Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz c209 clk 270CDI 2003/12-Rando-värskemad pildid saadaval
Autor Sõnum
MelEst Ära (0)
Huviline

Postitusi: 199
Asukoht: Parnu
Postitus: #21
RE: Mercedes Benz c209 clk 270CDI 2003/12-Rando-värskemad pildid saadaval
Miks 2.0 kompressorit ja manuaal kasti ei soovitatud? Manuaal kestab kordades rohkem kui ATM kast. Peale drossel klapi pole seal midagi mis läheb, enne remondid diisli pihusteid jms, kui 2.0 pentsukat. Endal 2.0 141kw kompressor 5k manuaal ja keskmine küttekulu 7.4.
(selle postituse viimane muutmine: 08-09-2015 08:02 PM MelEst.)
08-09-2015 08:01 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,252
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #22
RE: Mercedes Benz c209 clk 270CDI 2003/12-Rando-värskemad pildid saadaval
(08-09-2015 08:01 PM)MelEst Kirjutas:  Miks 2.0 kompressorit ja manuaal kasti ei soovitatud? Manuaal kestab kordades rohkem kui ATM kast. Peale drossel klapi pole seal midagi mis läheb, enne remondid diisli pihusteid jms, kui 2.0 pentsukat. Endal 2.0 141kw kompressor 5k manuaal ja keskmine küttekulu 7.4.

Pidada kompressormootorit töökindlaks on küll julge arvamine. Harva sõidavad need paarisajast tuhandest enam ilma tõsisema remondita. Tõsi, milline tänapäevane kõrgfosseeritud mootor kestakski... Ning andurimured, süütepoolikärvamised ja pihustiummistused pole üldse mitte tundmatud. Möödas on see aeg, kus mootor kestis avamata miljon kilomeetrit...Crybaby

Manuaalkast on töökindlam küll, kuid mugavus maksab ka midagi. Ning kui kütusekulu detsiliitrit taga ajada, siis on raske MB küll vale valik;)

Perevaguni elu
08-09-2015 08:50 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
MelEst Ära (0)
Huviline

Postitusi: 199
Asukoht: Parnu
Postitus: #23
RE: Mercedes Benz c209 clk 270CDI 2003/12-Rando-värskemad pildid saadaval
Endal 206 tuhat läbisõit. Süütepooli olen korra vahetanud, mootor ise õli, tossoli ei söö. Pigem tuleb see sellest, kuidas enne hoitud on. Töötasin kunagi Opeli remondis, kus v6 ed läksid 200 tuhand pealt juba kolvirõngaste, väntvõllide jms vahetusse, kuid see selleks. Kahel tuttaval on ca350k ees clk del ja pole kordagi pidanud midagi suurt remontima, sp sai ise ka 2.0 141kw ne ostetud. Süütepool v andur vahetada, pole ju midagi, pooli hind ca 40e.
(selle postituse viimane muutmine: 08-09-2015 09:26 PM MelEst.)
08-09-2015 09:05 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,016
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #24
RE: Mercedes Benz c209 clk 270CDI 2003/12-Rando-värskemad pildid saadaval
Esimene ja minusilmis k6ige suurem tegur, mis need bensuv6rrid välistavad, on nende hääl...
08-09-2015 09:37 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,252
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #25
RE: Mercedes Benz c209 clk 270CDI 2003/12-Rando-värskemad pildid saadaval
(08-09-2015 09:05 PM)MelEst Kirjutas:  ...
, sp sai ise ka 2.0 141kw ne ostetud. Süütepool v andur vahetada, pole ju midagi, pooli hind ca 40e.

Jep, vahetada ei ole midagi. Aga leia diagnostik, kes tõepoolest tõrkuva komponendi esimesel üritusel üles leiab...

Paluks mitte valesti mõista - ma ei arva kellegi valikut vale olema. Aga ma ei saa nõustuda väitega, et vägisitoidetav bensupõletaja mingi töökindluse etalon oleks...Eusa_naughty

Samas olen nõus: kuidagi vale tundub diiselmootor epuautos... CLK ei ole ju "normaalne" auto, see on loodud eelkõige edev välja nägema. Et DMB meeskonnal õnnestus sinna ka paras annus praktilisust sisse ehitada, teeb autost reaalset tarbimisväärtust omava liikuriThumbsup

Kuidas omanik kommenteerib. Külmkappi just ei vea, kuid igapäevakasutuses vist ruumipuudust pole tekkinud?

Perevaguni elu
09-09-2015 08:35 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri86 Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 49
Asukoht: Tartu
Postitus: #26
RE: Mercedes Benz c209 clk 270CDI 2003/12-Rando-värskemad pildid saadaval
Ei hakanud uut teemat tegema ja küsin siin.
Kuidas on C209-l üldisemalt lood roostega?
09-09-2015 11:32 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kevtal Ära (0)
Huviline

Postitusi: 73
Asukoht: Viljandi/Viimsi
Postitus: #27
RE: Mercedes Benz c209 clk 270CDI 2003/12-Rando-värskemad pildid saadaval
2003a. lõpus hakati keresid galvaniseerima, siis roostega enam probleeme polnud. Enne 2002 ja 2003 roostetavad päris usinasti.
(09-09-2015 11:32 AM)lauri86 Kirjutas:  Ei hakanud uut teemat tegema ja küsin siin.
Kuidas on C209-l üldisemalt lood roostega?




(08-09-2015 09:37 PM)onu_siim Kirjutas:  Esimene ja minusilmis k6ige suurem tegur, mis need bensuv6rrid välistavad, on nende hääl...
Just see hääl mind panebki ostma bensukaid. :D Seega täielikult maitse asi. Samuti ei meeldi diislile iseloomulik vibra autos. Olen omanud diislit seega ei aja lihtsalt jonni.
(selle postituse viimane muutmine: 09-09-2015 02:56 PM kevtal.)
09-09-2015 02:55 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
MelEst Ära (0)
Huviline

Postitusi: 199
Asukoht: Parnu
Postitus: #28
RE: Mercedes Benz c209 clk 270CDI 2003/12-Rando-värskemad pildid saadaval
Pole see manuaal kast ka miinus, enamus millel manuaal kast nö tuksis on, on diislid. Olen ise c klassi, w124, w210 manuaal kasti maha müünud(diisli oma). Põhjus ongi selles, enamus sõidab nende autodega üle poole miljoni km(head ökonoomsed mootorid), pole ime, miks saba annab siis. Lugesin auolehte ja autoweeki, siis seal oli bensu mootor clk l väga kiidetud ja töökindel. Vanema generatsiooni bensumootorile oli lisatud kompressor.
Clk näeb tõesti edev välja, oman 2000a fl mudelit, ja juba isu w209 järgiEusa_angel
Ruumi on autol üllatavalt palju, ise mahutasin suure meeste jalgratta pagasnikusse, kui istmed all olidEusa_clap
Võrreldes w210 nega on clkd päris head minuarust kerepoolest. Endaoma ostes helistasin 4jale inimesele, ja paaril oli vaid paar roostetäppi, kuid jah, plekk on väga pehme ja kui roostetama kipub, siis tuleb roostega kiiresti tegutseda. Endal õnneks kere roostest pm puutumatu veel.
09-09-2015 07:02 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 67 30,699 Eile 01:53 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes W210 E420 Avantgarde Lahekas 8 706 17-10-2018 09:56 AM
Viimane postitus: onu_siim
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2009, W212, puhh2000 puhh2000 0 370 22-09-2018 10:36 PM
Viimane postitus: puhh2000
  Mercedes-Benz C220 CDI, 2005, w203 - m2giorav m2giorav 31 18,094 13-08-2018 07:25 PM
Viimane postitus: m2giorav
  MB c208, CLK 230, 99a supercharger230 29 4,690 05-08-2018 10:24 AM
Viimane postitus: supercharger230
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 21,694 07-07-2018 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp
  MB E400, w211, 2003 - Taage taage 31 16,668 20-06-2018 12:22 AM
Viimane postitus: taage
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 46 22,602 14-06-2018 07:54 AM
Viimane postitus: secman
  Mercedes-benz: w463 1994 dexter 126 76,929 10-05-2018 09:09 PM
Viimane postitus: dexter
  Mercedes-Benz CE230, C124 ville 13 2,160 23-04-2018 01:37 PM
Viimane postitus: ville

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog