10-01-2011, 12:19 AM
Kas suurema koormusega on ka sama häda (ehk intensiivsemalt kiirendades)?
Arvatavasti on hürdaulikaplokis ühtteist kulunud. Samas olen mõnda 430 mootoriga masinat remontinud, millel just suurel koormusel selline jama esines.
Just eile jamasin ühe MLiga (ka 270 CDI) millel see viga ka küljes. ML on niivõrd raske auto, et sellel isendil vananeb õli päris kiiresti. See on ikka hullumaja mis solk seal sees oli. Sõltub kui vigane juba kast on, aga korralik läbipesu teeb alati head ja tihti ka imesid.
Põhjus miks ta seda teeb on lihtne - käiku ei seota piisavalt kiiresti ära. Kas viga juhtimises või soligveesarnases õlis.
Loe siit neid teemasid. Ma olen veidike kirjutanud: http://foorum.clubmb.ee/search.php?actio...order=desc
ja siis siit ka http://foorum.clubmb.ee/search.php?actio...order=desc
Arvatavasti on hürdaulikaplokis ühtteist kulunud. Samas olen mõnda 430 mootoriga masinat remontinud, millel just suurel koormusel selline jama esines.
Just eile jamasin ühe MLiga (ka 270 CDI) millel see viga ka küljes. ML on niivõrd raske auto, et sellel isendil vananeb õli päris kiiresti. See on ikka hullumaja mis solk seal sees oli. Sõltub kui vigane juba kast on, aga korralik läbipesu teeb alati head ja tihti ka imesid.
Põhjus miks ta seda teeb on lihtne - käiku ei seota piisavalt kiiresti ära. Kas viga juhtimises või soligveesarnases õlis.
Loe siit neid teemasid. Ma olen veidike kirjutanud: http://foorum.clubmb.ee/search.php?actio...order=desc
ja siis siit ka http://foorum.clubmb.ee/search.php?actio...order=desc
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858