Teema hinnang:
  • 1Hääli - 2 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300SL Gullwing.
#19
(19-04-2012, 12:25 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: W188 ja W198 peal on põhimõtteliselt sama mootor. Adenaueril olev mootor on lihtsalt tuunitud lahjemaks. Samas W188 MB300Sc peal olev mootor on lausa identne W198-ga.

Muus osas on autod muidugi üsna erinevad. W188 puhul on tegu tavalise vanakooli autoga: redelraamil plekist kere. W198 puhul on kasutatud eksootilist torudest keevitatud raami. Toruraam on ka põhjuseks, miks W198 1. seeria autodel uksed ülespidi avanevad. Paarkümmend W198 1. seeria autot on tehtud alumiiniumist kerega. Nende hinnad on tänapäeval muidugi astronoomilised.

Erinevad on tegelikult ka W198 1. ja 2. seeria autod. W198 1. seeria autod põhinevad ralliautol. Tagasilla konstruktsioon teeb temaga sõitmise parajalt ohtlikuks. W198 2. seeria autodel on rida täiustusi. Insenertehnilises mõttes ja sõidumõnu osas on W198 2. seeria autod kahtlemata paremad kui 1. seeria omad. Paradoksaalsel kombel maksavad 2. seeria autod tänapäeval vähem.

kõige kallimad on W198 kahekohalised roadsterid mida üldse tehti käputäis. Üks põhjus miks üks auto võib teisest kallim olla, on see, kas sellel on igasuguste retrorallide homologatsioon või siis mitte. See on seotud pelgalt sellega, kas kunagi selle autoga sõideti need rallid või mitte.
Homologeerimise olemasolu ei tähenda veel seda, et auto on kallis, kuid selle puudumine kindlasti paneb tõsist pontsu autodele, mille hind on 100+ kEUR.
Üldiselt, kõik 50-60 ndate homologeeritud autod, millel homologeerimine kaubeldakse paras preemiaga. Moskvich 403,408,412 võib olla kunagi üsna nõutud, kuna huvitaval kombel, on sellel Monte Carlo ja muude retrorallide homologeerimine olemas.

Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB 300SL Gullwing. - Autor: denis23 - 30-06-2011, 12:21 AM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: Riho-Peeter S. - 02-07-2011, 11:48 AM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: denis23 - 03-07-2011, 01:39 AM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: Riho-Peeter S. - 03-07-2011, 04:57 PM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: denis23 - 04-07-2011, 11:18 PM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: Riho-Peeter S. - 06-07-2011, 03:53 PM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: denis23 - 08-07-2011, 12:44 AM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: Riho-Peeter S. - 15-07-2011, 07:55 AM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: Laur - 15-07-2011, 10:19 AM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: Riho-Peeter S. - 15-07-2011, 03:55 PM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: Riho-Peeter S. - 03-04-2012, 07:41 AM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: Werewolf - 03-04-2012, 11:00 AM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: denis23 - 07-04-2012, 10:20 PM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: Riho-Peeter S. - 11-04-2012, 05:26 PM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: denis23 - 13-04-2012, 12:50 AM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: Riho-Peeter S. - 18-04-2012, 07:02 PM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: R129 - 19-04-2012, 12:11 AM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: Riho-Peeter S. - 19-04-2012, 12:25 PM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: denis23 - 22-04-2012, 09:54 PM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: Riho-Peeter S. - 26-04-2012, 06:25 PM
RE: MB 300SL Gullwing. - Autor: dad - 26-04-2012, 05:02 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne