Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 mootor paugub ja jõudu pole
#1
Tervist, autoks on w124 2.0L 77kw.
Esiteks oleks hea kui keegi ütleb mis selle mootori nimi on.
Teiseks on mootoriga selline mure, et jõudu pole ja kui kohapeal väheke pöördesse lasta ja siis gaas lahti lasta hakkab paukuma. Sumpsist bensiini haisu ei tule. Pm peaks süüde paigast olema.
Mind huvitaks, et mis teie arvate.
Vasta
#2
Raske muidugi nii lambist öelda, mis häda on. Vaevalt, et süüde paigast ära, kui seda pole keegi keeranud. Niisama lihtsalt süüde paigast ei lähe.

Kas see on karburaatoriga mootor? Kilowattide järgi tundub, et justkui võiks olla. Tundub, et miskipärast saab mootor liigselt bensiini kätte ja gaasi maha lastes ei keerata kütust kinni vaid jääb jooksma.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
Karpaga jah. Mainiks veel ära, et masin oli vist pikemalt seisnud ja külmalt käima pannes ei taha ka kohe nagu tööle jääda. Sai see just alles soomest ostetud ja vana omanik nii väitis, et on seisnud. On võimalus, et karpas siis mingi süsteem kinni jäänud vms?
Ma karpadest väga ei jaga midagi kahjuks. Paari mootoratta oma olen laiali võtnud. Kas autodel on need vähe keerulisema ehitusega?
Vasta
#4
Täna sai karpa siis lahti võetud. Minu kogemusteta pilk ütles, et kõik toimib. Asjad liikusid ilusti, tüüsidest jms käis õhk läbi.
Üks vaakum voolik (Ilmselt tühikäigu värk) sai vahetatud. Nüüd vist külmalt mootor peaks töötama ilusti(ennem suri välja).
Natuke läks nagu muu mootori töö ka paremaks, ei täheldanud paukumist aga päris ilusti pöördesse minna ikka ei taha.
Oskab keegi veel midagi rääkida?
Vasta
#5
Kas peale karpa lahti võtmist mitte seda uuesti seadistama ei peaks? Iseenesest need karpaga mootorid lähevadki üsna aeglaselt pöördesse, kuid kui ta nagu vahele jättes pöördesse läheb, siis bensufiltrit võib proovida vahetada ning äkki on ka praeguste ilmadega niiskus kuhugi vahele pugenud (jagaja nt).
E55 AMG
Vasta
#6
Päris nii laiali ma seda ei võtnud. See käis nagu kaheks ja sealt sai pooleks tehtud. Kõik tüüsid jms sai läbi puhutud mis näha oli.
Külmalt nüüd mootor töötab ilusti (välja ei sure) aga jõudu oleks ikka nagu vähe. Ega sealt midagi hullu tulla ei saagi aga täna mnt-l proovisin, teise käiguga mingi 100 juures ja ennem seda nagu ei tõsnud kiirus sujuvalt, nagu natuke jõnksutas.
Jagaja kaane maha võtta siis läheb süüde ka paigast? Küsin, sest üks sõber rääkis, et tema omal polnud kaane keeramine midagi muutnud (tal oli see 87kw).
Vasta
#7
(20-12-2011, 05:56 PM)aronz12 Kirjutas: Päris nii laiali ma seda ei võtnud. See käis nagu kaheks ja sealt sai pooleks tehtud. Kõik tüüsid jms sai läbi puhutud mis näha oli.
Külmalt nüüd mootor töötab ilusti (välja ei sure) aga jõudu oleks ikka nagu vähe. Ega sealt midagi hullu tulla ei saagi aga täna mnt-l proovisin, teise käiguga mingi 100 juures ja ennem seda nagu ei tõsnud kiirus sujuvalt, nagu natuke jõnksutas.
Jagaja kaane maha võtta siis läheb süüde ka paigast? Küsin, sest üks sõber rääkis, et tema omal polnud kaane keeramine midagi muutnud (tal oli see 87kw).

Õli tase karpas on normis? (ATF)
Vasta
#8
Kas see õli tuleb pidurivõimendist? üks mingi voolik läks sinna a seda ei olnud vaja näppidagi(pidurid töötavad ilusti ja kui sama õli siis peaks nagu olema). Karpas endas küll mingit õli ei kohanud.
Vasta
#9
Kus sellel bensu filter asuda võib? Ja milline see olema peaks?
Vasta
#10
Just karpas SEES peaks käima ATF õli. Pealt keerad korgi lahti ja valad sinna ATF õli. Korgi küljes peaks olema ka õlitaseme varras, pisike.

Bensufilter asub kusagil roolivõimu lähedal (ilmselt sel mootoril) ja peaks välja nägema taoline - http://www.ladu24.ee/et/ladu2/482/7025,1...0,0/242933 .

Edit: ei, kurja, see on see Pierburg 2EE karpaga. Selle kohta ei oska ma midagi öelda, kas seal õli peab sees olema või mitte
Eusa_whistle
E55 AMG
Vasta
#11
Ühtegi korgi moodi asja karpa küljes küll ei näinud. Aga proovin millalgi aega leida ja ära proovida süütepooli, bensiini filtri, ...?!
Vasta
#12
pumpa võiksid kontrollida ka(visata teise vahele), kui lööb vähem siis ka ei funka ja paugub (jääb vaeseks)
Vasta
#13
Pumpa prooviks võtta pole, vaatan kõigepealt filtri ja pooli järgi.
Vasta
#14
Bensufilter ja süütepool ei muutnud midagi. On veel ehk ideid?
Kas sellel diagnostikas oleks midagi vaadata? Mõtlen et palju seal neid andureid jms on.

Väike silla mure ka(Ei hakka uut teemat tegema ka):
Nimelt, et kui käiku vahetada siis käib tagant mingi jõnks läbi. ÜV ei öeldud, et midagi läbi oleks või hakkaks minema ja ise ei oska ette ka kujutada millest see tulla võib. Muidu sõites on kõik hea, ei uju ega midagi.
Vasta
#15
Kujutan ette seda jama selle karpaga minu teine mb elus oli ka 124 200 selle sama pierburgiga. Oi ma nöökisin ka sellega. See on üks debiilne karbuss kui ta ei tööta. sellest on küll kõvasti aega tagasi aga mina käisin sellega lõpuks Viljandis (elektrik Särg oli ta nimi vist) remondis ta seal päev otsa lammutas ja puhastas ja kruttis ja õhtaks sai ta tööle päris enam vähem. Eks ta selline uimane nagu tigu ongi aga kui ta õieti töötab siis mingit kakkumist olla ei tohiks. Jagajat sul keerata pole mõtet sellest abi ei ole. Pigem vaata oktaan korrektorit (asub piduri võimendi lähedal seal vahepaneeli küljes) äkki on see mingis vales asendis. Sellega sai tal süüdet timmida vastavalt bensiinile millega sõidad. Minu mäletamist mööda tiksus ta kõige paremini siis kui S tähe peal oli. Kindlasti kontrolli küünlad ja juhtmed üle, nendest olenes ka väga palju. Ning palju töötab ka vaakumi peal sellel karpal. Näiteks kiirendus pumba ta venitab ka vaakumiga järgi ja siis kui hõrendus kehv (sisselaske kollektoris mõni ava lahti või lihtsalt hõre mootor) siis ta enam seda korralikult lahti ei tömba ja võib ka kakkuma hakkata ja uimaseks jääda minul põhjustas seda üks mitte täielikult sulguv klapp. Siis peaks tal mingi vaakum voolik minema kuhugi sinna piduri võimendi juurde selle otsa pani toona see elektrik tavalise bensiini jaamades müüdava bensiini filtri. Ja ütles et see peab seal olema et sealt võetakse mingit õhku karpa jaoks ja et sealt ei tohi mustus sisse minna. Ega seal midagi suurt reguleerida ei anndnud. Ta rohkem selline üks samm enne pritsungit. paras pea valu kui ei toimi. Minul ta lõpuks peale mootori vahetust nurrus ilusti tühikäigul kippus välja surema külmalt. Aga see eest kui ta ilusti töötab siis ta on üsna ökonoomne seda vähemalt tõdesin mina.

Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#16
Nüüd sõber avastas veel, et vahepeal tuleb lõpupööretel päris hea jõud järgi. Ma proovisin teisega ja peale 80nt oli nagu nupust sada ja perse vibas taga(lumise tee peal). Et vahepeal töötab nagu ilusti. Jagajat ma pole igaks juhuks puutunud. Küünlad ise olid sellised nagu nad peavad, juhtmed tunduvad ka täitsa korralikud. Näha pole, et üle peksaks, mingit tiksu ka pole kuulda. Selle oktaani värgi pean järgi vaatama. Ega ei mäleta mis klapp see olla võis?
Vaikselt käib peast läbi ka plaan, et panna sinna 2.3 mootor. See 77kw on ikka natuke vähe selle kere jaoks.
Vasta
#17
See klapp oli mootori välja laske klapp, selle pärast ka mu mootor vahetusse läks. Ma arvan et kontrolli kõik vaakumid üle vaata see oktaan korrektor ka üle ja ega sul seal muud polegi teha siis sõida mingi aeg vaata kuidas pikemalt sõites liigub. Kütuse kulu jne. Ega see 77 kw nii või tesiti mingiks imepüssiks ei hakka. Ta selline tigu mööda märga seda oli mul ka. Mööda sõitu tegid siis pidi pikalt ette planeerima. Arvestama tuule suuna ja tee tõusu ja langusega. Pika peale harjud ära. Aga see eest oli õkonoomne, mis minu kui koolipoisi jaoks oli toona väga hea.

Edu Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#18
Eks peab seal veel ringi piiluma vähe jah. Kütuse kulu mul preagu keskmine 8-9(mõõtnud pole aga nagu silma järgi miskit sellist). Põhi sõit on külavahel väike küljetamine ja vähesel määral maanteed ka. Linnas väga vähe sõitnud. Kas see on selle moto kohta palju või normaalne? Ega need vanad Mercedes-Benz bensukad mingid öko pillid pole vist.
Vasta
#19
No see 8-9 l on keskmise kohta tegelikult hea saavutus küll. Mina sain oma jaoga miskise 8 maantee peal kätte. Selle aja kohta 15 aastat tagasi oli see väga hea tulemus, sest siis sõideti autodega mis võtsid oluliselt rohkem ja selliseid õkopille nagu praegu mis võtavad 5l siis väga ei tunnistatud veel. Sest bensiin maksis 6 krooni liiter.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#20
Okei. Aga selle silla teema kohta:
Väike silla mure ka(Ei hakka uut teemat tegema ka):
Nimelt, et kui käiku vahetada siis käib tagant mingi jõnks läbi. ÜV ei öeldud, et midagi läbi oleks või hakkaks minema ja ise ei oska ette ka kujutada millest see tulla võib. Muidu sõites on kõik hea, ei uju ega midagi.

Ei oska keegi midagi rääkida?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 146 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 132 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 356 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 192 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 277 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,718 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 373 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 626 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 711 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 527 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne