Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mootorituli süttib peale 3500 pööret, 320CDI
#1
Kellegil kogemusi. Kompuuter näitab kütuserõhu probleeme, ei ühtegi konkreetset viga. Vahetatud on rõhuklapp ise, rõhuklapiandur. Kas võiks viga olla kütusepumbas endas?
Täpsustan, et muidu mootor töötab ideaalselt. Nagu hea saksa auto ikka.
Vasta
#2
On olnud juhuseid,kui küttefiltri vahetus on aidanud sellise asja vastu.
Vasta
#3
Nojah, ma eriti ei usu. Auto on koguaeg hooldatud. See on mingi nuhtlus.
Vasta
#4
STAR näita alati ära MILLEST on probleem tingitud - kas on rõhk liiga võike või liiga suur.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
Saad natuke täpsustada oma mõtet? Mul on see jama kohutavalt pikalt olnud. Hunnik raha ka kulunud nendele klappidele, juttudele.
Vasta
#6
R129 tahab öelda, et diagnosti tuleks teha Mercedese enda testri (MB-STAR) ja pädeva diagnostikuga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Googeldasin. Arvan, sellega MB star ongi tehtud. See ütlebki, et kord on rõhk olnud väike, siis kõrge. Sellest siis tekkisid mõtted, vahetada ära rõhuklapp. Seejärel rõhuklapiandur. Siis veel oli seal mootori eesotsas mingi klapp, mida prooviti uuega. Ehk et rohkem vist klappe pole, mis rõhuga seotud. Samas ... vanakooli mehena mõtlen, et tõesti, kogemustega diagnostik võiks ka ridade vahelt lugeda ja aimata probleemi.

Vasta
#8
Viga kõrgsurve pumbas. Seal on kolme sektsiooniline pump. Kõik sektsioonid peavad pumpama võrdselt. Siis on kõrgrõhk stabiilne, ühtlane ja ajul rõhku kerge reguleerida koguse regulaatori ja rõhuregulaatori abil.
Sinu masinal ilmselt üks sektsioon aegajalt ei toimeta 100% ja aju näeb vaeva rohkem reguleeringuga, et rõhku saavutada soovitud tasemeni. Kui nüüd pöörded lähebad üle 3500 siis ilmselt tuleb see defektne sektsioon ka tööst osa võtma ja tänu pumba tootlikuse suurenemisele tõuseb ka kõrgsurve rõhk järsult. Selle peale juhtplokk aga näeb,et kuigi rõhku pole me suurendanud regulaatori abil, tõusis see siiski järsult ja loetakse veakood sisse, rõhk liihga suur.
Pumba sektsioonide tootlikust saab aga staariga diagnoosida või siis ossiga rõhuanduri signaali jälgides tuvastada. Ei tohi olla kõikuv. Sektsioonide pumpamise piigid on nähtavad .
NB. lomulikult peab olema etteande rõhk korralik ja püsivalt ca 4 bar

Vasta
#9
Väga loogiline jutt. Prindin su jutu ja teen mehhaanikute juurde asja. Kas sa aimad, mis selline remont, suurusjärk võib maksta? Eeldatavasti peab pumba maha võtme jne....
Vasta
#10
(05-02-2012, 03:22 PM)Glass3 Kirjutas: Väga loogiline jutt. Prindin su jutu ja teen mehhaanikute juurde asja. Kas sa aimad, mis selline remont, suurusjärk võib maksta? Eeldatavasti peab pumba maha võtme jne....

Pumba maha võtmine ei ole keeruline. Ka pump ise on sisemuselt lihtne.

Kurjajuur
Vasta
#11
Kõigile tänudSmile.
Vasta
#12
Selgus tõsiasi. Pump on seest roostes. Küllap halb kütus sisse pääsenud.

Vasta
#13
te ütlete, et autosid neti teel ei remondi aga üks mees siiski seda poolenisti teeb Big Grin
Vasta
#14
(29-02-2012, 03:35 PM)voodoo Kirjutas: te ütlete, et autosid neti teel ei remondi aga üks mees siiski seda poolenisti teeb Big Grin

Kui täpne olla siis siis remontida on ikka raske küll neti teel . Taas oli tegemist hea nõuga - vea diagnoosimine on enamasti raskem kui remont ise ja seekord taas leidis aset tõestus, et omades kõrvade vahel aju ja sinna juurde kogemusi on võimalik vea põhjust oletada. Ka minul on hea meel et meil klubis on isikuid, kes ei pea paljuks oma oskusi/kogemusi jagada laiale ringile.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#15
(01-03-2012, 09:12 AM)taadu Kirjutas:
(29-02-2012, 03:35 PM)voodoo Kirjutas: te ütlete, et autosid neti teel ei remondi aga üks mees siiski seda poolenisti teeb Big Grin

Kui täpne olla siis siis remontida on ikka raske küll neti teel . Taas oli tegemist hea nõuga - vea diagnoosimine on enamasti raskem kui remont ise ja seekord taas leidis aset tõestus, et omades kõrvade vahel aju ja sinna juurde kogemusi on võimalik vea põhjust oletada. Ka minul on hea meel et meil klubis on isikuid, kes ei pea paljuks oma oskusi/kogemusi jagada laiale ringile.

Täiesti olen Sinuga nõus. Sest reaalselt oligi olukord, kus diagnoositi viga aga ei mõeldud süvitsi. Mina sain siit vastuse.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 272 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  Mercedes Benz 211 tagumised peatoed ei kuku alla peale lanaax 1 911 22-04-2022, 08:43 AM
Viimane postitus: Marksus
  w211 320cdi 2004 Puhub külma srkiik 2 727 20-11-2021, 09:06 PM
Viimane postitus: raitzzz
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 946 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W211 2002a. 320cdi ATM veixmbs 4 692 02-11-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 peale pikemat seismist ei taha käivituda w123fagon 2 740 13-09-2021, 09:02 AM
Viimane postitus: v6sa
  W211 320cdi 150kw limpmode allarh 13 5,348 04-09-2020, 07:55 PM
Viimane postitus: MadisMM
  Om642 320cdi uimane. killer666 17 7,326 19-12-2019, 07:58 PM
Viimane postitus: laf1247
  W211 320cdi 150kw kütus ei jõua latti allarh 1 1,857 21-08-2019, 07:28 AM
Viimane postitus: madis71
  '03 S211 320CDI P2015; P2019; P2047; P2051 Injection 9 7,322 07-02-2019, 12:12 AM
Viimane postitus: Injection



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne