03-10-2011, 07:44 PM
(03-10-2011, 04:52 PM)Alkohoolik Kirjutas: seal üks STOP asi aind ongi ja see ka et kas see peab siis täiesti lahti olekus olema või kuidas see olema peab?
käigukasti poolepealt et sis kui ma tõmban kangi manuaalselt 2 peale et siis tegelikult läheb 3-s käik sisse??
muidu kaas põhjas laseb igakäiguga ~4000 pöördepeale ja siis vahetab ära , pole spidokat vaadanud mis kiirus on. vähemalt kui käigukastipeal panen 2 peale ja lasen tahoka lõppu siis on mingi 90+ sees, aga tänud uue teadmise eest
Oot - Sinu väitel läheb 2. käiguga 90+ välja? Oled ikka kindel, et 2.-ga? Meite säästukas annab 2.ga ~65 ja 3.ga ~105.
Tõmmates kangi 2 peale, siis pannaksegi 2. käik sisse. Ning aeglaselt loksudes vahetatakse lõpuks 1. peale.
Kui on W/S lülitiga kuliss, siis saab S peal P-->2-->D pannes ja seejärel põhjagaasi pruukides sundida masinat minema paigalt 1. käiku kasutades (mis on küll selle pajaga küsitav efekt - käik saab sees olla vaid paar sekundit)