Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 250D Pole j6udu ja muud vead.
#21
Akulaadijal on kaks astet. v6imsam ja lahjem. Graafiku järgi näitab 100ah aku laadimisaega 12h ja v6imsama laadimisega 8h.

Panin tühja aku 6htul hilja kergema vungiga laadima ja homikul oli akust kuulda vaikset mulinat. Loodan , et akut ka pepu ei keeranud. Asjast ka veel niipalju , et ei saa kuidagi jaole asjale, kuna pole riistu linnas kaasas. Saaks kuidagi käima ja maale ,siis saaks asja kallale.
Vasta
#22
Tänud siis aitajatele. Syyde oli nihkunud kuhugi 45 kraadi peale.
Tihvti oli puudu , ei hakanud praegu uut ka leiutama , sai katsetuseks kokku pandud ja nii ta jäigi. Eks järgmine kord.
Vasta
#23
Kuna nüüd olen saanud sõita m6nda aega , aga pole päris rahul.

Nimelt kokku pannes selgus , et kui pumba märk on kohakuti ja kett hambus , siis jääb vändalt 10 kraadi peale.

Mina arvasin oma silmam66tu arvestades , et see on umbes pool hammast pumbast. Käima pannes esimese katsega hakkas koledasti klõbisema. Pumbast keerasin nii hiliseks kui v6imalik. Mida rohkem keerasin , seda paremaks läks.

Praegu on aga tühikäigul veidi vibra ja käivitub kehvasti. Kas see paar kraadi mõjutab seda niipalju ?
Et pean kõik lahti kiskuma ja täpselt 15 panema?

Või siis kuna küünlad sulasid vale süütega , siis äkki hoopis sai mootor ka siis viga?

Ja kas keegi oskab öelda täpsed m66dud sellele tiftile.

Mina keerasin vaakumpumba eest ära ja seal all oli auk. Kas sealt august käibki see tift sisse? Ei tahaks trervet mootori esiotsa lahti v6tta , selleks peaks ju kaane ka maha v6tma?
Vasta
#24
Sai siis uuesti lahti v6etud. Selgus , et eelmine kord sai ikka valesti . Süüde oli saanud umbes 5 kraadi peale surnud seisu. Panin ta nyyd täpselt 15 , aga külmalt nyyd lonkab koledasti ja ka soojalt m6ni sekund nagu lonkaks. Samuti ei lähe enam soojalt käima nii hästi nagu varem. Sad

Milles viga? Liiga hiline?
Vasta
#25
Big Grin
Oleksin pidanud pumba ka kinni keerama. nüüd pump paigas ja selleks korraks ka süüde paigas.

Vahetasin küünlaid ja v6tsin kollektori maha selleks. Nii tundus lihtsam ja kiirem olevat teha. muidugi lagunesid tuulutuse kolmikud ära.
Neid vist uuena mõistliku hinnaga ei saa. ?
Peab vist mingi ämbliku kummivoolikutest kollektori peale tegema. Nende pärast on mootor ja kollektor ka peqlt igavesti rokane. Aga sai vist tänaseks hea.
Vasta
#26
Selle mootori tuulutuse kummiosadele kulus 6 kuud tagasi nii 230.- Silberis.

(24-04-2011, 07:59 PM)killer666 Kirjutas: muidugi lagunesid tuulutuse kolmikud ära.
Neid vist uuena mõistliku hinnaga ei saa. ?
Peab vist mingi ämbliku kummivoolikutest kollektori peale tegema. Nende pärast on mootor ja kollektor ka peqlt igavesti rokane. Aga sai vist tänaseks hea.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 213 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 172 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 408 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 250 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 321 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,926 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 414 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 680 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 765 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 547 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne