Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w201 vanade 2.0 ja 2.3 mootorite erinevused
#1
Kas 2.0 mootori aju ja muud vidinad sobivad kokku 2.3 mootoriga. Vana mootor läks kotti ja ma tõstsin 2.3(sama aasta) mootori vahele. Aga mootoril oleks nagu süüde täiesti paigast ära ja kohati ainult turtsatab ja ei muud.
Vasta
#2
Mis aasta masinatest (mootoritest) me räägime? Kõige parem, kui teaks mootori koode... Eeldan, et tegemist on pritsemootoritega.

KE-JETi eeliseks on aju mittevajalikkus elementaarseks tööks - pritse ise peab käima (tõsi, töösoojal mootoril) ka ilma elektrita. Seega "aju" olemasolu käimist ei mõjuta.

Kas asendusmootor enne mahatõstmist käis ilusti? Veendusid selles ise või ostsid jutu põhjal?

Mida rohkem ma ottomootoritega kokku puutun, seda enam hakkan vihkama nende silmakirjalikkust - üks sümptom võib olla põhjustet nii süüte- kui toitesüsteemi rikkest. Otsi siis seda viga...Icon_evil

Kas säde on ikka olemas ja korralik? Süütejuhtmed vastu näppe ei anna? Kas küünlad lööb märjaks?
Vasta
#3
Pritse mootorid jah 2.0 oli 87kw(-89) ja uuem 2.3 97kw(-92).
Säde olemas, küünlad lööb märjaks jah. Korra viskas rotameetri õhuklapivahelt leeki.
Vasta
#4
Kas jagaja käis ka vahetuses? Jagaja rootor on õiges asendis? Küünlajuhtmed on õiges järjekorras? Need kõige elementaarsemad asjad, mida vaadata tuleks. Ütlesid sa ju ise ka, et süüde justkui paigast ära.
Vasta
#5
Kus juures jah jagaja käis maas küll. Küünla juhtmed on igal juhul õiges järjekorras ja korralikult peal.
Põhimõtteliselt on ju nii, et keeran väntvõlli märgid paika ja siis keeran jagaja vastavalt paika.
Vasta
#6
(15-01-2011, 12:34 AM)herkki Kirjutas: Kus juures jah jagaja käis maas küll. Küünla juhtmed on igal juhul õiges järjekorras ja korralikult peal.
Põhimõtteliselt on ju nii, et keeran väntvõlli märgid paika ja siis keeran jagaja vastavalt paika.

Põhimõtteliselt saab siin hulga vigu teha.
Mõlema mootori tööjärjekord on 1-3-4-2
Jagaja pöörleb päripäeva.
Väntvõlli märk on paigas iga ring, kuid, 1 silindri süütemoment ja vända märk ühtivad iga 2 ringi järel. Tähendab peab olema kohakuti väntvõlli märk ja nukka märk, ning samal ajal olema ka jagaja 1 silindri kohal.
Need asjad on ikka teada?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Kui mina mootorit vahetasin, siis käis asi old-school meetodil. Esimene silinder ü-s-s ning kuna jagajakaan on fikseeritud ju pm ühte kindlasse asendisse, väikese muutumisraadiusega, siis asetad ka rootori nii, et silma järgi vaadates peaks impuls minema esimesse silindrisse. Seejärel on katse-eksitusmeetod. Paned kaane peale tagasi, polti päris kinni ei keera. Keegi annab starterit ning Sina keerad jagajakaant. Ükskord ärkab ta sul ellu niikuinii!
Vasta
#8
tegin ka seda old school meetodit ja masin käib, aitähh
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 158 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  w201 2.5d käigukast MarkiJeg 1 250 03-11-2023, 09:43 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 varuosad Fred_W201 0 267 19-06-2023, 04:10 PM
Viimane postitus: Fred_W201
  W201 1.8 66kw 1984 ,Millest peale hakata? Treufeldt 3 660 09-08-2022, 08:50 PM
Viimane postitus: Rolz
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 2,913 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe
  Jeep Wrangler W201 C 250 D mootori leke HarryPokker 2 2,153 31-07-2020, 04:58 PM
Viimane postitus: HarryPokker
  w201 velje sobivus karl190 5 4,127 26-03-2020, 10:45 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 bodykit karl190 12 6,904 17-02-2020, 10:56 AM
Viimane postitus: hents99
  W201 käigukastide teemadel indrek 1 2,811 25-07-2018, 02:12 PM
Viimane postitus: Ott
  W201 ei saa kütet kätte 3.0 müttaja 4 5,943 04-04-2018, 11:53 PM
Viimane postitus: rayaju



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne