09-01-2013, 09:51 PM
Tere taas
Kuna pole üle pika aja siia kirjutanud miskit, siis teekski kerge ülevaate vahepeal toimunust.
Suurim uuendus sai tehtud mootori osas. 2011 augustis õnnestus leida väikses läbisõiduga 190E 2.3, mille mootor sai asendada 2.5 diisliga(oli see nüüd tark tegu just aga...) ning üle jäigi 2.3 mootor. Kuna tegu oli uuenduse läbinud mootor, siis sel oli juba 2-realine kett, hüdrotõukurid ning laia rihmaga, mis on oluliselt vaiksem võrreldes vana 123 samatüübi mootoriga. Nii algaski juppide sobitamine. Uuemale mootorile läks peale endine vana pritse süsteem koos kolletoriga, vanem õlifiltri kopsik, klapikambrikaas, väljalaske kollektor ning modifitseerida tuli roolivõimu voolikuid ja veepumba õhutus. Ühe vahetussoojaga läks alla ka uuem 4-käiguline kast.
Õnneks hakkas see kompott ilusti toimima.
Teise asjana sai tagasilla säädimine tehtud - rattalaagreid veidi peale keerata ebameeldiva lõtku tõttu ning difri külglaagrite ja kõigi simmerite vahetus.
2012 Suve keskpaigaks saime auto liikuma ja tehtud ka väike sõit Soomemaale - 800 kilomeetrine distanst möödus muretult.
Hetkel seisab ''hobinurk'' talvekorteris. Plaanis on vahetada esimesed rattalaagrid ja vaadata kriitiliselt sillapulgad üle, sest mingi detail teeb mõistetamatult kolinat olgugi, et TÜV kinnitas pitsati ja allkirjaga täielikku korrasolekut, käega katsude ei tunne ka miskit. Kohendada oleks ka salongi poolt tarvis aga eks igaasi omal ajal.
Värskemaid pilte lisan vast kevade suve poole.
Senikauaks kõike Head
markom
To: ktmduke - vastates Su eelnevale küsimusele, siis jah, passis on kirjas 5 istekohta
Kuna pole üle pika aja siia kirjutanud miskit, siis teekski kerge ülevaate vahepeal toimunust.
Suurim uuendus sai tehtud mootori osas. 2011 augustis õnnestus leida väikses läbisõiduga 190E 2.3, mille mootor sai asendada 2.5 diisliga(oli see nüüd tark tegu just aga...) ning üle jäigi 2.3 mootor. Kuna tegu oli uuenduse läbinud mootor, siis sel oli juba 2-realine kett, hüdrotõukurid ning laia rihmaga, mis on oluliselt vaiksem võrreldes vana 123 samatüübi mootoriga. Nii algaski juppide sobitamine. Uuemale mootorile läks peale endine vana pritse süsteem koos kolletoriga, vanem õlifiltri kopsik, klapikambrikaas, väljalaske kollektor ning modifitseerida tuli roolivõimu voolikuid ja veepumba õhutus. Ühe vahetussoojaga läks alla ka uuem 4-käiguline kast.
Õnneks hakkas see kompott ilusti toimima.
Teise asjana sai tagasilla säädimine tehtud - rattalaagreid veidi peale keerata ebameeldiva lõtku tõttu ning difri külglaagrite ja kõigi simmerite vahetus.
2012 Suve keskpaigaks saime auto liikuma ja tehtud ka väike sõit Soomemaale - 800 kilomeetrine distanst möödus muretult.
Hetkel seisab ''hobinurk'' talvekorteris. Plaanis on vahetada esimesed rattalaagrid ja vaadata kriitiliselt sillapulgad üle, sest mingi detail teeb mõistetamatult kolinat olgugi, et TÜV kinnitas pitsati ja allkirjaga täielikku korrasolekut, käega katsude ei tunne ka miskit. Kohendada oleks ka salongi poolt tarvis aga eks igaasi omal ajal.
Värskemaid pilte lisan vast kevade suve poole.
Senikauaks kõike Head
markom
To: ktmduke - vastates Su eelnevale küsimusele, siis jah, passis on kirjas 5 istekohta
MB C123 230CE, 190D 2.5, 190E 2.3