Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 gaas peal, ASD põleb, kojamees ei tööta jne
#1
Tere

Esimese asjana ütlen ära, et pole igapäevane Mercedes-Benz kasutaja aga kuna enda masinal jooksis jahutusvedelik välja ja sealt sai alguse üks pikk saaga siis olen momendil sunnitud mingi aja liiklema W124 2 liitrise diisliga. Seega palun kohe mitte naerda kui mingi loll küsimus on.

Auto on sugulaselt laenatud ja ma ei tea kuidas tema sellega sõittis aga mind on ikka kõvasti hakanud häirima rohkem või vähem sõitmist segavad asjad.

1. Ütleme nii, et see on kõige suurem probleem.
Hommikul välja astudes avanes täpselt selline pilt.
[Pilt: P1010012.jpg]

On kellegil äkki vedru pakkuda ja mis veel parem äkki oleks nõus ka selle mingi raha eest kohapeal ära vahetama.

2. Gaas jääb peale. Külma mootoriga. Soojaga pole täheldanud. Kas võib problem olla selles vedrus sealvõi siis tross äkki ei liigu kusagil kõris.

3. Kojamees ei liigu. I aste ei tee midagi, II aste ei tee midagi, III aste hakkab vaevaliselt käima. KAs mootor läbi? Kas on võimalik ise vahetada?

4. Põleb ASD tuli. Nagu lugesin foorumist siis kusagil on mingi õli paak kus õli võiks sees olla ja kusagil on ka mingisugune moodul mida lahti ühendada korraks ja kus ka mingi kaitse sees mis läbi võib olla. Kus?
[Pilt: kapott.jpg?t=1293192825]

5. Ei põle ükski pirn peale kellade vasakpoolse. Kellad käivad tõmmates välja? Ei leidnud nagu mingit traadi lükkamise kohta.

OK, sooja puhumise nuppude/rataste osades lugesin siin ühte teemat koos pildimaterjaliga ja tundub, et tollega saan hakkama.

Vasakpoolne nupp (kiiruste oma) On katki. On kellegil pakkuda?

Aga tulede lüliti juures samuti ei põle midagi. Kuidas toda osa lammutada?

Aitäh kõigile kes vastata ja aidata viitsivad.

Häid Pühi.
Vasta
#2
hakkame algusest peale siis

2. Gaas jääb peale. Külma mootoriga. Soojaga pole täheldanud. Kas võib problem olla selles vedrus sealvõi siis tross äkki ei liigu kusagil kõris.
katsu kui jäik vedru on, kui ikka ülearu kergelt käib siis jäigem asemele
aga nagu ise ütlesid külmaga probleem ainult siis võibolla natuke kondensvett tekkinud ja see siis jäätub

3. Kojamees ei liigu. I aste ei tee midagi, II aste ei tee midagi, III aste hakkab vaevaliselt käima. KAs mootor läbi? Kas on võimalik ise vahetada?
kojameest tuleb määrida!! muidu koormad mootorit ülearu, lõpuks põleb läbi
Siin W202 kojamehe määrimise õpetus aga 124ga põhimõte sama


4. Põleb ASD tuli. Nagu lugesin foorumist siis kusagil on mingi õli paak kus õli võiks sees olla ja kusagil on ka mingisugune moodul mida lahti ühendada korraks ja kus ka mingi kaitse sees mis läbi võib olla. Kus?
[Pilt: kapott.jpg?t=1293192825]
ASD ga kodusel teel suhtlemisest juttu siin

5. Ei põle ükski pirn peale kellade vasakpoolse. Kellad käivad tõmmates välja? Ei leidnud nagu mingit traadi lükkamise kohta.
traadi surud kellaploki serva ja armatuuri vahelt läbi
eks siis pirnid jah läbi kui 1 veel põleb, kui mitteüksiki ei põleks soovitaks kaitset kontrollida


OK, sooja puhumise nuppude/rataste osades lugesin siin ühte teemat koos pildimaterjaliga ja tundub, et tollega saan hakkama.

Vasakpoolne nupp (kiiruste oma) On katki. On kellegil pakkuda?
Vaata varuosade rubriigist mõni tegelane kes oma 124 tükkideks müüb

Aga tulede lüliti juures samuti ei põle midagi. Kuidas toda osa lammutada?

Aitäh kõigile kes vastata ja aidata viitsivad.

Häid Pühi.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#3
Oeh, päris palju küsimusi korraga.

1) Vedru on kõige lihtsam ja kiirem vahetada 2 mehega tõstuki peal. Üx paneb kangi läbi õõtsas oleva augu ja vedru ja hoiab pinget peal, teine keerab šarniiri lahti, siis lastes kangiga pinget vaikselt maha tõmbate õõtshoova alla ja saab vana vedru kätte. Sul seda protsessi muidugi teha pole vaja. Tagasi panek käib täpselt vastupidi - toetad vedru oma kohale ja paned kangi läbi õõtsa ja vedru ja väänad õõtsa üles oma kohale tagasi ja teine inimene keerab šarniiri kinni.

Kindlasti saab ka mingite tõmmitsatega, kuid see on kõige lihtsam, kiirem ja ohutum variant.

2) Kontrolli gaasihoovastik üle ja määri trossi ja liigendeid, vaata et tross ülemäära pingul ei olex.

3) Kojamees vajab tõenäoliselt määrimist. Sellex tuleb ta lahti võtta ja selle kohta peax foorumis olema juttu küll, nii et ei hakka selle kohta siin pikemalt kirjutama.

4) ASD ja nivoovedrustuse õli pakk asub vasaku esitule taga. Sinna käib hüdrovedelik ZF-M aga võib vist ka ATF-i panna. Aku taga oleva plastikkatte taga asuvad auto ajud (diislil vist ainult ABS-i aju) ja mõned releed. Seal on ka ülepingerelee (selline hõbedase korpusega ja kaitse asub peal). See tulex lasta mõnel elektroonikul üle vaadata kuna seal võib mõni külmjoodis lahti olla. Seejärel tuleb ASD-le reset teha. Selle kohta täpsem jutt siin:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=14663

5) Kui üx pirn põleb, aga muud kustus, siis on tõenäoliselt pirnid läbi. Kui ükski ei põleks kahtlustax valgustugevuse reguleerimise reostaati, mis enam igast asendist hästi ühendust ei anna ja mis kruttimist vajab (spdokaplokis siis keerata vasakpoolset musta pulka, parema on kella paika kruttimisex). Spidokaplokk käib jah tõmmates välja, kuid seda tuleb pärsi kõvasti sikutada ja täitsa välja ta ei tule, kuna spidokatross ei anna nii palju järgi. Spidokatrossi saad tagant näppudega lahti keerata, aga sellex tuleb käsi armatuuri alt läbi juhtmete ja turvatala vahelt kuidagi läbi pressida väänata.

Tulede lüliti juures pead armatuuri lahti võtma et pirnidele ligi pääseda, see käib enamjaolt kruvidega.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#4
Enne vedru tagasitoppimist selgita välja, miks see jalga lasi. Kehvemal juhul on kere küljest lahti rebenenud vedrukann...

ASD ja muu hüdro japks on sel autol paak mitta kõrvalistuja, vaid juhi poolel - pumba imivoolik läheb sinnapoole. Kui nii, siis see näikse pildi järgi tühi olevat... Kui pole vedelikku, pole ka süsteemi tööks vajalikku rõhku.

Tasub üle kaeda ka gaasipedaali ümbrus põrandal - sinna kogunenud jää võib elu huvitavaks teha... Ning vaata, kas kõrgesurvepumba küljes olev hoova tagastusvedru ikka on olemas.

Pirnide vahetuse kohta on TSI all teema olemas - loe seda.
Vasta
#5
Osadel Diislitel on gaasihoovastik kuidagi ülemäära keeruliseks aetud ja see kuludes jääbki raskelt käima, aitab määrimine. Kinni jääv liigend on pumba lähedal.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Kui sul peaks vaja minema kojamehe mootorit siis tead kust saada ja kui veel juppe W124 vaja võin lappata vaadata mis mul onTongue
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 213 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 175 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 410 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Dünaamilised istmed ei tööta Delsol 5 379 16-03-2024, 07:37 PM
Viimane postitus: v6sa
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 250 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 323 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 223 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  W211 Kesklukk ei tööta Peter 8 673 03-06-2023, 07:05 PM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,938 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 417 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne