Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kütuse omadustest
#1
Ühest teisest foorumist jäi silma sihuke teemapüstitus:
Tegin huvitava avastuse.Külmade saabudes GC külmalt käivitamine muutus järjest keerulisemaks kuni -6 kraadise "pakasega" enam üldse tööle ei saanudki. Vana hea eetripurk sai siis standardvarustusse lisatud. Olen sõitnud ainult Neste kütusega. Eksperimendi korras panin Statoilis paagi täis ja ennäe imet - käivitus poolest pöördest ja iga ilmaga(-15 kraadi),proovisin ka Lukoili diislit - tulemus sama - pool pööret ja mootor käib. Mõtlesin,siis et äkki miski juhusevärk - tankisin eile taas Nestest kurguni ja hommikul -11 pakasega mitte üks piuks....
Nüüd minul küsimus:kas keegi oskab seda anomaaliat lahti seletada???
Kui lähtuda meedias kajastatud teemadest,siis väidetavalt kõik tanklad justkui võtavad ühest ja samast tünnist oma kütuse...


Kuna antud mootor (Jeep'il kasutatav 2,7 l CDI) on lähisugulane MB jõujaamadega, siis kas keegi on sarnast muret ka MB-l täheldanud? Ning kas MB 2,7 on sama, mis Jeep'i kapoti all elab?

Huvitav on Jeep'iomanike nukkerirooniline tõdemus, et odavam on paigaldada plokisoojendus, kui üritada saada see mootor külmaga käivituma. WDB240, Sina tunned seda Kirja meist enim - kas nad peaksid tulema otsima põhjuseid pihusteist-surveist Kadrinas või ongi Jeep teinud mingi kavala paranduse mootorisse? Silber ütleb, et kõik on OK ja midagi mootoril viga ei ole. Karla jt ei ütle üldse midagi...

Ma soovin, et siit teemast hoitaks eemal kütusekulu aspekt - keskendugem külmkäivitusomadustele, eks.

Mulle tundub see huvitav, kuna just jooksis raadios reklaam, kus Neste kütus olevat Lapis pakastes katsetatud.

Oma huvitatust antud teema suhtes ma ei kinnita ega lükka ümber.Eusa_angel
Vasta
#2
mul neste diisel ja hommikul -11 läks poolest pöördest käima.
Vasta
#3
Ma olen kogu oma teadliku autoomamise aja ainult Neste kütusega sõitnud, siiani pole ühtegi problemi olnud. -30 ja mootor käib. Eelmisel aastal ka kõige suurema külmaga läks üsna mõtlemata käima.

Aga mis seda anomaaliat põhjustab, võib peituda muidugi kütuse lisaainetes, mida tanklaketid juba ise sisse segavad. Mina talve perioodil lisan ise alati lisandit juurde, see on see "Karla Auto" soovitab diislilisand.

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#4
Kogu "punnsilma" kasutamise perioodi olen sõitnud vaid Alexela tankla baasil ja ei ainsatki probleemi. Tõtt tunnistades, korra -20C juures jäin hätta aga probleem oli akus mitte küttes. kel huvi võib lugeda autoajalugu. Mingeid lisandeid ei kasuta.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#5
Päris mitmel GC 2.7-el on olnud külmalt käivitumise probleemiks lekkiv kõrgsurvepump. Aitab tihendite vahetus.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#6
See aeg kui CDI mootoriga auto oli tankisin ka vaid Nestest, -27 polnud probleemiks, olgugi, et üks hõõgküünaldest ei töötanud.
Võimalik, et ühel kütusel rohkem lisandeid, mis kütuse voolavamaks teevad ja hõredamate pihustite puhul voolab enam tagasi?...lihtsalt oletus muidugi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
(26-01-2012, 07:19 PM)laf1247 Kirjutas: Päris mitmel GC 2.7-el on olnud külmalt käivitumise probleemiks lekkiv kõrgsurvepump. Aitab tihendite vahetus.

Seda peaks isegi Silber suutma tuvastada (ja korda teha!!!). Aga saadavad käivitusprobleemiga auto minema sõnadega:"kõik on korras."
Vasta
#8
Ise maadlen samuti hommikuse käivitus anomaaliaga(320cdi). Pihustid on testitud, 2X on diagnostikat tehtud, pumbal tihend vahetatud, kaasa arvatud rõngastihendid aga lahendust pole ikka leidnud. Mõistus otsas!
Vasta
#9
(27-01-2012, 01:15 PM)Rat-roy Kirjutas: Ise maadlen samuti hommikuse käivitus anomaaliaga(320cdi). Pihustid on testitud, 2X on diagnostikat tehtud, pumbal tihend vahetatud, kaasa arvatud rõngastihendid aga lahendust pole ikka leidnud. Mõistus otsas!

Kus tehti diagnostika? Mida see näitas? Kust on kütus pärit?
Vasta
#10
Diagnosti tegime esialgu Lesvenis ja siis sai tehtud veel Hort Autos. Mingeid veakoode ei näita, mis ongi huvitav. Selle kütuseteema võib koheselt välistada. (tangin Nestes ja Statoilis)
Vasta
#11
(27-01-2012, 02:44 PM)Rat-roy Kirjutas: Diagnosti tegime esialgu Lesvenis ja siis sai tehtud veel Hort Autos. Mingeid veakoode ei näita, mis ongi huvitav. Selle kütuseteema võib koheselt välistada. (tangin Nestes ja Statoilis)

Tegite külmale mootorile ka?

Kuidas see käivitusanomaalia täpselt väljendub?
Vasta
#12
Anomaalia seisneb selles, et hommikuti või siis pikemalt seisnud umbes 8-9 h, ei käivitu mootor enne kui oled viis või kuus korda starterit andnud.
Vasta
#13
Kui nö. juhtmediagnostika käsi laiutab, siis tuleb ilmselt diiselmootori juurte juurde tagasi minna: kas käivitamisel sumpsiotsast halli suitsu (kütet) tuleb või ei tule, kas hõõgküünlad tegelikult ka töötavad, kui suured või väikesed on silindrites rõhud, et üldse oleks eeldus mingisugusele kokkusurumisele (e. segu kuumenemisele) jne...
Vasta
#14
Pihustite tagasivoolud kontrollitud? Kui CDi lekib mõni pihusti tagasivoolu ja kütuse rõhku ei saada normi, siis niiöelda käivitus luba ei anta. (pihusteid ei avata)

Kusagil on siin wdb240 kirjutatud pikk jutt selle kohta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
(27-01-2012, 03:00 PM)stihl Kirjutas: Kui nö. juhtmediagnostika käsi laiutab, siis tuleb ilmselt diiselmootori juurte juurde tagasi minna: kas käivitamisel sumpsiotsast halli suitsu (kütet) tuleb või ei tule, kas hõõgküünlad tegelikult ka töötavad, kui suured või väikesed on silindrites rõhud, et üldse oleks eeldus mingisugusele kokkusurumisele (e. segu kuumenemisele) jne...
Nii elementaarsed asjad on loomulikult kontrollitud. Huvitav ongi just see, et vahest läheb poolest pöördest ja teinekord lased starteriga 6-7 korda tühja. See anomaalia hakkas juba sügisel. Eelmine külm talv käis nagu kell, sai isegi -29 kraadi ära proovitud.
Vasta
#16
Nüüd ma solkisin teemat juba piisavalt ja viimane aeg on asja nats parandada. Diiselkütusel tuleks talvetingimustel tähelepänu pöörata mitmetele näitajatele aga mainiks ära mõned tähtsamad, milleks on siis hägustumispunkt ja külmfiltri külmumispunkt(CFPP). Antud hetkel Statoilis müüdava diiselkütuse partii hägustumispunkt on -16kraadi ja külmumispunkt -36. Nestel peaks suhtkoht samad näidud olema.
Ja see juttu, et "kõik kütus tuleb ühest august" pole mõtet ajada, see on asjatundmatu inimese pehmeltöeldes rumal jutt.
Vasta
#17
(27-01-2012, 08:49 PM)Rat-roy Kirjutas: Ja see juttu, et "kõik kütus tuleb ühest august" pole mõtet ajada, see on asjatundmatu inimese pehmeltöeldes rumal jutt.

Tahaksid sa sellest ehk lähemalt rääkida?
Vasta
#18
Minul paar aastat tagasi nestest võetud kütusega Tallinnas oli temp nullis aga olin teel Riiga, Pärnus tundsin juba et miski jama, 50 km enne Riiat oli kõik jääs ja mitte üks mats enam ja temp väljas oli langenud ainult -15 ni. Ja küte tuleb enamus kõik ühest kohast, kes ei usu või vaielda tahab mingu passigu muuga terminali juures ja võib ise veenduda, erinevad edasimüüjad ainult ise segavad igasugu mögasid sisse. Sõber töötas sadama pumplas ja peaks nagu asja teadma.
ikka Mersuga, ikka Mersuga, tahan mina oma elupäevad ...
Vasta
#19
Millise terminali juurde siis passima peab minema? Muuga sadamas on neli vedelkütust käitlevat terminali. Tervelt Muuga-Maardu piirkonnas 7 või 8, täpselt peast ei mäleta.
Vasta
#20
... jutu jätkuks, sõber töötas Oil Tankingus ja see oli vist Statoiliga seotud, sisse tuli laev kütuselastiga millest pumbati maha kahes terminalis, enam täpselt ei mäleta mis ja kellele oli teine.

Edu Igaljuhul!
ikka Mersuga, ikka Mersuga, tahan mina oma elupäevad ...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  kütuse klap janar5 0 1,443 12-07-2016, 07:34 AM
Viimane postitus: janar5
  kütuse pump? Hydroid 42 26,155 20-05-2008, 09:52 PM
Viimane postitus: Shmel



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne