Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Õhk pealevoolu torus
#1
Tere,
Mina tahan teada, kas 1998 a mb sprinteri 2,0 liitrises vanema tüübi diiselmootori pealevoolu torus tohib tulla kütus koos õhuga?
Auto töötab teatud aja ilusti, siis sureb välja ja enam käima ei lähe.
Pika pusimise peale saab eetriga uuesti tööle.
Nimelt auto jamab ja viisime remonti ja seal väideti, et kontrollliti kogu pealevoolu torustik ära ja õhu leket ei ole, kuid enne kütusefiltrit olevas torus tuleb ikka koos õhumullidega.
Kas on selline asi reaalne?
Kas pealevoolu toru peaks olema kütust täis kui auto töötab ja kütust peale imeb või võib olla ka kolmveerand tühi, ehk et nire jõuab ainult filtrisse?

Suur aitäh vastajaile.
Aleks.
Vasta
#2
Õhk diiselmootori ettandesüsteemis on rike. Kust see sinna saab, aitab kannatlik otsing. Jube töötu, kuid ilma ei saa. Tõenäolised süüdlased on kõik liitmikud. Tasub üle kaeda ka paagisõel - kui kütus mõistlikult peale ei jookse, siis umbes sõelast läbikiskumisel läheb tarvis suuremat alarõhku, mis omakorda suurendab lekete tõenäosust ja ulatust.

Kuidas seletab töökoda siis tühimikku torus. Mis seal on, kui mitte õhk? Loodetavasti nad taipasid oma rumaluse eest tasu mitte nõuda.
Vasta
#3
*naerdes* "...õhu leket ei ole..."
Remondifirma oleks ikka pidanud selle koha leidma kust õhk välja lasta *naeratades*

Aga tegelikkuses pole üldse lihtne leida seda ebatihedat kohta kust õhk sisse imetakse. Ise korra väga pikalt sama hädaga maadlesin ja lõpuks selgus, et veaks oli paagis oleva sõela lahtitulek ja seejärel toruotsa ummistus.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne