Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E300TurboDiesel W124 '94 - Alkohoolik
leidsin poest sellise hõbedast värvi nagu kuumakindel jne omadustega mingi tsink või midagi sarnast, kas tasub seda osta ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Värvi mustaks, peaks sobima velje värviga ja kaob kuhugi "sügavusse" ära...

Värviks kasuta suvalist kuumakindlat "ahjuvärvi".
Spreivärviga on see jama, et kui korralikult alt puhtaks ei tee(supordi puhul eeldab liivapritsi), tuleb suht kiiresti maha.

Seega terashari, õhuga puhtaks, spreilahustiga üle ja pintsliga värv peale (kasvõi nt Hammer), kestab hooaja ära.

Peace.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
ma vaatan jah neid värve siis, pole küll õrna aimugi kus soomes neid saada võib aga uurin,

ise mõtlesin et nüüd oleks tarvis mingi -35mm madaldust, üks velg sai alla pandud ja selline tunne jäi nagu dsiip oleks Big Grin pole ise madaldusega kursis aga kas madaldusega sobivad ikka orig amortisaatorid ikka?

homme siis tuleb pilte kui olen rehvid saanud vahetatud ja need rõngad sinna keskavasse 70.0 >66.6ks
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Ära siis unusta koopaääri laiemaks rullida ja roostes kapotti.
[Pilt: orig_25336291_0VNn.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
(09-04-2012, 04:13 PM)Alkohoolik Kirjutas: ise mõtlesin et nüüd oleks tarvis mingi -35mm madaldust, üks velg sai alla pandud ja selline tunne jäi nagu dsiip oleks Big Grin pole ise madaldusega kursis aga kas madaldusega sobivad ikka orig amortisaatorid ikka?

Tegelikult ei sobi madaldusvedrudega originaalkõrgusega amorte kasutada, aga enamikke inimesi see ei sega. Originaal vedrustust kannatab enamikel autodel madaldada vaid maximaalselt 15-20mm nii, et see veel vedrustuse omadusi tuntavalt ei muuda. Ütleme nii, et ringrajal suudab originaalvedrustusega auto sõita paremaid aegu kui sama auto u 40mm (tavaliselt enamik madaldusvedrusid jääb sinna kanti) madaldusvedrudega kuna vedrustuse komponendid on mõeldud koos töötama ja kui ühte komponenti muudad pead ka kõiki ülejäänud silladetaile muutma, et vedrustus samamoodi või paremini toimix nagu tehasest ette nähtud. Uuri palju MB Sportline vedrud madaldavad autot, olen üsna kindel, et mitte üle 20mm, kuna see on sõltuvalt vedrustuse ehitusest enam vähem viimane piir, kus muid silladetaile muutma ei pea, et vedrustus normaalselt toimix. MB-de puhul mängivad muidugi vedrupadjad ka veel rolli ja nendega pannaxe auto lõplik kõrgus paika.

Kui muidugi ringrajale autoga ei lähe ja ka liikluses eriti raske jalaga ei ole, siis muidugi sellest aru ei saa, et auto madaldusvedrudega kehvemini käitub või noh, olgem ausad, niikuinii ei saa enamik inimesi üldse aru ja ei huvitugi, kuidas nende auto tee peal ja kurvides käitub, peaasi, et punktist A punkti B viib ja väljast hea välja näeb.

Kes vedrustuse ja selle tuunimise kohta rohkem teada soovib siis soovitan lugeda sellel lehel olevaid artikleid:

http://www.motoiq.com/tech/the_ultimate_...dling.aspx
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
ei taha koopalaiendust, vähemalt hetkel küll mitte, vbla tulevikus ,ise teha ei oska Big Grin ja ei tea ka kust saaks neid Big Grin ja see kapott ei meeldi üldse Big Grin värvipoolepealt jääb auto mustaks Big Grin seda veel mõtlen kas pärlmutter või midagi kõvemat läikega musta või matt must.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Kahju kui inimesed on pimedusega löödud ja tögamisest aru ei saa....!
Eks elu õpetab.
Vasta
(10-04-2012, 01:23 AM)3sada Kirjutas: Kahju kui inimesed on pimedusega löödud ja tögamisest aru ei saa....!
Eks elu õpetab.

Nonii, leidus lõpuks vapper, kes välja ütles Eusa_clap

HerkiEusa_whistle
Vasta
öelge palju tahate mina jätan ta kujult suht originaali peale värvi ,

aga nüüd probla olnud et sai pihusti otsad vahetatud, (termostaat ja rihm ka) ja pmts nüüd selline teema et käivitub selles suhtes halvasti et pead tükkaega ketrama, külmalt tuleb sinist, ja nagu kuidas öelda, törtsub või nii, ei käi ühtlaselt külmalt, nagu vahest jätaks lööke vahele, aga kui korraks gaas põhja lasta siis hakkab ühtlaselt käima aga käib nii kaua vähe kõrgematel pööretel kui ta sooja mootoriga käib,

ja termostaadi kohta nii palju et mootir küll üle selle 120 ja 80 keskmise kriipsu ei lähe aga absull koguaeg on no umbes 1mm alla seda ehk umbes siis ca 95C koguaeg käies, muidu peaks olema minu teada u 1mm üle 80kraadi ehk umbes nii 83-85 vahele jääma, ega see midagi halba ei tee?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
B-osa 85 kraadine termostaat? Talvel on see suht asjalik.
Vasta
(10-04-2012, 09:36 PM)Alkohoolik Kirjutas: sai pihusti otsad vahetatud,


Kus vahetati, mis firma omad pandi ja kas regulliti midagi ka...?

Vasta
(11-04-2012, 07:59 AM)stihl Kirjutas:
(10-04-2012, 09:36 PM)Alkohoolik Kirjutas: sai pihusti otsad vahetatud,


Kus vahetati, mis firma omad pandi ja kas regulliti midagi ka...?

pihusti otsade nimesi ei mäleta aga Fixusest sai ostetud, tartus Teguri Autoremondis sai vahetatud, peale nagu pihustite survestamist ei tea et oleks midagi reguleeritud,


EDIT:
lügesin ka seda teemat kellel ühel samamoodi nagu üks silinder lagiseb vms, kas siis tasuks käituda samamoodi?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
[Pilt: img0253rs.jpg]
[Pilt: img0266pz.jpg]
[Pilt: img0267pp.jpg]
[Pilt: img0273rom.jpg]

ei saanud küll kõige paremad pildid aga esialgu hea seegi
homme üritame uuesti


üks probleem tekkis ka et nüüd peale velgede vahetust autole tekkis mingi kahtlane kilin kolin sisse sõiduajal, mida on nagu autos sees väga hästi kuulda, aga väljast ei ole nii hästi kuulda, vaevu, aga seest on suht kõvasti,
kas see võib mingi diffris või sellekandis, kardaan,pooltejed, muud seal nagu ei hakka liikuma peale sõitu alustamist
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Kui veljed oleks hõbedased siis saaks vast paremini aru nende efektist ja ilust auto all. Praegu tundub nagu mitte midagi ütlev. Minule on kogu aeg arusaamatuks jäänud miks pannakse autole alla süsimustad valuveljed. Aga see minu arvamus ära pahanda kui maitsed meil erinevad.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
(12-04-2012, 09:33 PM)siimruz Kirjutas: Kui veljed oleks hõbedased siis saaks vast paremini aru nende efektist ja ilust auto all. Praegu tundub nagu mitte midagi ütlev. Minule on kogu aeg arusaamatuks jäänud miks pannakse autole alla süsimustad valuveljed. Aga see minu arvamus ära pahanda kui maitsed meil erinevad.

Siim

need ei ole süsimustad, Graphite värvi vms, päevasel ajal on neid ilusti näha,
natukene on tumedamad veljed nagu teistelpiltidel näha stanged ja need alumised plastikud, eirinevat värvi aga täna peale survepesu tundusid nagu see alumine hall osa on peaaegu sama värvi mis velg
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Võibolla aitaks kaasa stangede ja palstide värvimine ka autoga ühte värvi. Siis oleks nagu ühtlaselt tume ja jääks selline sünge välimus.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
(12-04-2012, 10:05 PM)siimruz Kirjutas: Võibolla aitaks kaasa stangede ja palstide värvimine ka autoga ühte värvi. Siis oleks nagu ühtlaselt tume ja jääks selline sünge välimus.

Siim

see mul plaanis ongi kunagi teha, oleks võimalus ka ise värvida aga ei julge eriti, äkki ei tule korralik, ja ei tea palju aind nende stagede ja plastide värvimine ka aind maksaks, kõigepealt muidugi uut esistanget vaja kuna selle parempoolne nurk lõhki talvel läinud.(mõnusalt natuke katki Big Grin )
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Velg+auto= häää, tee mõned päevavalges pildid ka siis saab paremini sotti.

Kolin?
Tingitud arvatavasti sellest, et auto on tunduvalt jäigem.
Madal profiil rehv=suurem rõhk.
Kui soomes lasid velje peale panna, olen suht kindel, et 2,7 löödi sisse.
Ega alla 2,5 ei soovita lasta.
Ilu nõuab ohvreid.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
(12-04-2012, 10:10 PM)janek126 Kirjutas: Velg+auto= häää, tee mõned päevavalges pildid ka siis saab paremini sotti.

Kolin?
Tingitud arvatavasti sellest, et auto on tunduvalt jäigem.
Madal profiil rehv=suurem rõhk.
Kui soomes lasid velje peale panna, olen suht kindel, et 2,7 löödi sisse.
Ega alla 2,5 ei soovita lasta.
Ilu nõuab ohvreid.

Edud.
Janek.

alla ma panin ise aga need kes rehvevahetasid need üldse ütlesid et 3bar umbes peab olema nende velgedega,


ma üritan kuidagi seletada et kui sõita aeglaselt kõnni kiirusel või isegi natuke kiiremin,(nii kiiresti nagu autom.kast läheb ilma gaasi andmatta siis see kolin on nagu öeldes nii et 3 korda naug käiks vastu kuskile ja siis jääks nagu 2 vahele jauuesti, kui nagu tibasuurema hooga keerata(näiteks kui ringteele sõitsin), siis paremale poole keerates hakkas kõvemini tulema aga vasakulepoole siis jäi peaaegu vait
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Votvot, endal sama asi. Ise kahtlustasin pooltelje otsi. Tundub küll ulmeline aga natuke loogikat on ka.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 72,148 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 5,393 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,643 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 753 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 250,380 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 27,245 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 119,286 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 7 6,273 18-07-2019, 10:43 PM
Viimane postitus: andres23
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,363 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 62,932 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne