Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 250D käigukasti teema.
#1
Auto aastast 1985. Ühel päeval järsku viskas 5. käigu välja. Algul harva , aga nyyd on nii , et peab koguaeg 6rnalt kinni hoidma , muidu käik tuleb kohe välja. Kiirusel 70kmh aga püsib käik sees ilusti, ning kui isegi proovida käiku ilma sidurit lahutamatta välja t6mmata , siis ta ei tule.

Teine anomaalia on selles , et spidomeeter näitab kiirust umbes 15-20 kmh rohkem , kui tegelikult ja ka odomeeter valetab umbes 25km-t 100km kohta.

Tekkis m6te vahetada ära käigukast. Kasti kohta tekib küsimus , et kas on vahet mitme käiguline see on? (eelmisel oli 4 , üle 100 olid veel pöörded madalad ja samas ei pidanud nii tihti käiku vahetama.)
Ning teine küsimus kas 2,0D kast v õi m6ni muu kast ka sinna otsa istub.

Samas aga küsimus , et mispärast spidomeeter valetab? Äkki oleks kasulikum hoopis ära vahetada tagareduktor ? Saaks spidomeetri korda ja võibolla kannataks hoopis 4. käiguga sõita.
Vasta
#2
Võimalik, et keegi on difrit vahetanud ja vale ülekande paigaldanud, sellest spido viga.

Aga käiguosas soovitaks üle vaadata käiguhoovastiku. Kuliss võib olla kulunud puksidega ja lõdva.
Teine probleem võib olla lahti tulnud hoobadest, mis on kasti küljes, kuhu kinnituvad käiguhoovad.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
Neljasel kastil on neljas otseülekanne, viiesel aga aeglustav. Selles mõttes on neljane vast parem... Minu teada on kõigil R-mootoritel sarnased kastid (väikesi erinevusi on, kuid ilmselt pole väike ülekandearvu muutus 2. või 3. käigul Sulle eriti oluline).

Käigu väljaviskamist ei tohiks kulissid ja hoovastik põhjustada. Kulunud laagrid aga küll.

Kui nii spido kui odod valetavad, on autol all vale differ. Ülekannet "pikendades" võid saada küll praeguse kasti neljandaga sõita, kuid niigi kehva kiirendus muutub olematuks.
Vasta
#4
No ma ei tea , mul oli w201 ja w124 2.0 diisel 4jase kastki otsas ja s6idud said k6ik tehtud.

Kui ma kiirendada tahaks , siis ma ostaks yldse bensuka omale. Praegugi tundub mulle , et 1. käik v6iks natukene raskem olla.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 213 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 172 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 408 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 250 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 320 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,926 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 414 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 680 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  Käigukasti õli hen1 9 862 07-10-2022, 03:01 PM
Viimane postitus: hen1
Big Grin W212 ilmselt käigukasti.... madis71 12 1,910 27-06-2022, 11:13 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne