Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gaas
#1
gaasi
Vasta
#2
kui tahad seda peale lasta panna siis mine Tartusse , seal ainukesed kes selle seadme sul ilusti tööle ka panevad Wink
Vasta
#3
sama ettevõte www.autogaasiseadmed.ee panebki selle peale ja mõistliku hinnaga! Eusa_angel
Ühekorra üks Carlssonimees läks kahekorra.....
Vasta
#4
ja samas võid lasta selle töö teha ka Tamsalus Lemitu juures, tema ka esindab neid.
Vasta
#5
Hambaarsti juures oled käinud?
Maksad ka tunnise töö eest 150.-€ on see mõistlik?

[Pilt: 77287-hamm.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
... ja mõni tõmbab endal ka hambaid ise. Tõestatud fakt, et üks mees lõikas endal ka gangreenis varbad ise.
Igaühe vaba valik Eusa_wall
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#7
(23-03-2012, 11:52 AM)MBw140 Kirjutas: ...
Gaasiseade on suht lihtne panna, peaaegu paneb isegi ära igamees kes natukenegi autot remondib ja hooldab. mõne tunni töö kui kõik olemas(gaasiseadme komplekt ja tööriistad garaazis...)

Mitu oled paigaldunud? Viisakalt (autot asjatult lõhkumata, ripendavaid voolikudi jätmata, paaki ohutult kinnitades) ja mitte üle piiks tehes kuidagi peale visates?Icon_mad

Ära lahmides unusta, et selle 500 sees on ka kõik need tunnid, kui paigaldaja õppis tööd. Oskused ja kogemused ei teki iseenesest. Ning ettevõttel on ka muid kulusid peale töömehe palga. Isegi juhul, kui omanik igal nädalal uut leksust ei liisi.

Ülaltoodu muidugi ei tähenda seda, et soss-seppadele praagi eest maksma peaks.Eusa_snooty

Mina teen ka mitmeid remonditöid endale odavamalt ära, kui sama teenust töökojast tellides. Aga kui ma peaksin sama tööd kellelegi teisele tegema, siis ei näe põhjust riskida...
Vasta
#8
Leedus saab odavamalt! Big Grin
Vasta
#9
pange mõnele ameerika fordile V8 ise gaasiseade peale et ta laitmatult tööle hakkab ,ning 4 põlvkond ,tahaks näha kes selle töö paari tunniga ära teeb võin tonn eurile kah kilhla vedada et sa ei tee seda ´´paari tunniga´´ Smile Olen ise kõrval olnud ja õppinud ,sa võid mõne auto panna täpselt skeemide järgi kokku aga ei hakka ikka tööle ,kõik oskused ja kogemused tulevad aastatega .See et sa koolis õpid diagnostika ära vanematel autodel ei tähenda et sa oskad kohe mõnel 2011 aasta s klassi mesal diagnostida ja vigu otsida kus autol 80 aju Smile
Vasta
#10
(23-03-2012, 01:41 PM)MargusPts Kirjutas: pange mõnele ameerika fordile V8 ise gaasiseade peale et ta laitmatult tööle hakkab ,ning 4 põlvkond ,tahaks näha kes selle töö paari tunniga ära teeb võin tonn eurile kah kilhla vedada et sa ei tee seda ´´paari tunniga´´ Smile Olen ise kõrval olnud ja õppinud ,sa võid mõne auto panna täpselt skeemide järgi kokku aga ei hakka ikka tööle ,kõik oskused ja kogemused tulevad aastatega .See et sa koolis õpid diagnostika ära vanematel autodel ei tähenda et sa oskad kohe mõnel 2011 aasta s klassi mesal diagnostida ja vigu otsida kus autol 80 aju Smile

Sinuga 100% nõus, paigaldus on üks asi, kuid see on vaja ka tööle saada.

Vasta
#11
Paari tunniga ei võta mõnel autol isegi sisselaske kollektorit maha, et gaasi düüse paigaldada (puurida, keermestada, puhastada ja paigaldada düüsid). Teine samapalju või veidi rohkem kollektori paigaldus.

Igasugune torude ja kaablite vedamine korrektselt....võtab lihtsalt aega. Pole raketiteadus, aga aega võtab ikkagi. Põhja alt veetud paagi anduri ja solenoidi kaabel on eriline porr, aga esineb.
Aga salongi lahtivõtmine tahab ju ka aega, eriti Mercedes-Benz puhul.

Seadistamine.....võtab ka veidi aega. Kui pole korralikku lairiba lambdat, millega segu põlemist mõõta, siis pole ka seadistamisest suurt tolku. Enamus pille käibki, kas väga lahjalt või liigrikka seguga, ühesõnaga ei käi normaalselt. Nina ja kõrvaga neid asju ei tee. Tulemuseks on suur kütusekulu, ebaühtlane mootori töö ja lõpuks ka vigane süütesüsteem, mis on tulemus, mitte põhjus.


Ja lõpuks, hinna sees on ka garantii. Ehk kui teed midagi valesti, pead arvestama, et julgelt 5 tundi tasuta tööd tahab tegemist.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#12
Mis kuradima gaasiseade see sul on, kus pole pihusteid? Big Grin
Vasta
#13
Sa ei räägi gaasiseadme paigaldusest, sa räägid 1:1 ümbertõstmisest, need on kaks erinevat asja.

Võta nullist gaasiseade paki seest ja paigalda. Siis saad aru, miks 500€ küsitakse paigalduse eest. Iga mees sellega hakkama ei saa.

Ära saa valesti aru, muidugi on mõistlik asju teha ise, kui oskad. Aga enamus ei oska, mida spetsiifilisemaks läheb töö, seda kõrgem on hind ja vähem on tegijaid. Lihtne.

Nagu programmeeritava aju häälestamine/seadistamine. Üks asi on paigaldus, teine häälestamine. Esimese teed manuali järgi ära ja polegi nagu midagi, häälestamiseks ei piisa vaid teooriast, seal on vaja kogemust. Paar näpukat siia-sinna ja mootor on kottis. Enamasti on progetava ajuga mootorid väärt ca 5-15k euri harrastajatel. Seega häälestaja võtab omale vastutuse.

Rootsis näiteks on normaalne võtta häälestamise eest ca 1000€, see siis odavama otsa teema, mitte firma, eraisik.
Kogenud inimene teeb selle ära 1-2 tunniga. Kes pole kogenud, teeb 1-2 aastaga ja ikka pole päris valmis.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#14
(24-03-2012, 01:45 PM)MBw140 Kirjutas: Jah, just 1:1 ümbertõstmisest!

Aga ole hea ja proovi järele, kui lihtne see on. Mina ise eelistan uute asjade karbist võtmist iga kell vana lammutamisele ja reanimeerimisele. Tulemus peab ju sama hea jääma (või vähemalt klient seda ju ootab), kuid alati on kerge erutus sees, kas olulised komponendid ikka õnnestub elusalt kätte saada... Karbist uusi asju võttes seda närvikõdi ju pole.

(24-03-2012, 01:45 PM)MBw140 Kirjutas: need pihustid või düüsid on ju ainult neljandal põlvkonnal iga silindrikohta sisselaske kollektoris. 1-3 seade on ilma, juhitakse ühte auku kõik: http://www.autogaasiseadmed.ee/gaasisead...konnad.htm

Khm, samamoodi võib öelda, et alles EFI tõi bensiini hargsissepritse. Huvitaval kombel on minul täitsa töötav 1979 aasta hargsissepritsega auto, kus EFIst haisugi pole...
Kui tahta end gaasiseadmete vallas pisut harida, siis mainitud lehe juttu ei tasuks just puhta kullana võtta. Kuigi letaalse tagajärjega faktivigu seal ei paistnud...

Samas, 580 euro eest ma ootaks ka ise veatut paigaldust ja laitmatut häälestust. Mitte ripnevaid voolikuid, montaažilindiga istme seljatoe külge "kinnitatud" paaki (mis muudab universaali hoobilt sedaaniks) ja häälestamatusest lämbuvat-paukuvat mootorit.Puke
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne