Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Displeil kiri:motor EPC electronik
#1
Autoks on E300tdi, 210 kere ,606 mootor.
Poleb kiri ,et mootori elektroonikaga on midagi viltu.
Kiri tuleb ette mootori kaivitamise ajal,aga mitte iga kord,olen tahele pannud,et kui kiri ees kutuse kulu touseb.
Oskab keegi oelda millega on tegemist?
Vasta
#2
Ilmselt tester oskab.
Vasta
#3
(21-10-2011, 10:24 PM)kaupo51 Kirjutas: Ilmselt tester oskab.

Ei naidand see tester midgi,mootori aju oli teadja mehe kaes ja tester naitab,et pinge madal.Samas moodame ja 13.7-13.8 see ei tohiks madal olla.
Vasta
#4
Kaupo mõtles pigem siiski autodiagnostikaseadet (milel juurde käib ka asjatundlik kasutaja!Eusa_snooty), mitte multimeetri voltmeetrit minusuguse harrastaja käes.Rolleyes

Juhe järgi ja siis saab teada, mille üle auto kurdab. Ilma selleta võimegi jääda jahuma võimalike veakohtade üle.

Kas mootor on rida- või jaoturpumbaga? Esimene on mehh. juhtimisega, teine tarbib suuremas koguses elektroonikat.
Vasta
#5
Tsitaat:mootori aju oli teadja mehe kaes

Kogu auto tuleb tohtri juurde viia, mitte ainult aju.
Kui oled ise veidi nohune, kas saadad siis ainult nina Ekspresspostiga tohtri juurde?
Kurjajuur
Vasta
#6
(25-10-2011, 01:48 AM)mersu300tdi Kirjutas:
(21-10-2011, 10:24 PM)kaupo51 Kirjutas: Ilmselt tester oskab.

Ei naidand see tester midgi,mootori aju oli teadja mehe kaes ja tester naitab,et pinge madal.Samas moodame ja 13.7-13.8 see ei tohiks madal olla.

Pidasin silmas tõesti diagnostikatestrit, mitte tavalist voltmeetrit.


(25-10-2011, 08:35 AM)v6sa Kirjutas: Kaupo mõtles pigem siiski autodiagnostikaseadet (milel juurde käib ka asjatundlik kasutaja!Eusa_snooty), mitte multimeetri voltmeetrit minusuguse harrastaja käes.Rolleyes

Juhe järgi ja siis saab teada, mille üle auto kurdab. Ilma selleta võimegi jääda jahuma võimalike veakohtade üle.

Kas mootor on rida- või jaoturpumbaga? Esimene on mehh. juhtimisega, teine tarbib suuremas koguses elektroonikat.

Lihtsalt infoks.
W210 E300 Diesel 100 kw ja E300 Turbodiesel 130 kw on OM 606 ( 6 silindrit) mootoriga ja kasutavad Bosch rivipumpa.
W210 E290 Turbodiesel 95 kw on OM 602 ( 5 silindrit) mootoriga ja kasutab Bosch EDC jaoturpumpa (VE5/...).
Minu teada kasutas MB jaoturpumpa üliharva (üks näide on siin) erinevalt näiteks oma konkurentidest BMW-st ja Audist, kes kasutasid jaoturpumpa suhteliselt palju. MB jäi enne CDI mootorite tulekut truuks rivipumbale.

Vasta
#7
No nii, EPC niipalju kui tean mina on mootori ajuplokk,seal vaheteti ara mingi protsessor ja veel midagi.Kuna asun Piitris siis selline vend on olemas kesteab mida teeb ja programmid on tal viimase peal nagu ka skannerid.Uldiselt naitab ,et jaotus-plokis pinge madal panime testri jargi koik OK.Ja see kiri ei tule iga kaivitamisega ette,tana oli ainult 2 kaivitamisega ta ees ja ohtul soitsin koju kirja polnud.

(25-10-2011, 09:28 PM)kaupo51 Kirjutas:
(25-10-2011, 01:48 AM)mersu300tdi Kirjutas:
(21-10-2011, 10:24 PM)kaupo51 Kirjutas: Ilmselt tester oskab.

Ei naidand see tester midgi,mootori aju oli teadja mehe kaes ja tester naitab,et pinge madal.Samas moodame ja 13.7-13.8 see ei tohiks madal olla.

Pidasin silmas tõesti diagnostikatestrit, mitte tavalist voltmeetrit.


(25-10-2011, 08:35 AM)v6sa Kirjutas: Kaupo mõtles pigem siiski autodiagnostikaseadet (milel juurde käib ka asjatundlik kasutaja!Eusa_snooty), mitte multimeetri voltmeetrit minusuguse harrastaja käes.Rolleyes

Juhe järgi ja siis saab teada, mille üle auto kurdab. Ilma selleta võimegi jääda jahuma võimalike veakohtade üle.

Kas mootor on rida- või jaoturpumbaga? Esimene on mehh. juhtimisega, teine tarbib suuremas koguses elektroonikat.

Lihtsalt infoks.
W210 E300 Diesel 100 kw ja E300 Turbodiesel 130 kw on OM 606 ( 6 silindrit) mootoriga ja kasutavad Bosch rivipumpa.
W210 E290 Turbodiesel 95 kw on OM 602 ( 5 silindrit) mootoriga ja kasutab Bosch EDC jaoturpumpa (VE5/...).
Minu teada kasutas MB jaoturpumpa üliharva (üks näide on siin) erinevalt näiteks oma konkurentidest BMW-st ja Audist, kes kasutasid jaoturpumpa suhteliselt palju. MB jäi enne CDI mootorite tulekut truuks rivipumbale.

606 mootor jarelikult rivipump
Vasta
#8
Üldiselt võib sul kasvõi onu Jumal neid mersusid käitada ja tujuunida, kuid elu on näidanud, et isegi Brabused ja Lorinseri softid kipuvad kala sisse lööma.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 670 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  S210 viga EPC MB W210 1 2,513 09-08-2017, 06:24 PM
Viimane postitus: stihl
  w210 320cdi epc Silversi 1 2,504 23-08-2015, 02:50 PM
Viimane postitus: Silversi
  w210 270cdi 2000 a. probleem: el power control EPC urkky 2 3,098 28-01-2014, 11:01 PM
Viimane postitus: urkky
  W210 nupp tuhatoosi kõrval!? EPC veakood telliskivi 3 3,269 30-12-2013, 11:06 PM
Viimane postitus: hellrix
  w210 1997 E220D 70kw A - EPC Kristjan220 8 6,776 25-01-2013, 02:51 PM
Viimane postitus: killer666
  W210 mootor ei käivitu ja bas kiri ees. aidake kiire hallmersu 2 2,817 27-05-2011, 07:26 AM
Viimane postitus: v6sa
  w210 300TD '99a displeil kiri õlitase madal? mersu300tdi 5 4,878 06-04-2011, 07:05 PM
Viimane postitus: Nustu826
  EPC electronica motore harleydavidson 1 1,725 28-08-2009, 09:44 PM
Viimane postitus: wdb240
  EPC Sander 5 2,600 07-06-2008, 02:59 PM
Viimane postitus: Küttemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne