Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saksa Londoni saatkonna Mercedes W143
#21
Tegelikult, olen arvanud, et need autod maksavad vähemalt paar korda rohkem, kui seda siit järeldub:

http://www.classiccarsforsale.co.uk/clas...ONHAMS-108
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#22
(12-07-2011, 10:45 AM)denis23 Kirjutas: Tegelikult, olen arvanud, et need autod maksavad vähemalt paar korda rohkem, kui seda siit järeldub:

http://www.classiccarsforsale.co.uk/clas...ONHAMS-108

On tõesti odav, isegi kui võtta kui "toorikut" on hind suht hea.

Dad.
Vasta
#23
W143 on tõesti soodne, eriti kui võrrelda W170-ga. W170 oli ikkagi ühe seeria võrra madalama klassi auto, võrreldes W143-ga. W170 on palju levinum Mercedes, sest neid valmistati ka peale sõda. W170 pikap oli esimene MB mudel, mida Daimler-Benz hakkas peale sõda tootma. W143 on palju haruldasem. Hea, kui õnnestub W43 osta juba kellegi teise poolt restaureerituna. Selle auto restaureerimise kulu on väga suur (võrreldes taastatud auto turuväärtusega), kui seda lasta mõnes töökojas tellimustööna teha.
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
Vasta
#24
(12-07-2011, 03:13 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: W143 on tõesti soodne, eriti kui võrrelda W170-ga. W170 oli ikkagi ühe seeria võrra madalama klassi auto, võrreldes W143-ga. W170 on palju levinum Mercedes, sest neid valmistati ka peale sõda. W170 pikap oli esimene MB mudel, mida Daimler-Benz hakkas peale sõda tootma. W143 on palju haruldasem. Hea, kui õnnestub W43 osta juba kellegi teise poolt restaureerituna. Selle auto restaureerimise kulu on väga suur (võrreldes taastatud auto turuväärtusega), kui seda lasta mõnes töökojas tellimustööna teha.

Joo-ma-joo ... 170V ei ole keremudel W170! w136 on!!! Hoidke see 1 kord meeles.
Restaureerimistöö kui selline on enivei kallis, eriti puitkeredega auto puhul, kuni w143-ni on puit konstruktsiooni põhielement ja selle taastamise eest küsitakse tõesti ulmelisi summasid.

Dad.
Vasta
#25
Õige märkus. Terminoloogia peab õige olema: MB170V on W136 ja MB230 on W143. W143 sedaani peamine probleem ongi tema praktiliselt olematu turuväärtus, võrreldes taastamise kuluga. Saksamaal maksab W143 taastamine enam-vähem sama palju kui W24 (MB540K) ja W22 (MB380S) restaureerimine. Aga restaureeritud auto turuväärtus on W143 sedaanil 10-20 korda väiksem, võrreldes eelmainitud kuulsate Mercedestega. Kui W143 väga meeldib (ja kellele ei meeldiks?), siis tasub otsida hästi säilinud ja/või taastatud eksemplar, mitte hakata restaureerima. W143 restaureerimine on majanduslikus mõttes idiootsus. Kui on kange tahtmine mõni ennesõjaaegne puitraamiga Mercedes taastada, tasub pigem otsida mõni täielikku taastamist vajav legendaarse seeria auto ja see restaureerida. Nii on võimalik taastamise kulu tulevikus müügi korral kenasti tagasi saada. Kui taastamise majanduslik külg pole oluline ja rolli mängivad üksnes emotsioonid, siis võib muidugi taastada ka väikese või praktiliselt olematu väärtusega uunikume.
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
Vasta
#26
Tublid poisid, täitsa huvitav oli lugeda seda väitlust/võitlust, kes teab ja kes mitte...Eks te ikka mõlemad teate sellest rohkem, kui enamus klubi liikmeid, nii et täiendage teine-teise teadmisi ja mine tea ehk reustareerite kunagi koos ka ühe uunikumi? Wink
Aga äkki jänku ise alustas...
Vasta
#27
(13-07-2011, 07:51 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Õige märkus. Terminoloogia peab õige olema: MB170V on W136 ja MB230 on W143. .... Kui taastamise majanduslik külg pole oluline ja rolli mängivad üksnes emotsioonid, siis võib muidugi taastada ka väikese või praktiliselt olematu väärtusega uunikume.

Kui nüüd lõpuni vinguda, siis MB230 kaubandusliku nime all müüdi w21 "lang" ja w143 keresid, sarnased kaugelt vaadates, aga sisuliselt ikkagi erinevad.

Mis puudutab "odava" Mercedes-Benz taastamisse, siis iga üks raiskab oma aega erinevalt, kellel säästukas ja kelle kompressor kätte juhtunud.

Dad.
(13-07-2011, 08:04 PM)jansa48 Kirjutas: Tublid poisid, täitsa huvitav oli lugeda seda väitlust/võitlust, kes teab ja kes mitte...Eks te ikka mõlemad teate sellest rohkem, kui enamus klubi liikmeid, nii et täiendage teine-teise teadmisi ja mine tea ehk reustareerite kunagi koos ka ühe uunikumi? Wink

Ei võitle, antud teemas on ilmselt väga vähestel persoonidel mulle midagi rääkida, mida ma juba ei tea.

Restaureerimise rõõmu jätan siiski endale, vot selline egoist olen, et teen ise ja üksi.

Dad.
Vasta
#28
(13-07-2011, 08:41 PM)dad Kirjutas: Restaureerimise rõõmu jätan siiski endale, vot selline egoist olen, et teen ise ja üksi.

Kas tulemuse hindamise ka... Icon_smile
Ja mis sajandil valmis saab?
Vasta
#29
(13-07-2011, 09:32 PM)stihl Kirjutas:
(13-07-2011, 08:41 PM)dad Kirjutas: Restaureerimise rõõmu jätan siiski endale, vot selline egoist olen, et teen ise ja üksi.

Kas tulemuse hindamise ka... Icon_smile
Ja mis sajandil valmis saab?
Tagasihoidlik arvamus siis minuarust restaureerimisel ei olegi aeg määrav. Tähtis on ikka tulemus,kasvõi järgmisel sajandil (seda suurem ka väärtus Icon_smile) Väga palju on projekte mis on kellegi elutöö või rohkem...
Vasta
#30
(13-07-2011, 07:51 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Kui W143 väga meeldib (ja kellele ei meeldiks?), siis tasub otsida hästi säilinud ja/või taastatud eksemplar, mitte hakata restaureerima. W143 restaureerimine on majanduslikus mõttes idiootsus

Hästi säilinud 1938 a. Mercedeseid W143 on turul loomulikult jalaga segada, ja iga päev tuleb liisingufirmade platsidele uusi juurde. Eks keegi ei taha ju seda - milleks, vanade Mersude hinnad praegu nii soodsad et jätad mõnda burksi ostmata ning juba siis 540K saad endale lubada.
Ka nendest kes müüvad oma ennesõjaaegse Mercedese taastamishinnast kordades odavamalt samuti pole kunagi puudust olnud - tuleb ainult Soovi osta kolmapäeviti.

Ma annaks veel ühe soovituse - kui tahad W143 kabrio osta, siis parem oodata suve lõppu, talvel ju sellega ei sõida!
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#31
Denis, millest selline pessimism ja käegalöömise meeleolu? Kui hästi otsida, on kindlasti võimalik leida ennesõjaaegseid puitraamiga Mercedeseid ja Maybache, mis vajavad taastamist ja mille väärtus peale restaureerimist on nii suur, et restaureerimiskulu tasub end kuhjaga ära. Jah, selline täielikku taastamist vajav eksemplar maksab, alates sajast tuhandest eurost, kuid peale restaureerimist on auto turuväärtus 0,5-1 miljonit eurot. Seega on majanduslikult otstarbekam algul veidi rohkem raha välja käia ja peale taastamistööd omada head investeeringut garaažis ning nautida väärtusliku autoga sõitmist. Pole mõtet raha ja aega matta auto taastamisse, mille turuväärtus pärast restaureerimisraha tagasi ei too. Ennesõjaaegsete Mercedeste taastamise korral on võimalik restaureerimisraha müügi korral kuhjaga tagasi saada, kui valida õige auto, mida taastada. Mks siis võtta ette W143? Rahaliselt sellise auto taastamine mingil juhul ära ei tasu. Võib-olla kabrioleti taastamine ehk ainult... W143 kabriolett on võimalik leida - tean ühte sellist Leedus.
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
Vasta
#32
Neid "odavaid kuueseid" liigub tihedusega 1 ühik kuus, hind on varieeruv aga see pole ka "liisingu riisikott", mida ostad ja kohe kasutad ning kui enam ei meeldi, lõikad parajateks juppideks ja viid EMEX-isse.

Pealegi, kui sa taastad puukerega masinat, siis alla 2500 töötunni ei tule kuidagi välja, sest rooste ja puidumädanik on vaja eemaldada täielikult ehk siis kere PEAB lahutama algosadeks ning uuesti koostama.

Dad.
Vasta
#33
Tõesti, puuraamiga ennesõjaaegse Mercedese taastamisele ei saa alla 2500 töötunni kuidagi kuluda, kui seda tööd korralikult teha. Reeglina kulub 3000-5000 töötundi. Sama arv töötunde kulub nii ennesõjaaegse MB230 taastamisele kui MB380/500/540K taastamisele. Seega oleks majanduslikult mõistlik ette võtta ette mõni täielikku taastamist vajav kallihinnaline auto, mitte näiteks MB170V (sedaan) või MB230 (sedaan).
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
Vasta
#34
Kuna jutt liikus sinna, kus minu kompetents lõpeb, ehk siis Maibachide ning Horchide valdkonda, siis ma vist siin midagi ei ütle.

Üldiselt, ma arvan, et ikkagi autot tuleb vaadata tervikuna - mitte rebida kontekstist mõne asja (hüdraulikavedrustus, puitraam jne)

Aga jah, peale seda kui Monaco oksjonil müüdi restaureeritud W143 kabrio 30 000 EURi eest, mina tõepoolest natukene vaatan üle oma seisukoht selle auto restaureerimise mõtekuse osas. Kuulutustes selliseid autosid pakutakse tavalisel 130-150 k EURi eest.

Võtmesõna siin "pakutakse", aga nagu näeme, turg on kõvasti allapool.

Ehk siis see ei ole likviidne auto - tavaliselt oksjonite hinnavahed keskmiste kuulutustega 30-40% aga siiski mitte 4-5 korda.

Ehk siis "blue chip" see pole.

Eks, ilmselt, eriti anglosaksidele raske saada aru, miks peab suhteliselt levinud R6 auto eest maksta kolm korda rohkem, kui selle USA või Inglismaa vanusekaaslase eest.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#35
(15-07-2011, 07:39 PM)denis23 Kirjutas: Kuna jutt liikus sinna, kus minu kompetents lõpeb, ehk siis Maibachide ning Horchide valdkonda, siis ma vist siin midagi ei ütle.

Üldiselt, ma arvan, et ikkagi autot tuleb vaadata tervikuna - mitte rebida kontekstist mõne asja (hüdraulikavedrustus, puitraam jne)

Oma ebakompetentsust oled sa demonstreerinud juba esimesest postitusest alates, iga järgnevaga seda ainult süvendades ;P

Kuivõrd pole sul ilmselt oma elus veel vaja olnud tegelda puitkeredega, siis on sinu teadmatus täiesti arusaadav ... iseasi kas seda nii demonstreerida.

Võin sulle kinnitada, et ntx Horch 830/853,
Maybach SW seeria ja Mercedes-Benz rida-8 alt/pealtklapiga ülelaadimisega masinate restaureerimisel EI OLE MINGIT VAHET! Vastava kompetentsi olemasolu puhul muidugi.

Dad.
Vasta
#36
(15-07-2011, 10:25 PM)dad Kirjutas:
(15-07-2011, 07:39 PM)denis23 Kirjutas: Kuna jutt liikus sinna, kus minu kompetents lõpeb, ehk siis Maibachide ning Horchide valdkonda, siis ma vist siin midagi ei ütle.

Üldiselt, ma arvan, et ikkagi autot tuleb vaadata tervikuna - mitte rebida kontekstist mõne asja (hüdraulikavedrustus, puitraam jne)

Oma ebakompetentsust oled sa demonstreerinud juba esimesest postitusest alates, iga järgnevaga seda ainult süvendades ;P

Kuivõrd pole sul ilmselt oma elus veel vaja olnud tegelda puitkeredega, siis on sinu teadmatus täiesti arusaadav ... iseasi kas seda nii demonstreerida.

Võin sulle kinnitada, et ntx Horch 830/853,
Maybach SW seeria ja Mercedes-Benz rida-8 alt/pealtklapiga ülelaadimisega masinate restaureerimisel EI OLE MINGIT VAHET! Vastava kompetentsi olemasolu puhul muidugi.

Dad.

Jah, loomulikult, äkki sina meile midagi demonstreerid peale mölisemist?
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#37
Denis, ei taha sinu optimismi sugugi vähendada, kuid tõepoolest on ennesõjaaegse puitraamiga suure Mercedese taastamine üsna sama mahuga töö nii MB230 kui mõne kuulsa ja kalli auto puhul. Nagu Dad kirjutas, alla 2500 tunni ei ole töömaht mingil juhul, kuid töömaht võib ulatuda vabalt 5000 töötunnini. Kui sul on tõsine plaan ennesõjaaegne puitraamiga Mercedes sügisel osta ja oled selle töö- ning ajakuluga arvestanud, tasuks ehk kaaluda investeeringut mõnesse väärtuslikumasse autosse. Kui see töö tellida Saksamaalt, peab arvestama väljaminekuga 400-500 tuhat eurot. Poolas saab arvatavasti poole odavamalt. Kui töö teha Eestis ja ise vaeva näha, saab võib-olla veel odavamalt, kuid ilmselt mitte alla 200 tuhande euro. Selles valguses oli Brightwellsi oksjonil müüdud parempoolse rooliga MB230 väga odav, sest väidetavalt oli tegu restaureeritud autoga. Tuline kahju muidugi, et see auto ära läks ning ei hakka Eesti teedel sõitma. Kui sind huvitab konkreetselt ainult MB230, tasub otsida ja leida auto, mis on kellegi teise poolt restaureeritud. See oleks väga suur rahaline kokkuhoid. Kui mõtled ise restaureerida - nagu Dad (respekt!) - otsi parem mõni väärtuslikum mudel, millesse taastamise käigus investeeritud raha hiljem kuhjaga tagasi saada. See ei pea tingimata olema Horch või Maybach. Ka mitmed Mercedese ennesõjaaegsed mudelid on väärt, et neisse taastamise käigus investeeritaks. Selliseid restaureerimisobjekte on otsimise korral võimalik leida küll. Võta vaevaks käia näiteks Saksamaa uunikumide messidel ja suhtle diileritega.
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
Vasta
#38
(16-07-2011, 03:29 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Denis, ei taha sinu optimismi sugugi vähendada, kuid tõepoolest on ennesõjaaegse puitraamiga suure Mercedese taastamine üsna sama mahuga töö nii MB230 kui mõne kuulsa ja kalli auto puhul. Nagu Dad kirjutas, alla 2500 tunni ei ole töömaht mingil juhul, kuid töömaht võib ulatuda vabalt 5000 töötunnini. Kui sul on tõsine plaan ennesõjaaegne puitraamiga Mercedes sügisel osta ja oled selle töö- ning ajakuluga arvestanud, tasuks ehk kaaluda investeeringut mõnesse väärtuslikumasse autosse. Kui see töö tellida Saksamaalt, peab arvestama väljaminekuga 400-500 tuhat eurot. Poolas saab arvatavasti poole odavamalt. Kui töö teha Eestis ja ise vaeva näha, saab võib-olla veel odavamalt, kuid ilmselt mitte alla 200 tuhande euro. Selles valguses oli Brightwellsi oksjonil müüdud parempoolse rooliga MB230 väga odav, sest väidetavalt oli tegu restaureeritud autoga. Tuline kahju muidugi, et see auto ära läks ning ei hakka Eesti teedel sõitma. Kui sind huvitab konkreetselt ainult MB230, tasub otsida ja leida auto, mis on kellegi teise poolt restaureeritud. See oleks väga suur rahaline kokkuhoid. Kui mõtled ise restaureerida - nagu Dad (respekt!) - otsi parem mõni väärtuslikum mudel, millesse taastamise käigus investeeritud raha hiljem kuhjaga tagasi saada. See ei pea tingimata olema Horch või Maybach. Ka mitmed Mercedese ennesõjaaegsed mudelid on väärt, et neisse taastamise käigus investeeritaks. Selliseid restaureerimisobjekte on otsimise korral võimalik leida küll. Võta vaevaks käia näiteks Saksamaa uunikumide messidel ja suhtle diileritega.

Lugupeetud Riho-Peeter, esitleks, see Brighwellsi Mercedes on olnud oluliselt hullemas seisus kui see mida mina vaatasin (EBAY oma)
Sellel EBAY autol on küll tiivad maha võetud, kuid üldiselt, auto on väga väga originaalne, ning erinevalt Brightwellsi autost on sõitnud väga vähe.

See jutt, et Brightwellsi auto on restaureeritud, las jääb selle müüja südametunnistusele, see on sama jama kui see, et tegemist on Saksa saatkonna autoga (sest et Saksa saatkonnas oli selline, ning väidetavalt, see oli ainus riigis). Tegelikult on EBAY Mercedes võib sama tõenäolisusega olla Saksa saatkonna oma või mis iganes, neid oli palju rohkjem kui üks.
Arvestades, et samal ajal sama raha eest müüdi tõesti restaureeritud vasaku rooliga kabriot Monaco oksjoonil, siis pigem see Brightwellsi auto oli pigem kallis. Aga sellised juhtumid, millal 90k auto müüakse 30k eest on ikkagi väga väga haruldased, ning võivad olla seotud ainult väga rikka inimese või foundationi kollektsiooni lausmüügiga, kus teadlikult lossi vastu võetakse.

See on MB W143 mida ma olen vaadanud mootor ning esipaneel. Kui keegi ütleb et seda autot on vaja restaureerida 2500-5000 tt ulatuses - mingu kuu peale. See vajas kokkupanekut ning ülevärvimist. Panen mõne pildi. Mida te siin restaureerima kavatsete?

[Pilt: 88ce11d82cdf1a3a-large.jpg]

[Pilt: 88ce11d848650365-large.jpg]


Võrdluseks:

See on samad kohad "restaureeritud" Brightwellsi autol...

[Pilt: 88ce11d876fd12e2-large.jpg]


[Pilt: 88ce11d88ad008aa-large.jpg]
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#39
Kõige kasulikum ongi muidugi leida selline auto, mis on kellegi poolt peaaegu ära restaureeritud, kuid pole veel valmis tehtud. Sellise võib kätte saada väga soodsalt. Pärast kulub hea ostu korral vähe raha, et auto valmis teha. Pildi järgi paistab see auto, mida sina jahid, tõesti paremas seisukorras, võrreldes Brightwellsi autoga. Hoian sulle pöialt, et selle sügisel ikka kätte saad ja Stihli abiga valmis teed.
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
Vasta
#40
(16-07-2011, 12:57 PM)denis23 Kirjutas: Jah, loomulikult, äkki sina meile midagi demonstreerid peale mölisemist?

Tubli poiss, suutsid ennast veel labasemaks teha...

Dad.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz W123 kupee arminkohlman 0 8,732 22-02-2017, 07:22 PM
Viimane postitus: arminkohlman
  Mis auto on Mercedes 600 Skorpion 243 300,731 29-09-2015, 11:01 PM
Viimane postitus: kaupo51
  Haruldane Mercedes W116 denis23 12 26,588 09-10-2013, 08:54 PM
Viimane postitus: denis23
  Mercedes-Benz SL 190, 1961/2004 Riho-Peeter S. 3 9,879 15-07-2013, 03:42 PM
Viimane postitus: MeesMBga
  Asjad, milles Mercedes oli esimene. denis23 39 45,499 03-04-2012, 10:10 PM
Viimane postitus: Amadeuz
  Voolujooneline Mercedes-Benz Riho-Peeter S. 5 9,706 19-09-2011, 07:41 PM
Viimane postitus: martl
  Mercedes-Benz SL 190 Eesti teedel Rolz 30 36,479 15-07-2011, 07:59 AM
Viimane postitus: Riho-Peeter S.
  Mercedes-Benz Radio s kalacompany 0 4,777 15-12-2009, 12:01 AM
Viimane postitus: kalacompany
  Haruldane kaubik!Mercedes-Benz L 306 D 2.0 44 kW! MB W123 14 14,662 10-07-2009, 11:07 AM
Viimane postitus: -Rotu-
  Kumb on parem: kas Mercedes 600 või Rolls-Royce? valgavares 4 6,526 22-06-2009, 08:20 PM
Viimane postitus: valgavares



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne