Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
elektrooniline juhtplokk
#1
Tere!
Natuke abi vaja, nimelt peaks olema elektroonilisel juhtplokki pistikus 13 otsal olema aku pingega sarnane pinge kusagil + 12 volti. Aga minul see pinge puudub. On olemas mingi skeem aga see nii viletsa kvaliteediga. Kas on kellelgil võimalik öelda kust kohast see 13 ots pinge peaks saama. Või on võimalik viide anda hea kvaliteediga skeemi asukoha kohta. Muidugi proovin ka ise edasi otsida . See plokk asub aku taga ülepinge kaitse relee juures ja seal on 25 otsaline pistik - sisselülitatud süüte korral 1 otsal on + 12v aga 13-ndal puudub pinge.
Need andmed pärinevad venekeelsest manuaalist ja viga selles, et ei taha käima hästi külmast peale minna, kui korra käima saan siis pärast läheb momentaalselt. Vahel on ka õnnestunud momentaalselt käima saada aga enamasti siis peab pikalt käiama. See on praegu minu jaoks küsimus, et miks seal pinget pole kuigi peaks.
Vasta
#2
hämmastav. millega tegu ka on?
...
Vasta
#3
Esmaste kaapo luureandmete põhjal pritsega võrriga. Aga omaniku ülekuulamine jätkub... UZI
Vasta
#4
Vabandust unustasin MB 190E 1992 aasta. Mõõtsin igaks juhuks teistpidi ja aku plussi ja 13 otsa vahel pinge olemas miinus 12 volti aga joonise järgi peaks massi ja kontakti vahel pinge olema. Aga see selleks - viga vist mujal kusagil aga tahaks ikkagi korda saada, see käiamine pole ju loomulik ja tühikäik pole ka igakord ühtlane. Ja kui vahel läheb momentaalselt käima ja käib ilusti siis tahaks et nii oleks igakord. Aga mõnigaid eelnevaid postitusi lugedes on veel asju küll mida kontrollida. Aga igasugused head soovitused on teretulnud.
Vasta
#5
ülepingerelee kaitse terve? mul oli analoogne juhtum, ülepingerelee andis saba. tegin ise uue.

http://www.thebenzbin.com/mercedes-hard-start.html
Vasta
#6
mul olnud kahel mb-l ,uks oli 124 230e ja teine 200 ne sama asi aga siis oli viga selles et seal aku taga on mingid kaks kaitset ja uks nendest oli siis läbi vahetasin ära ja asi oli korras .see kudagi seotud toite susteemiga igal juhul.aga tunnused olid samad et pikalt pidi käiama ja siis kui käima sain siis töötas väga halvasti aga sai söita.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#7
ülepingereleed olen vaadanud - kaitse terve ja kui selle kaitse välja võtan siis läheb ikka tunduvalt halvemini käima ja kui käima saan siis käib väga nigelalt. Praegu kui käima saan siis sõidab minu arust normaalselt - Tallinn-Tartu peal kellegile jalgu ei jää ja kiirendab ka normaalselt. Aga hakkas huvitama see teine kaitse seal nagu silma ei hakanud. Seal aku taga on mingi ABS seotud kopsik, siis see juhtplokk, siis ülepingerelee - millel punane vist 10A kaitse ja siis veel mingi relee kui see välja võtta siis pumba töötamise häält ei ole kui süüte sisse keeran. Aga muidugi võib ka see juhtplokk või see ülepingerelee ise juperdada.
Vasta
#8
Ülepingekaitsmes külmjooted, disladel kaob ära tahokas ja ABS. Mitmeid ülejootnud on aidanud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Anc - aasta kommentaar....(:
Ülepingerelee puhul kaob ära ASR/ASD/ABS ohutuse mõttes...
Muidu hakkaks vastavalt pingele segast panema.....
Ja see juhib ka ECU tööd ja KE-Jetronicul ongi ECU tarkus põhiliselt külmkäivituses....ehk kui see ikkagi katki, siis käima normaalselt ei lähe
Mul on üks ka üle......kui soovi
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#10
nii siis sai vahepeal diagnostikas käidud ja kontrolliti kõik elektroonika ära - kõik korras. Pihustid võeti ka lahti kõik korras, ainuke asi mis tegemata jäi oli bensupumba surve mõõtmine. Veel öeldi, et võib ka dosaator juperdada ja soovitati ka mõõta pinget bensupumba otsel ja võrrelda seda aku pingega - kas on sama. Siis olid veel soojad ilmad ja tundub, et soojemate ilmadega läheb viletsamini käima külma mootori korral. Nüüd niiskete ilmadega oli mitu päeva seisnud ja momentaalselt käivitus ja nii olen mitu korda seda tähele pannud. Sest märtsis ostes ei olnud mingit probleemi külmkäivitusega aga soojade ilmade saabumisega tekkisid probleemid ja nüüd niiskete ilmadega kõik jälle korras. Vähemalt tundub mulle nii või on ikkagi mingi vilets ühendus kusagil. Mida peaks veel kontrollima?
Vasta
#11
tere! küsimus et sa said omal sellest veast jagu? kui jh siis mis lõpuks viga oli?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  elektrooniline vöti jamme 14 7,542 29-09-2016, 04:17 PM
Viimane postitus: stihl
  W202 elektrooniline võti jamab urraa 1 1,833 23-08-2016, 12:59 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  ESP juhtplokk Basyc 0 1,250 12-02-2013, 11:54 PM
Viimane postitus: Basyc
  190e juhtplokk berg 1 1,939 30-05-2010, 04:05 PM
Viimane postitus: herkki



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne