Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kumb 124 oleks mõistlikum ost?
#1
http://www.auto24.ee/used/715432

http://www.auto24.ee/used/520049

Et mootoripoolest. yhel pluss on, et gasiga aga teine on uuema mootoriga...kumb kasulikum, ökom?
Vasta
#2
2. kuna 1. juba müüdudSmile Aga tösiselt rääkides muidu eelistaks siiski näppimata originaali, mina neid gaasiga tsurkimisi eriti ei usaldaks+tülikam 2 eri kütusega opereerida, lisaks veel gaasiseadme spetsiifilised hooldused jne. Samuti levisid vahepeal jutud et gaas koormab mootorit? Motors24-s üks gaasisaade muidu.

Söltub ka mis generatsiooni seade on.
Vasta
#3
Palju see gaas maksab üldse? Pole vist nii mega odav enam?
Vasta
#4
(29-01-2011, 07:06 PM)cornah Kirjutas: Palju see gaas maksab üldse? Pole vist nii mega odav enam?

ei tea kas just mega aga odavam tuleb küll see gaasiga sõit.
ja seadmetest olen sedasi aru saanud, et head on 2 ja 4 gen.
kolmas pidi mingi kahtlane hübriid olema. üldiselt gaasiautot pole ma omand aga tööl sõidan gaasi tõstukiga ja ega töös vahet pole kas sõidan gaasi või bensiini pealt. või noh tiba tegelikult on aga see suht marginaalne. Icon_cool
Vasta
#5
Vist oli gaasi hind hiljuti 9 vana raha, õemees sõidab sellega.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#6
Gaasi kulub ca 10% rohkem kui bensiini. Samas on ta poole odavam kah.
Vasta
#7
Oleneb muidugi mitmenda põlvkonna gaasiseade peal on.
Kui selline millel on ka iga silndri jaoks oma gaasi pihusti on hästi. Kui selline vana suure aurutiga milest lähevad voolikud kuidagi sisselaskesse siis on võrreldav karburaator mootoriga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
miks mitte seda ?
http://www.auto24.ee/used/801712
Vasta
#9
Siin on juttu erineva põlvkonna gaasiseadmetest.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#10
http://rus.auto24.ee/used/791930
see on parem kui teised sinu nimekirjast
Vasta
#11
Sõnad ökonoomne, automaatkast ja MB ei käi ühes lauses koos. Ilmselt on vaja prioriteete ümber hinnata...

Ökonoomsed on esiveolised pisipunnid.

Ökonoomne Mercedes-Benz on manuaalkastiga kahesajane kutsikas või uus CDI (kah pisike).

Gaasi mõte on ainult siis, kui tankla jääb tee äärde ja ostetava auto gaasiseade töötab laitmatult.

Kahepoolene mootor on mõttetu - ei liha ega kala. Edasi käib paremini, kui kahene, kuid oluliselt kehvemini kolmesest. Kütusekulu on pigem kolmese kanti.
Vasta
#12
Kahene neli, küll manuaalkastiga ja 4k oli 80% maanteekuluga kuskil 6,3 ja kopikaid.
Kolmene neli ja turboga ja atm oli 80% maanteed(alla 100kmh) kuskil 7,3 ja kopikaid.
Unustasin lisamata:

Ära mitte kunagi osta lühikeste otste jaoks väikese mootoriga autot. Soojeneb halvasti või mitte üldse sõidetava tee jooksul. Üldiselt on suurem moto ökonoomsem lühemate otste korral(vähemalt talviti küll), sest saavutab kiiremini normaalse töötemperatuuri
Vasta
#13
ah, et suur mootor soojeneb ruttuIcon_confused
siiani arvasin, et just väike bensukas läheb ruttu soojaksIcon_rolleyes
Vasta
#14
(10-02-2011, 10:35 PM)joristaja Kirjutas: ah, et suur mootor soojeneb ruttuIcon_confused
siiani arvasin, et just väike bensukas läheb ruttu soojaksIcon_rolleyes

Njah, tegelikkuses see paraku nii on. Ei ole veel kohanud meie talves näiteks 3l. mootoriga ja kinnijäätunud karterituulutusega sõidukit, aga väiksemaid see probleem just vaevabki. Lihtsalt suurem moto toodab rohkem sooja kui väike.
Vasta
#15
(11-02-2011, 08:21 PM)Nustu826 Kirjutas: Njah, tegelikkuses see paraku nii on. Ei ole veel kohanud meie talves näiteks 3l. mootoriga ja kinnijäätunud karterituulutusega sõidukit, aga väiksemaid see probleem just vaevabki. Lihtsalt suurem moto toodab rohkem sooja kui väike.

Oled Sa nüüd oma väites ikak nii kindel, et oskad seda ka kudiagi füüsikaliselt seletada? Mina ei oska...

Küll aga kaldun arvama, et enamasti ei sõida suurekubatuurilised mootorid lühikesi otsi ja üsna tihti on need ka paarkümmend aastat vanad - seega ebaökonoomsed. Mida rohkem kütust põleb, seda rohkem sooja tekib. Seega ka sooja üle jääb.

Ma olen nõus, et suurust ja sõidumõnu arvestades on teatud MB mudelid säästlikud, kuid ikkagi ei saavutata mõistliku hinnaga (loe: alla 100 endise kilokrooni) ostetava MBga kulunumbreid, mis algavad 4ga... Ning 4 vs 8 on kahekordne läbisõit. Üksinda sõites peab selle lisakütusekulu õigustamiseks olema mingi põhjus...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Auto ost Kuweidist? nostromo 7 3,873 13-09-2019, 02:59 PM
Viimane postitus: nostromo
  w212 ost urraa 19 13,208 07-04-2019, 11:50 PM
Viimane postitus: mikkhh
  C140 CL600 M120 ost aastal 2017? Kas jupid 10 aasta tagusega endiselt kosmilised? nostromo 6 5,098 17-11-2017, 09:05 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mb E500 ost lauri85 1 3,027 14-02-2016, 11:14 PM
Viimane postitus: hents99
  ML OST knapin 8 7,145 18-12-2015, 12:21 AM
Viimane postitus: Joel.
  MB CLK ost tbag 5 5,568 30-10-2014, 02:51 PM
Viimane postitus: tbag
Tongue clk ost chimeira 0 2,749 12-03-2014, 11:28 PM
Viimane postitus: chimeira
  OSTAN mb 124 /E220 KESKLUKU VAAKUMPUMBA heidyly 0 3,553 16-02-2014, 02:45 PM
Viimane postitus: heidyly
  Ost MB 200 Jott 6 5,367 03-09-2013, 09:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  C202 ost Viktor123 6 4,935 19-03-2013, 05:04 PM
Viimane postitus: Viktor123



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne