Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 mingi kala üleöö
#1
Nimelt muidu on õlirõhk ilusti olnud sõiduajal 3-e peal ja kohapeal töösoojalt 1,5-1,7 umbes. Külmalt koguaeg 3.
Nüüd üks hommiku käivitades laksust sõiduajal üle 2-e ei lähe, ki siis ainult näidiku jagu. Kohapeal töötab 1 ja alla selle. Külmast peast paksu õliga u 2,3-2,4.
Tegemist W124 2.6 bensukaga, '88 aasta. Samas sõidus ja mootori jõukadus küll mingeid märke pole, käima läheb samamoodi ja sõidab samamoodi, lihtsalt "bar'e" näitab üleöö vähe.
Mis mureks võib olla???
Vasta
#2
Järjekordselt ei oska keegi I ega A öelda, mis võiks probleemiks olla. Asi on juhtunud sõna otseses mõttes üle öö, mitte vaikselt 100 000km jooksul...
Paranoid
Vasta
#3
Alustada võiks õlitaseme kontrollist. Lisaks võiks manomeetriga reaalse rõhu ära mõõta.
Millal viimati õli ja filtreid vahetati?
On ka juhuseid olnud kus õlivõtturi sõel on kõrbend õli täis.
Vasta
#4
Õliandur äkki vigane?

Vasta
#5
Manuaalselt rõhk ära mõõta, siis asi juba selgem.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#6
(15-02-2012, 03:04 PM)l3gion Kirjutas: Alustada võiks õlitaseme kontrollist. Lisaks võiks manomeetriga reaalse rõhu ära mõõta.
Millal viimati õli ja filtreid vahetati?
On ka juhuseid olnud kus õlivõtturi sõel on kõrbend õli täis.

Vahetatud ümmarguselt 5000km tagasi õli koos filtriga. Iga vahetuse teen 10 000km tagant. Praegu on õlitase peaagu MAX, tavaliselt ühe hooldusvälba jooksul on õlikulu 1l/10 000km peale, pigem natuke vähem.

Kus see õlivõtturi sõel asub? Kodustes tingimustes vahetatav?
Vasta
#7
mis firma õli filter on?
Vasta
#8
Õlivõtturi sõel asetseb ikka seal kul õli paikneb :-) karteris

Oluliselt tähtsam on täpsustada termineid "Ühel hommikul" "Õli on" ... Kas oli äkki tegemist -30 C hommikuga? Võimalusi on mitmeid, alates ummistunud sõelast, umbes filtrist väsinud andurist või kellast ... kuni selleni et õlipump jäi mingi aja kuivale ja seetõttu ei suuda enam survet tekitada. Samuti on võimalus, et külmaga ei jõudnud paks õli kõikide liugpindadeni ja seetõttu tekkis liigse kulumise tõttu kuskil (nukkvõllil? vändal?) õlile kergem äravool tööpindadelt. Kuidagi just seda kaldun arvama kui mootoris oli mineraalõli.

1. Mehhaaniliselt surve ära mõõta.
kõik edasine alles selle järel olenevalt tegelikust survest süsteemis.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#9
Ei olnud suurt külmakraadi hommikul - asi juhtus laupäeva hommikul, kraade oli umbes -10 kuni -13, mitte rohkem. Õli on normis, peaaegu MAX. Õli on poolsünt Addinol 10W40 ja filteri firmat ei mäleta, kuid olen samu kasutanud juba 3 aastat, iga kord uus poe letilt (mingisugune man vms on kirjas karbi peal, ei mäleta). Smirk
Vasta
#10
Ma soovitaks ka õli surve reaalselt ära mööta ja mitte rohkem oletada.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 213 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 175 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 409 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 250 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 321 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,931 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 416 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 681 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 765 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 549 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne