga hoopis "kasulikuks" aineks...

Mis mitte ei sulata ainult asfalti vaid ka meie autosid.
Focustel kukkusid mingil partiil alumiiniumist kondiradikad hoopiski eest...
Karbid roostetavad kõigil markidel
jne.

Keremehed, aga lõikavad profiiti...Eusa_clap
Samamoodi pesulad (pigipesu)

Kas keegi teab, kas norras ka soola kasutatakse?
Vasta
#16
(26-02-2012, 10:42 AM)Laur Kirjutas: Tunnen paari teeehitajat, nad suudaks teha ka asfalti mis kestaks ca 10a.
aga ei tellita, hind määrab.
Sõidan igapäevaselt mööda maanteed mille kunagi tegi Lemmikäinen näidis tööna vist enamvähem, tee tehti ca 15a. tagasi. Nüüd viimased 3a. on tee rööpas olnud, kuid kestis 12 AASTAT.

lehola rummu vaheline tee lõik?
w123 240 D 83"
Vasta
#17
(26-02-2012, 12:17 PM)allan1 Kirjutas: Puistatakse päris soola ja ei tundub, et teed kestavad suht hästi. Siin on teed nii mägised ja need lihtsalt peavad olema puhtad. Enamus sõidavad lamelliga kuna naelrehvil on kopsakas maks peal.

Vblla selles asi ongi, et tegu on tõelise soolaga, mis ilmselt sellest meil kasutatavast "ainest" on kallim...

Aga kas pärast nädalast löga sees sõitu on samamoodi auto küljed musti asfalditäppe täis nagu meil?

Naelrehvi maks oleks ka meil ilmselt teostatav. Ja kui sellest laekuvaid summasid saaks kasutada pärissoola ostmiseks, ongi üks lahendusi olemas...

Vasta
#18
(26-02-2012, 11:53 AM)stihl Kirjutas:
(26-02-2012, 10:42 AM)Laur Kirjutas: Tunnen paari teeehitajat, nad suudaks teha ka asfalti mis kestaks ca 10a.
aga ei tellita, hind määrab.
Sõidan igapäevaselt mööda maanteed mille kunagi tegi Lemmikäinen näidis tööna vist enamvähem, tee tehti ca 15a. tagasi. Nüüd viimased 3a. on tee rööpas olnud, kuid kestis 12 AASTAT.

Täitsa usun.
Ja siin tekibki küsimus, et miks on mõttekam tellida iga nelja-viie aasta tagant uus ja odav tee, selle asemel, et korra 12 aasta jooksul üks kord kallis töö....?
Ja miskipärast ma ei usu, et see Lemmikäise näidistee üle kahe korra kallim tavalisest oli...Või siiski oli`?

Riik peaks ju asju perspektiiviga vaatama ja 12a on riigi jaoks ju ülilühike aeg. 2 aastat, mis ta üle 10ne kestis oleks ju veel boonus...

"Riik" vaatab asju oma valitsemisaja järgi ja kahjuks inimeste mälu on lühike. Nii kaua kui PARIM pakkumine on kõige odavam pakkumine, ei muutu paremaks midagi. Kõik ju teavad, et ei ole olemas head ja odavat asja.
Vasta
#19
Lehola Rummu vahel jah.
Sõidan iganädal ka korra Soomes, seal kasutatakse ka soola, aga kuidagi teisiti või mingit muud, autod ei ole nii pasased.
Või on asi selles, et soolatakse ainult täitsa puhast teed, mitte 5cm. lund ja siis sool otsa, küll autod puhastavad.
Sellest paksust soola lume pudrust libedam oleks vist ainult tavoti peal sõita.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#20
(26-02-2012, 04:02 PM)allan1 Kirjutas: Suurtes kogustes asfalti saab auto külgedele ainult eesti teedelt.


Millest me siis räägime???

Ühe käega natuke kulutatakse (lastakse teha seda odavat asfalti) ja teise käega võetakse asemele ...(pesulate poolt makstavad maksud - kusjuures viimaste peale väga mürki ei võtaks...Confused )

Siiamaani on meie riigis analoogiliste situatsioonide puhul mingeidki väikeseid laineid löönud ainult teleajakirjanike (Pealtnägija ja Co - kasvõi Keila haigla juhtum...) või EE artikkel...(lapsed sõid aastaid koerakausist)...

Ehk meediasse tuleb selle jamaga minna - faktid jms ainult on ainult kasuks.
Siit ka vihje hr. L - le.

See, et

(25-02-2012, 07:53 PM)MB W123 Kirjutas: ja kui on piisavalt vastukaja siis toimetatakse edasi.

...ei tööta.

Kellele Sa seda edasi toimetad?

Pigem on see, et kui on piisavalt fakte kogutud, võetakse sinu probleemi mingil ajal edasitoimetamine arvesse...

Kui Sa just M. Kärmas, S. Vedler või hr. I.Teder ise pole...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kontaktivaba Autoseiklus Tallinn-Elva 06.08-15.08 Minister 0 410 02-08-2021, 12:50 AM
Viimane postitus: Minister
  28.12 Autoorienteerumise Talvekarika 3. etapp Tallinn-Pärnu Minister 0 1,312 16-12-2019, 11:40 AM
Viimane postitus: Minister
  27.10 Autoorienteerumine Tallinn-Loksa-Haljala (tulemused) Minister 1 2,865 28-10-2018, 11:29 PM
Viimane postitus: Minister
  15.09 Autoorienteerumine Tallinn-Pärnu (tulemused/teekonnad) Minister 3 2,935 15-09-2018, 08:06 PM
Viimane postitus: Minister
  Tallinn tahab mitmed mersud kollaseks teha ReinGSM 15 17,141 04-09-2017, 11:05 PM
Viimane postitus: madis71
  Tallinn-Stokholm-Tallinn kruiisipiletid. Ermo 7 5,253 22-12-2011, 04:05 PM
Viimane postitus: Sheik
  "Ostetud uuena Eestist" kuulutuses plussina välja toomine? nostromo 14 15,288 23-02-2011, 01:53 PM
Viimane postitus: Rolz
  Hauka Laat 2010 7-8 august canyondrift 4 6,639 05-08-2010, 03:41 PM
Viimane postitus: erki232
  Tartu-Tallinn andres23 1 2,307 24-11-2008, 11:13 AM
Viimane postitus: HotPapa
  Vaja väikebussi juhiga Viljandi-Tallinn-Viljandi vince 0 1,435 10-12-2007, 06:22 PM
Viimane postitus: vince



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne