Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 CDI käivitamine
#1
Oskab keegi nõua anda:

W210 220 CDI 01 aasta - külmaga on tulnud selline probleem, et hommikuti ei lähe käima. Keerad võtit, teeb ainult mingi plõksu ja ei hakka üldse starterit vedama. Proovisin juhtmetega, esimese korraga sama asi, teise korraga vedas ilusti käima.

Kas antud autol võib olla probleem akus (üldjuhul isegi nõrga akuga veab starterit ju autodel ringi aga kehvalt) või on sellel nii, et ei hakka isegi ringi vedama, kui aku nõrk? Kui juba korra käima läheb, siis uuesti seisma jättes ja uuesti proovides jälle töötab ja läheb korralikult käima.

Kuna automaatkast - kas siis võib olla probleem ka mingis anduris, mis on jukerdama hakanud ja ei lase näiteks mootorit ringi vedada?

Ilmselt vaja akule tester järgi visata, kuid ehk keegi oskab miskit ka niisama öelda?
Vasta
#2
Kontrolli ja puhasta ja määri starterisse minevad juhtmed samamoodi kere ja aku vahelised massid.

Antud mudelil on juhtmete oksüdeerumisega küllaltki tihti mureseid.
Autoremont tartus
5015578

asukoht
Vasta
#3
Oma kogemusest saan väita et kui tõesti paljud teised margid venitavad tühja akuga hädiselt vau vau ringi siis ka minu W210 CDIl teatud pingest alates ei reageerigi. Kas on asi elektrooniliselt sätestatud või starter sedasi ehitatud et alates mingist pingest tõmberelee ei rakendu - las seda ütlevad spetsialistid.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#4
noh aku teemat saad ju kohe testida, pane ööseks aku laadima ja hommikul on pilt selge, reeglina annab laadija ka maltsale niipalju voolu et starterit korraks ringi veab.
kui aku tühi siis jah starter ei rakendu.
Vasta
#5
Minu masinal esines samuti sama probleem, mille põhjustas starteri pendiks. Just hommikuti hakkas trikitama, sest siis on mootorit kõige raskem käivitada. Pildil nr 20 http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m....919398edc3
Vasta
#6
Ma kahtlustan ise ka seda, et aku pinge on madal ning lihtsalt ei lase starteril rakenduda. Samas tuled ja asjad põlevad ja mitte just väga kollaselt...

Audil oli näiteks selline süsteem (A8), et ühtegi muud asja ei lasnud järgi lülitada või ei rakendanud tööle, kui starterile "jättis" alati 1-e käivitamise voolu.

Aga proovin aku ära laadida või vahetada, siis pilt selge.
Vasta
#7
Aku klemmid võiks ka ära puhastada, kui väga oksüdeerunud siis väiksemaks tarbimiseks võib vool kenasti läbi minna, aga kui starter rakendada siis tõmbab toa pimedaks.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#8
Käivitamise probleem lahendatud, viga oli siiski akus. Panin uue 100 A aku peale ja kohe "teine tubakas".

Teist laadi küsimus ka: autos on pidevalt tunda kerget diislivingu ja hommikuti kapoti al nagu "sutsuks" kergelt miskit - ise arvan, et on kollektori tihend, kuid peale natukest käimist kaob see anomaalia ära - kas on veel häid ideid, kust vingu salongi pääseks?
Vasta
#9
Mingi pihusti laseb läbi - asi võib suhteliselt kurvalt lõppeda. Vaja on pihusti kätte saada, alumine pind SPETSIAALSE kaheosalise freesiga ära puhastada, ning uus polt, koos tihendi ja spetsmäärdega alsemele panna. Siin foorumis on üks teema olnud, seoses pihusti välja sikutamisega. Korralikel firmadel on olemas spetsiaalne press - 15tonni tõmbejõudu, kuid ma olen ise näinud kuidas mõnikord ka sellest väheseks jääb. Saab ka näiliselt odavamalt, kui viid masina mingi Kolja kätte. Tean ühte inimest kes VITOl läks niiviisi pihusteid välja raiuma - lõppes sellega, et kõik pihustid keertati tuksi.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#10
Pihusti osas ma kahtlen natuke, kuna salongis ei ole mitte diislikütuse hais, vaid väljalaskegaas ehk "diisliving", ilmselt väljendasin ennast valesti. Pihustid ca 3 kuud tagasi käisid maas ning vahetati neil tihendid Lesvenis. Käima läheb ilusti, mootor töötab ühtlaselt.
Vasta
#11
No kontrolli üle, sest kui pihusti põhjasid ära ei freesita, siis võib ka uue tihendi vahelt "sutsuma" hakata.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#12
(03-01-2011, 02:19 PM)R129 Kirjutas: No kontrolli üle, sest kui pihusti põhjasid ära ei freesita, siis võib ka uue tihendi vahelt "sutsuma" hakata.

OK, vaatan õhtul üle - kui pihusti lekib, siis peaks ju kusagilt diislit sealt vahelt välja tulema? Või sutsutab ainult nö õhku?
Vasta
#13
(03-01-2011, 02:59 PM)sst Kirjutas:
(03-01-2011, 02:19 PM)R129 Kirjutas: No kontrolli üle, sest kui pihusti põhjasid ära ei freesita, siis võib ka uue tihendi vahelt "sutsuma" hakata.

OK, vaatan õhtul üle - kui pihusti lekib, siis peaks ju kusagilt diislit sealt vahelt välja tulema? Või sutsutab ainult nö õhku?

Ikka õhtku sutsub (põlemisgaasid) mis keevitavad muu nõega selle pihusti peaaegu et üheks plokikaanega.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#14
Lihtsalt infoks, kellel analoogne probleem võib tekkida. Oligi lekkiv pihusti. Ütleme nii, et pilt, mis seal avanes, oli juba lühikese ajaga päris "huvitav". Nüüd asi korras, nagu peab, tänud R129 ja WDB240!
Vasta
#15
Üks anomaalia autole tekkinud, enne, kui diagnosti lähen, ehk keegi oskab miskit viidata: kohalt minnes on auto nagu jõuetu, ei lähe normaalselt pöördesse - vajutad gaasi põhja, jube uimaselt läheb minema, mida külmem mootor, seda uimasem. Kui pöörded jõuavad sinna 2500 kanti, läheb elu lõbusamaks aga pole nagu ikka päris see. Kast tundub käike vahetavat normaalselt, mingeid tulesid kusagil ei põle. Katsetasin ka turbo leket, kuid ei tundu olevat. On kellelgi ideid, kogemusi? W210 220 CDI 105 KW siis.
Vasta
#16
Ei ole kellelgi mõtteid, kust hakata viga otsima?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 298 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 562 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  E350 CDI W212 4MATIC - DPF sensor chrishere 18 2,564 17-05-2022, 04:00 PM
Viimane postitus: chrishere
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 709 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 475 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 880 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 669 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 14,099 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 949 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,879 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne