23-02-2013, 06:31 PM
Ega kui juba põhja peal kinni oled, siis pole vahet, kas auto on ühe, kahe, nelja või 12 ratta veoline, kaevama või sikutama peab niikuinii hakkama. Küll aga on tavalistes talvetingimustes liigeldes oluline vahe, kas ainult üx ratas peab kogu töö tegema või on vedavaid rattaid rohkem. Kohapealt startides või madalama kiirusega läbi lume autot pressides on kaheratta veol ikkagi selged eelised üheratta veo ees.
Seega kui rahakott kannatab, siis 124-ja puhul on ASD või LSD igal juhul hea valik parandamax auto läbivust, juhitavust ja kohalt minema saamist talvel. Ja kuna W124 ja eriti w201 tagaosad on tühjalt suhteliselt kerged, tasub sinna 50- 100 kg liivakotte panna, mis ka oluliselt läbitavust parandab.
Kui just tervet ASD süsteemi peale paigaldama ei taha hakata, saad Hentsi käest osta ASD difri (kuna selles on hõõrdkettad sees, tavadifris pole), millesse lukk sisse ehitatud.
Seega kui rahakott kannatab, siis 124-ja puhul on ASD või LSD igal juhul hea valik parandamax auto läbivust, juhitavust ja kohalt minema saamist talvel. Ja kuna W124 ja eriti w201 tagaosad on tühjalt suhteliselt kerged, tasub sinna 50- 100 kg liivakotte panna, mis ka oluliselt läbitavust parandab.
Kui just tervet ASD süsteemi peale paigaldama ei taha hakata, saad Hentsi käest osta ASD difri (kuna selles on hõõrdkettad sees, tavadifris pole), millesse lukk sisse ehitatud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!