Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vanarauda
#1
huvitaks siis selline asi et kas keegi oskab öelda et kui palju saaks nö EMEX-is w123 eest?...2,2 mootor kui see peaks mõjutama...
Vasta
#2
http://www.kuusakoski.ee/inet/Kuusakoski...9C002C170D
Vasta
#3
Sõiduautona 300 eeku.
Plast-klaas-kummi-vedelikud väljas ehk tubli päev tööd teinuna vast 1000 eeku.
Vasta
#4
Viimati kui viisin oli 2000.- tonn. aga auto oli puhtaks ka tehtud.
Vasta
#5
okei...selge...sellest oli abi küll
Vasta
#6
Ega see autokere viimine "Emexisse" nii lihtne ka pole.Auto peab vist arvelt maha võtma koos utiliseerimisnõuete täitmisega.
Vasta
#7
Väärinfo.

Ja ega seda enne arvelt maha saagi, kui lammutustõend käes. Seda saab kas Kuusakoskist või lammarist. Viimane seda ilma autot endale saamata anda ei taha.

Auto Kuusakoskisse, dokud kaasa. Kui on kohusetundlik vastuvõtja, siis kontrollib VIN üle. Minu koormas ainult vaatas, et "on sinine jah". Siis täidad paberi, mille alusel annab Kuusakoski Sulle utiliseerimistõendi ja selle alusel saad ARK-s alles masinast lahti....

Aga jah, tonn plekki on tõesti 2 kEEK. Samas, esiteks jääb ~1000 kg autost peale nõutava modru eemaldamist alles ~600 kg (alumiiniumi ja vaske pole ka mõtet neile kinkida). Ning teiseks maksab mitteveereva auto transport platsile ka midagi.

Üldiselt ei mõista need, kes "selle raha eest auto pigem Kuusakoskisse müüvad" aru, et tihti tähendab see minu pakutud 1000 krooni asemel 300-400 krooni saamist, kui kulud maha arvata. Lisaks veel ajakulu nii organiseerimisel kui utiliseerimisel. Aga enamus sellele ju ei mõtle...
Vasta
#8
v6sa Kirjutas:Väärinfo.

Ja ega seda enne arvelt maha saagi, kui lammutustõend käes. Seda saab kas Kuusakoskist või lammarist. Viimane seda ilma autot endale saamata anda ei taha.

Auto Kuusakoskisse, dokud kaasa. Kui on kohusetundlik vastuvõtja, siis kontrollib VIN üle. Minu koormas ainult vaatas, et "on sinine jah". Siis täidad paberi, mille alusel annab Kuusakoski Sulle utiliseerimistõendi ja selle alusel saad ARK-s alles masinast lahti....

Aga jah, tonn plekki on tõesti 2 kEEK. Samas, esiteks jääb ~1000 kg autost peale nõutava modru eemaldamist alles ~600 kg (alumiiniumi ja vaske pole ka mõtet neile kinkida). Ning teiseks maksab mitteveereva auto transport platsile ka midagi.

Üldiselt ei mõista need, kes "selle raha eest auto pigem Kuusakoskisse müüvad" aru, et tihti tähendab see minu pakutud 1000 krooni asemel 300-400 krooni saamist, kui kulud maha arvata. Lisaks veel ajakulu nii organiseerimisel kui utiliseerimisel. Aga enamus sellele ju ei mõtle...

eh mina ei teinud küll muud kui kere käru peale ja kuusakoskisse, kaalupealt läbi, suund vanaraua hunniku poole ning käpad tõstsid maha, tagasi kaalu peale, arvenumber neile ja tuld kodu poole. Nii lihtne see oligi:bisou:

Kulu oli siis mõned õlled lammutamise ajal, 150 eeku autojuhile. Kasu siis kuskil 1300.- + varuosad mis ma sellest autost ära lammutasin. Kõige sitem tehing ei olnud:bisou:
Vasta
#9
kuld Kirjutas:eh mina ei teinud küll muud kui kere käru peale ja kuusakoskisse, kaalupealt läbi, suund vanaraua hunniku poole ning käpad tõstsid maha, tagasi kaalu peale, arvenumber neile ja tuld kodu poole. Nii lihtne see oligi:bisou:

Kulu oli siis mõned õlled lammutamise ajal, 150 eeku autojuhile. Kasu siis kuskil 1300.- + varuosad mis ma sellest autost ära lammutasin. Kõige sitem tehing ei olnud:bisou:
´

Jah, niisama lihtne see ongi. Lihtsalt romutõendi saamiseks tuleb veidi rohkem pabereid täita. Ja igaüks ei suuda auto lammutamise ajal klaase lihtsalt puruks peksta ning polstreid kangiga eemaldada...Confusedilly:Confusedilly:

Muide, tavalise kerghaagise peale tohib laduda ~500 kg metalli. Eraautosid kaalutakse küll harva, kuid minul on see au Paldiski raualao juures olnud. Ja vahelejäämine on natu kallis lõbu...
Vasta
#10
v6sa Kirjutas:
kuld Kirjutas:eh mina ei teinud küll muud kui kere käru peale ja kuusakoskisse, kaalupealt läbi, suund vanaraua hunniku poole ning käpad tõstsid maha, tagasi kaalu peale, arvenumber neile ja tuld kodu poole. Nii lihtne see oligi:bisou:

Kulu oli siis mõned õlled lammutamise ajal, 150 eeku autojuhile. Kasu siis kuskil 1300.- + varuosad mis ma sellest autost ära lammutasin. Kõige sitem tehing ei olnud:bisou:
´

Jah, niisama lihtne see ongi. Lihtsalt romutõendi saamiseks tuleb veidi rohkem pabereid täita. Ja igaüks ei suuda auto lammutamise ajal klaase lihtsalt puruks peksta ning polstreid kangiga eemaldada...Confusedilly:Confusedilly:

Muide, tavalise kerghaagise peale tohib laduda ~500 kg metalli. Eraautosid kaalutakse küll harva, kuid minul on see au Paldiski raualao juures olnud. Ja vahelejäämine on natu kallis lõbu...

Mis romutõend, plnd mingeid pabereid täita. Ja polstrid ei tulnud kangiga, need on ka juba müüdud. Klaase ei peksnud ka sisse, külje omad võtsin koos ustega. salongist istmed armatuur välja, juhtmed ammustasin lihtsalt läbi. Mootor+ kast maha, auto külili jne Ning nii lihtne see oligiRolleyes
Vasta
#11
Romutõendit on vaja auto arvelt mahasaamiseks. Praegu vist veel õnnestub ilusate silmade ja õnnetu jutuga oma "surnud" auto arvelt kustutada, kuid varsti võib see keerukamaks muutuda.

Aga, romutõend on vaid minusuguste ettevaatlike tarvis. Õige mees ilmselt paberit ei kasuta, vaid pühib rohu/kapsalehega:lol:
Vasta
#12
v6sa Kirjutas:Romutõendit on vaja auto arvelt mahasaamiseks. Praegu vist veel õnnestub ilusate silmade ja õnnetu jutuga oma "surnud" auto arvelt kustutada, kuid varsti võib see keerukamaks muutuda.

Aga, romutõend on vaid minusuguste ettevaatlike tarvis. Õige mees ilmselt paberit ei kasuta, vaid pühib rohu/kapsalehega:lol:

Kapsaleht on tugev aga ettevaatlik mees võib oma näpud paberist läbi lükata, oh seda pesemit siis.
Vasta
#13
Arvelt maha saamikseks võta auto dokid ja numbrimärgi kaasa ja mine ARK-i. Täida paar paberit ja ongi valmis. Pole vaja mingit romutõendit.
Vasta
#14
Alu Kirjutas:Arvelt maha saamikseks võta auto dokid ja numbrimärgi kaasa ja mine ARK-i. Täida paar paberit ja ongi valmis. Pole vaja mingit romutõendit.

Millal viimati käisid?

Alates 1.05.2005 PEAB olema romutõend kas lammutusest või jäätmekäitlejalt. Või mõlemapoolselt allkirjastatud OM-leping. Või politsei ning kindlustuse paberid sõiduki hävimise kohta avarii vms. sündmuse tagajärjel.

Lihtsalt jutt "autot pole enam" ei mõju. Või õigemini, kui klienditeenendaja siiski vastu tuleb ja auto registrist kustutab, rikub ta seadust.
Vasta
#15
sry minu viga tõesti.
Vasta
#16
Lihtsalt jutt "autot pole enam" ei mõju. Või õigemini, kui klienditeenendaja siiski vastu tuleb ja auto registrist kustutab, rikub ta seadust.

kui lammutan auto laiali ja viin juppidena kuusakoskisse pole näiteks mingit tõendit vaja ja siis võtan auto numbrid ja tehnilise passi ja lähen ark-i-annan numbrid ja paberid ära ja teatud küsimusele vastan,et tükkideks lõigatud ja kuusakoskis!kõik
pole midagi ühist mb service imrega-va nimi!!
Vasta
#17
Imre, milla Sa viimati ilma niimoodi ("lõikasin katki ja viisin emeksisse, tšeki kaotasin ära") auto arvelt kustutasid?

See töötas kuni 1.05.2005 suurepäraselt. Peale seda peab olema mingi paber ette näidata, mis juttu kinnitab. Ilma selleta pole ARK inimesel õigust seda autot arvelt kustutada. Ilmselt on võimalik inimest ära rääkida, kuid seda ainult sinnamaani, kuni esimene kohtulugu tuleb.

Muide, uudisteagentuuri NSR järgi pidavat piisama ka Kuusakoski OM-lepingust, kus on selgelt kirjas "autoplekk"... Aga seda pole mina proovinud.
Vasta
#18
Ah Võsa ära jaura:bisou: Mina viisin selle aasta kevadel ja see on tunduvalt peale selle kuupäeva mis sina siin kirjutad ja ma ei pidanud millegile vastama, veel vähem kellegi ära rääkimisest. Nende jaoks oli see lihtsalt vanaraud.
Vasta
#19
Kuld, kas pidasid silmas Kuusakoski ärarääkimist? Neid polegi vaja ära rääkida, nemad võtavad suurima heameelega kõik vähegi metalse vastu. Vaadake metalli maailmaturu hinda ning nende huvi saab vägagi selgeks.

Mina räägin sellest, et lihtsalt Kuusakoskisse "kaotatud" auto korral ei pruugi (kuigi võib) selle arveltkustutamine olla nii lihtne, kui kunagi "headel aegadel".

Täna pole "surnud" auto probleem. Automaksu pole, kindlustusleping võib olla maksuvaba ning kui kaks aastat pole ülevaatust teinud, siis läheb auto ise AJUTISELT arvelt maha. Minu esimesel "kadunukesel" täitub kohe 2 aastat ülevaatuseta. Eks siis talvel näe, kas LKF arvates pean ka sellisele liikurile uue lepingu sõlmima...

Aga pole välistatud, et mingil hetkel tekib automaks või otsustavad kindlustusröövlid ka lepingu sõlmimist maksustama hakata, siis võivad tekkida ootamatud üllatused.

Aga mulle selline vestlus meeldib, vaidluses pidavat tõde selguma. Eriti meeldiv on see, kui minul pole õigus - seda lihtsam ja meeldivam on asju ajada :tongue:
Vasta
#20
AMETLIKULT arvelt maha võtmiseks ON VAJA lammutustõendit!
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Laenaks Vanarauda dexter 3 3,231 26-04-2018, 09:56 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne