07-08-2014, 11:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2014, 11:13 AM ja muutjaks oli Priit.)
Ma pole Sinu jutu põhjal kindel, kas Sul radikal üldse midagi viga on (kui ei leki). Mul on uus radikas, süsteem täiesti puhas ja 603 turbo hoiab ka sageli seieri järgi 90/95 kraadi.
Kui radikat/viscot kontrollida tahad mingil põhjusel:
-Võta visco küljest ja vaata, kas radikas läheb ühtlaselt tuliseks.
-Kui visco on küljes, siis ventika eest peaks radika korralikult maha jahutama, ainult radika ääred jäävad kuumaks
-Sõites kui kiirus nt 80-90 ja temp nt 95, peaks käiku (hoovast) 3-ndale alla vahetades temp kiiresti langema (ventika pöörded kasvavad, jahutab paremini).
Kui radikat/viscot kontrollida tahad mingil põhjusel:
-Võta visco küljest ja vaata, kas radikas läheb ühtlaselt tuliseks.
-Kui visco on küljes, siis ventika eest peaks radika korralikult maha jahutama, ainult radika ääred jäävad kuumaks
-Sõites kui kiirus nt 80-90 ja temp nt 95, peaks käiku (hoovast) 3-ndale alla vahetades temp kiiresti langema (ventika pöörded kasvavad, jahutab paremini).