15-08-2014, 07:25 PM
(15-08-2014, 12:19 AM)canyondrift Kirjutas: Sõbra OM602 pumba keeramisest sai BMW 2.5TDS-i turboga ilma WG-ta üle 2.0Bari rõhku, murtud pooltelje (lõbu laialt, eks) - aga tühikäik kõrge, pöörded kippusid aeglaselt langema ja külmalt torises kõvasti.
See mootor pärineb vist minult, too lonkas ka enne peale keeramist. Viga kas mingis pihustis, kuigi arvan et mõni plunser pole lihtsalt enam see.... Ise vahetasin seal igasugu asju tulemusteta. minul talvel probleeme ei esinenud, kargas kenasti käima kuigi jah mitte kõigi silindritega.
to alkohoolik: mul endal on sama mootor ja pump, käivitub gaasi lisamata igast asendist vahelejätmata. peale pole keeranud kuna mina pole senimaani konkreetset juhendit sellele pumbale leidnud. superturbodiesel lehel oleval juhendil läheb jutt sealt maalt segaseks, kust algab jutt sellest konkreetsest pumbast. vähemalt minu inglise keel ei suutnud täpselt tuvastada mis on mis. pildilt tunnen ära vaid maks pöörete kruvi(suur kuuskant). pumba tagaosas olev hoovastik on väga erinev ja kruvid ei paikne alati samas kohas. muide tühikäigu regull tehakse ilma et pumba küljes oleval el. magnet klapil pistik taga oleks. ilma pistikuta peaks tühikäik mälu järgi olema nii 550-600p/min vastavad juhendid on kusagil veebis täitsa olemas.
minu meelest nende isetehtud asjade suurim mure on dünaamika, aga eks huvitav on muidugi ehitada.