Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w 124 juhipoolse puhurirulliku pirni vahetus
#1
kuidas lahti võtta?
Kas on pilte selle jaoks?
Vasta
#2
kõigepealt tõmba pliidinupud ära eest - lihtsalt tugevalt tõmmates. Nende all on mutrid, mille saad lahti keerata näiteks näpitsatega(näpitsatega liigutad ära ja siis juba sõrmedega). Seejärel vaja lahti keerata kaks kruvi, mis hoiavad kinni puitpaneeli. Need kaks kruvi asuvad maki ülemise serva juures ehk siis puitpaneeli all ääres(otsi, küll leiad). Kui kruvid lahti ,siis eemalda ettevaatlikult see paneel. Paneeli all näed miskist pleksiklaasist rõngast, mis asub täpselt pliidinupu all. Vaata nüüd tähelepanelikult seda pleksiklaasist junni ja näed, et seda hoiavad paigal kaks kõrva. Proovi nagad kõrvale painutada ja eemalda see klaasist jubin. Ja nüüd näedki pirni. Just eelmisel nädalal vahetasin oma nunnul erinevaid pirne.
Kui asud tartu kandis, siis võin näidata, kuidas asi käib.
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#3
saan õpetusest aru et nii saab ligi keskmisele puhurile,
aga oleks vaja juhipoolsele,mis puhub juhi ukse klaasile
Vasta
#4
Külgmise ventilatsioonivõre rullikus on tõepoolest lambike sees. Võre on kinni nelja kinnituskõrvaga, need paistavad võre vahelt vaadates. Nii 1-2 cm nurgast sissepoole on näha avaga plekid. Sinna avadesse tuleb toppida vardad, mis kõrvasid sissepoole sikutavad. Mina klasutasin 4 mm läbimõõduga naelu, olid just parajad. Üldiselt istub see rest üsna tihkelt pesas...

Minu masinal olid juhipoolse resti valgustuse juhtmed väga täpsed ja pirni tagasisaamine rulliku pessa oli mõnus günekoloogia...
Vasta
#5
kõrvalistujapoolse info ehk aitab:

kindalaeka sisu välja, juhtme otsas pirn mis läheb oma pessa. näpukestega välja tõmmatav ja tagasi pandav.
...
Vasta
#6
Kas keskmisel puhurirullikul peab ka tuli põlema! Kui jah siis mis valemiga see välja käib?
Vasta
#7
1. Avad kindalaeka, näed võret paremalt kinni hoidvat kruvi (proovi hiljem mitte ära kaotada seda :)

2. Keskelt hoiab võret polt, mida näed kohe rullikust paremal, ribide vahele piiludes. Vaja läheb sul sisekuuskant võtit, 4mm-st, sellist L-kujulist (peab võre ribide vahelt läbi mahtuma). Jäta meelde, mitu pööret lahtikeeramiseks läheb, see polt ühendab rullikut õhu klapiga ja tema asendist oleneb, kui libedalt klapp pärast avaneb-sulgub.

3. Vasakult hoiavad võret Võsa kirjeldatud plekk-klambrid (2 tükki). Need naela vms oraga sissepoole kangutanud, peaks võre välja tulema. Abiks võid lapikut kruvikat kasutada. Materjalid on üsna kriipimiskindlad (mõistuse piires muidugi).

Edasi näed juba võre serva mööda jooksvat juhet ja leiad pirnikese.

Kannatust ja kindlaid käsi!
:)
Vasta
#8
Oh jah..
ma pea ma enamusi neid asju seal nägin kaSmile
aga probleemiks saigi, see parempoolne kruvi. ribide poolt paistis aga mul seal turvapadi.
sain alt lahti katte(ühe kruvi) aga edasi ei osanud midagi teha! Kas puitliistude all on ka veel mingid kruvid? kui jah siis kuidas ma puitliistud maha saan???
Vasta
#9
tänud v6sa
Vasta
#10
sain oma probleemile ka lahenduse! Keskmisel eest võre kellaploki poolt eemale! Kuuskant lahti keeratud(ennem eemaldasin ventilatsiooni resti ribid), ja otsast välja tõmmatud! Ega ta hästi tahtnud tulla,tehtud aga sai!
Vasta
#11
Kuidas te selle pirni sealt veel kätte saate. Mul pirn juhtme külge kinni tinutatud.
Vasta
#12
Keskmisel puhikul oli see pirn kaane all peidus veel...
Aga kui kinni tinutatud, siis poodi ja jootekolb soeta omale! Tinutad lahti ja tinutad kinni. See on lihtsam lahendus!

Vasta
#13
mul on mingi selline jama et kõik pinrin põlevad aga temperatuuri reguleerimise rullikud kustuvad mingi ajapärast ära, tundub et siis kui midagi kuskil üle kuumeneb, kui auto on külm siis põlevad kauem, kui auto on soe siis kustuvad kiiremini, pluss veel see, et pirnid armatuuris lähevad siis põlema kui süüte sisse keeran, peale kellade pirnide.
Vasta
#14
See et tuled kustuvad auto soojenedes peaks olema kehvast massist mis asub raadio taga kuskil.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 180 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  w212 350cdi kellade vahetus trooja6 2 1,444 08-11-2020, 04:40 PM
Viimane postitus: Black66
  MB W211 stange vahetus. PRE-FACELIFT TeccccccH 2 2,079 20-10-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: markoH
  w 124 2.0d 55kw 92a. plokikaanes auk ? Merzz 3 3,322 22-12-2018, 08:32 PM
Viimane postitus: Laur
  W124 esimeste õõtsa pukside vahetus Poisike 0 1,884 06-10-2018, 11:15 PM
Viimane postitus: Poisike
  W212 raadio comand vahetus heix210 0 1,911 16-09-2018, 09:47 AM
Viimane postitus: heix210
  c124, e220,110kw, tagumiste piduritorude vahetus 966mkr 6 4,826 23-07-2018, 08:08 AM
Viimane postitus: Lepz
  c 124 E220 110kw -93, süüde sees ei ole süüdet. 966mkr 8 5,894 09-07-2018, 10:07 PM
Viimane postitus: 966mkr
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,049 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  124 TD tagasillaga probleem. ramli 6 4,789 18-09-2017, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne