Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
124 Universaal E 300 D
#1
Küsiks targematelt nõu natuke, nimelt siis pakutakse kaherattalise vastu sellist MB-d http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=4634 . Mida arvata sellest käigukastist (et käiguvahetusel viskab pöörded üles), esituledest (vaevalt need mingid originaalid on) ja üldse sellisest autost ? Vaatamas pole käinud, sest need kaubaliftid on tegelikult natuke ära tüüdanud, eelnevalt neid 4 tk olnud, mitte küll MB-d. Sedaanist oleks rohkem huvitatud, aga vahetusvõimalused tuleb läbi vaadata. Samas ei ole ka tsiklil teadaolevalt midagi häda, et kohe esimesest võimalusest peaks haarama ...
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
Vasta
#2
(08-03-2011, 07:32 PM)rewo Kirjutas: . Mida arvata sellest käigukastist (et käiguvahetusel viskab pöörded üles)
Arvata on vaid üht;kast või turbiin on pekkis.Pisut palju küsitud vigase auto eest.
Vasta
#3
Kastiprobleemiga aitab sind kasutaja R129Thumbsup
Vasta
#4
(08-03-2011, 09:40 PM)nostromo Kirjutas: Kastiprobleemiga aitab sind kasutaja R129Thumbsup

No mul ei ole seda autot, lihtsalt küsisin nõu. Arvan, et vahetuseks ei lähe, kuna tsikkel rohkem väärt, kui remonti vajav auto. MB igapäevaliikurina tegelikult olemas Icon_lol.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
Vasta
#5
see läti tuuning on ikka hirmus. hind on ka ulme.
kui eelmine aasta omale w124 otsisin siis paari autom. kastiga isendit proovisin ka ja no ei olnud head. sõitsid, käigud vahetusid aga oli tunda, et asi pole õige. mina ostsin lõpuks manuaali ja ei kahetse. ASD tiffer juhtus ka sel isendil olema ja talv möödus muretult. mitte, et autom. kastis midagi halba oleks aga aeg ja meeletu läbisõit teeb oma töö.Icon_neutral
kui sul auto nagunii olemas siis vasta suve poleks vast üldse mõtet siklist loobudaIcon_rolleyes
Vasta
#6
No tegelt ma neid automaate ka veidike pelgan, võibolla asjatult, ei tea. Olnud üks automaat 10 aastat tagasi, seegi läks laiali (kruusateel lõi õli sissevalamistoru kiviga küljest, õli väljas ja kotis ta oligi). Ja üsna tihti vaja käruga raskusi teisaldada (tonn käru peal), ega seegi vist automaadile head tee.Praegune W202 2.0 bensukas on ka manuaal, ei kurda ei vastupidavuse ega läbivuse koha pealt, kui see krdi rooste ainult nii hullult ei pureks Icon_biggrin
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
Vasta
#7
MB diisel=automaat.
Riisiraketi võid osta anaalkastiga.

Inimene, kes väidab, et automaatkast on jama ei sõida aastas arvatavasti üle 5000km-i.
Ja sedagi vaid vanaemale külla mööda maanteed.
Ela linnas, sõida aastas ca 30-40 tuhhi ja siis mõtle, kas automaat on halbBadgrinBadgrin

Edud.
Janek.
(08-03-2011, 11:04 PM)rewo Kirjutas: No tegelt ma neid automaate ka veidike pelgan, võibolla asjatult, ei tea. Olnud üks automaat 10 aastat tagasi, seegi läks laiali (kruusateel lõi õli sissevalamistoru kiviga küljest, õli väljas ja kotis ta oligi). Ja üsna tihti vaja käruga raskusi teisaldada (tonn käru peal), ega seegi vist automaadile head tee.Praegune W202 2.0 bensukas on ka manuaal, ei kurda ei vastupidavuse ega läbivuse koha pealt, kui see krdi rooste ainult nii hullult ei pureks Icon_biggrin

Vean pidevalt(75%) käru, OK seal suht harva kogumass üle 1000kg.
Lihtsalt autot peab ka hooldama, mitte ainult sõitma.
Ise küll ei kurda, minu kaubalift ei jaksa/suuda tonnist käru vedada.
Kui perse tunneb, et kast hakkab lollusi tegema- õli ja filtrite vahetus.
Kui see ei aita, tuleb otsida, milles küsimus.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#8
automaat on väga mõnus aga paraku mitte igavene. ja kui auto vanus on u. 20a. mõni aasta siia-sinna siis on suht selge, et kui kast veel isegi toimib siis aastateks seda rõõmu kindlasti enam pole (eriti kui veel 30-40 tuhhi aastas sõita). kindlasti leidub isendeid mis on ka tegelikult suht vähe sõitnud (alla poole milli) ja on hooldatud jne. aga sel juhul on ka hind teine. enamik odavama otsa neljasi mis siin turul ringeleb hinnaga kilo kuni kaks euri on ikka üsnagi väsinud autod juba. ja suht tavaline käik on see, et kui kast väsind siis püütakse auto kiiresti maha parseldada või vahetatakse kast teise vana vastu mis võib ka varsti ära väsida. lihtsalt keegi ei taha, et remont läheks maksma pool auto turuhinda.Icon_cool
Vasta
#9
Näita mulle anaalkastiga mersut, millel läbisõit on pool milli, on sees esimene sidurikomplekt ja kast töötab veatult?

Selles vanuses ei määra muu, kui tehniline seisukord. Kui kast töötab, siis töötab aastaid muretult. Kui kast ei toimi, on vaja remontida. Aga sõidumugavuse vahe võrreldes odava ja lihtsa neljakäigulise anaaliga on meeletu.

Kes veab palju käru ning peab sealjuures rohkelt ukerdama (sidurit libistama), see peaks eriti rõõmustama automaadi üle - seal ei libistata midagi mehaaniliselt, sujuva liikumise eest hoolitseb turbiin.

Kui konkreetsel autol löövad pöörded vahetusel üles, kuid käigud ise ei libise, võiks aidata kastihooldus. Filter+õli nii 150-200 uut rubla. Lisaks vajab kast kindlasti reguleerimist.

Üldiselt on automaatkastide läbisõidud ikka muljetavaldavad - miljon km pole probleem (kui on hooldatud). Anaalkastiga paratamtult kaasneva sidurikomplekti eluaeks loetakse parmal juhul 300 kkm, enamasti vähem. Ning sidurikomplekti vahetus koos tööga pole ka just odav lõbu.

Aga viidatud masinal hinda ju polegi. Kui selle raha eest saab töötava auto, siis on hästi. Tuled on uuema tüübi omad, mis minu arust ei lähe mitte. Kindlasti tasub uurida, kas seal ikka on vajalikud tähised peal - näikse olevat luupidega ksenoonid ja nende kasutajad on korravalvurite teravdatud tähelepanu all.

Samas, kes tahab senti venitada, võtku heaga mõni RahvaWanker anaalkastiga.
Vasta
#10
(09-03-2011, 09:42 AM)v6sa Kirjutas: Näita mulle anaalkastiga mersut, millel läbisõit on pool milli, on sees esimene sidurikomplekt ja kast töötab veatult?

Selles vanuses ei määra muu, kui tehniline seisukord. Kui kast töötab, siis töötab aastaid muretult. Kui kast ei toimi, on vaja remontida. Aga sõidumugavuse vahe võrreldes odava ja lihtsa neljakäigulise anaaliga on meeletu.

Kes veab palju käru ning peab sealjuures rohkelt ukerdama (sidurit libistama), see peaks eriti rõõmustama automaadi üle - seal ei libistata midagi mehaaniliselt, sujuva liikumise eest hoolitseb turbiin.

Kui konkreetsel autol löövad pöörded vahetusel üles, kuid käigud ise ei libise, võiks aidata kastihooldus. Filter+õli nii 150-200 uut rubla. Lisaks vajab kast kindlasti reguleerimist.

Üldiselt on automaatkastide läbisõidud ikka muljetavaldavad - miljon km pole probleem (kui on hooldatud). Anaalkastiga paratamtult kaasneva sidurikomplekti eluaeks loetakse parmal juhul 300 kkm, enamasti vähem. Ning sidurikomplekti vahetus koos tööga pole ka just odav lõbu.

Aga viidatud masinal hinda ju polegi. Kui selle raha eest saab töötava auto, siis on hästi. Tuled on uuema tüübi omad, mis minu arust ei lähe mitte. Kindlasti tasub uurida, kas seal ikka on vajalikud tähised peal - näikse olevat luupidega ksenoonid ja nende kasutajad on korravalvurite teravdatud tähelepanu all.

Samas, kes tahab senti venitada, võtku heaga mõni RahvaWanker anaalkastiga.

Võsa kust selline statistika???

Tule ja vaata, 700k sõidetud orig. siduri ja anaalkastiga, 1-kord vahetatud transmissiooniõli ka. Auto on ühe Võru taksojuhi kasutuses 10 aasta ringis. Tegemist R6 diisliga 124 kerel, mis saab seda käiguvahetust hommikust õhtuni.

Ja mu enda isal on manuaaliga R6, 6-ndat aastat, enda käes läbisõit 200tuhat, kah vahetatud kastiõli kohe alguses ja no lust on lasta. Siduri lahutamine jms on tip top korras.

Võibolla on see R6 diislite omapära, et mootoril on madalalt pöördelt rohkem jõudu ja sidur saab vähem vatti.
setud sõitsid seciga
Vasta
#11
Pikaajalisest foorumite (peamisel Soome, kuid ka maailmafoorumi) lugemisest kõrva jäänud.Icon_redface

Meeldiv on kuulda, et minu silme alla sattunud lood siduriprobleemidest nii poole miljoni km kandis, mis paljastavad lahkamisel tarvikketta (ehk ei ole esimene kord lahata), on vaid erandiks ja üldiselt kestab sidur automaadi üle. Kena, kui see nii on. Samas juhin tähelepanu Su jutus olevale detailile - mõlemad masinad on pikaajaliselt sama, ilmselt ka eakama ja rahulikuma inimese käes.

Iseenesest on automaatkasti "keerukus" ja nõrkus kinni kasutamises. Kui anaalkastil peksta käike sisse vägisi üle sünkrode ja juristada otsekäiguga 30 km/h, libistades selleks sidurit, ei kesta ka see.

Aga millegipärast on OK panna pakasest käivitatud automaadiga kohalt minema, mootor punases, loksutada kinni jäädes edasi-tagasi kangiga rapsides, vahetada liikumissuunda või lüüa kast P peale veel liikudes. Lisades sellele õlivahetamatusest tingitud probleemid hüdrosüsteemi töös ja ongi selge - automaatkast on saast, sest ei kesta vägistamist.Retard

Ma ei eita sugugi seda, et manuaal ei oleks teatud inimesele mõistlikum valik - soolomasinaga pikka teed sõites pole ju vahet, kas otsekäigule lülitab hüdraulika või inimese käsi. Aga kusagil raske haagisega sentimeeterhaaval ukerdades läheb sidur kärssama mõne minutiga ning linnavahel võimeldes oskad hinnata hüdraulika pakutavat mugavust.

Krt, jälle läksin oma vaidluskire ohvriksIcon_redface Aga ära kustutama kah ei hakka, las jääda igipõlise automaat vs. anaal vaidluse jätkuks...
Vasta
#12
Oi oi, ärge nüüd kaklema ka minge Icon_biggrin, minu arvamus on selline, et mis kk autol on, on iga inimese enda valida, ise kulgenud aastaid manuaaliga, ega siis selle pärast automaadid pahad pole, paluks natuke sallivust ikka Nod. Kellele ema, kellele tütar, nii lihtne see ju ongi.
Antud isend jääb minul soetamata/vahetamata, kuna hindan oma tsiklit poole tuhande euro võrra väärtuslikumaks, ja ilmselt pole auto praegune omanik raha juurde maksma. Ei ole tegelikult seda uurinudki, kuna ei taha diislit, mida kohe peab remontima hakkama (kuigi seda ei tea ju kunagi ette, millise isendi otsa satud).

Edit: krt need kirjavead tulevad ikka nii lihtsalt ....
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
Vasta
#13
Kui on huvi võin pajatada selle MB vigadest ja headest külgedest pisut, aga PS-is. Sellega perekondlik kokkupuude olemas ja asjad teada...

Aga nood tjuuningtuled näitasid sigahästi. Paremini kui uued b osa originaalid
Vasta
#14
(09-03-2011, 09:42 AM)v6sa Kirjutas: Filter+õli nii 150-200 uut rubla.
Samas, kes tahab senti venitada, võtku heaga mõni RahvaWanker anaalkastiga.
kas tõesti õli+filter kuni 200 euriIcon_eek vast läks üks null liiastIcon_confused aga muidu jah, enamasti ostetaksegi vana diisel Mercedes-Benz sendi venitamis mõttega. ja venib ta hästi. eriti kui ise remondid. näiteks manuaal kasti koos korraliku kasutatud siduriga saab 40 euriga ja vahetada seda tihti ei pea. enne kui mersul midagi päris puru läheb, saab ikka kaua sõita. enne hakkab ulguma, kolksuma, lõgisema, lagisema aga kui korralik stereo sees siis pole probleemi, sest siis ei kuule salongi midagi. ja ülevaatust on endiselt võimalik mustalt sebida. ja nii see sõit tihtilugu käib. räägin seda mida ise aastatega näinud olen. ja neid ära tapetud mersusi olen ikka palju näinud. müüa jutt enamasti, et natuke roostes on aga sõidab hästiIcon_confused vahest mõtlen, et parem kui ikka ei sõidaksRetard
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C klass universaal Jüri380 0 2,026 13-08-2019, 08:45 AM
Viimane postitus: Jüri380
  W212 E350 universaal nõu tarvis Browser 4 5,308 19-05-2016, 07:10 PM
Viimane postitus: Maitz
  W211 sedaan või universaal KalevE 2 4,205 21-01-2016, 03:02 PM
Viimane postitus: KalevE
  w126 300 SE - Hiiu autod andres23 1 3,910 24-04-2015, 11:43 PM
Viimane postitus: andres23
  OSTAN mb 124 /E220 KESKLUKU VAAKUMPUMBA heidyly 0 3,548 16-02-2014, 02:45 PM
Viimane postitus: heidyly
  MB c200 universaal elektrikast Meeelis 1 2,454 17-07-2013, 03:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  E 300 d 100kw r.k 4 3,922 10-06-2013, 08:24 AM
Viimane postitus: hannes_s
  Mercedes Benz 300 '92 Meseklemm 7 4,574 05-03-2013, 09:22 PM
Viimane postitus: Kaur211
  W124 CE  300 132kw või 320 162kw wp23 31 22,654 26-10-2012, 10:16 AM
Viimane postitus: hents99
  W124 E 300 TE bens+gaas Võrus hensmen 0 1,829 24-10-2012, 10:21 PM
Viimane postitus: hensmen



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne