Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 250d 1994a 83kw probleem käivitamisega
#1
Süütelukust ei käivitu,otse starteri pealt OK ,seda ka ainult siis kui vaakumvoolik on lahti ühendatud.Vaakumvoolik uuesti ühendades,sureb mootor välja.Kas on probleeme süütelukuga või on mõni relee ka vahel!!!
Vasta
#2
Süüteluku vaakumosa ilmselt tuksis/lekib
Vasta
#3
Kas see häda hakkas äkki või on vähehaaval süvenenud?

Kas süütelukust starteri ikka võtab järgi? Ehk starter käivitab mootori, kuid vaakum suretab selle kohe välja?
Vasta
#4
(18-08-2010, 09:39 PM)v6sa Kirjutas: Kas see häda hakkas äkki või on vähehaaval süvenenud?

Kas süütelukust starteri ikka võtab järgi? Ehk starter käivitab mootori, kuid vaakum suretab selle kohe välja?

Süütelukust ei võta starterit järgi,käivitab alt otse ühendades,vaakum suretab välja.Seda on esinenud kevadest siiani paaril korral,kuid on ise normi läinud.
Vasta
#5
Starteriga on asi lihtne - võtad mingi pinget tuvastava asja (multimeetri, indikaatorlambi vms) ja hakkad mööda ahelat liikuma. Kaks peamist kahtlusalust on: süüteluku põhi ja automaatkasti lüliti. Manuaalil seda viimast siis pole.

Kas tulemüüril olevast pistikust voolu andes starterit lülitab? Vaata selle asukohta minu Kiirlifti teemast - ka sellel on starteri lülitamisega probleem, mis siiani lahendamata, mistap käivitus toimub kapoti alt juhtmegaIcon_redface

Suretusega on keerukam - tuleb kontrollida, kas vaakumiahel ikka toimib korralikult. Kõige tõenäolisemalt lekib süüteluku küljes olev vaakumkraan. See on kruvidega kinni, kuid ma ei mäleta, kas seda sai lahti ilma süütelukku maha võtmata.
Vasta
#6
(19-08-2010, 08:04 AM)v6sa Kirjutas: Starteriga on asi lihtne - võtad mingi pinget tuvastava asja (multimeetri, indikaatorlambi vms) ja hakkad mööda ahelat liikuma. Kaks peamist kahtlusalust on: süüteluku põhi ja automaatkasti lüliti. Manuaalil seda viimast siis pole.

Kas tulemüüril olevast pistikust voolu andes starterit lülitab? Vaata selle asukohta minu Kiirlifti teemast - ka sellel on starteri lülitamisega probleem, mis siiani lahendamata, mistap käivitus toimub kapoti alt juhtmegaIcon_redface

Suretusega on keerukam - tuleb kontrollida, kas vaakumiahel ikka toimib korralikult. Kõige tõenäolisemalt lekib süüteluku küljes olev vaakumkraan. See on kruvidega kinni, kuid ma ei mäleta, kas seda sai lahti ilma süütelukku maha võtmata.
Nagu aru saan on jama süütelukuga.Kas südamiku vahetamisest piisab või peab täielikult luku maha krudima! Kas peab ka armatuuri lahti võtma! Pole nende asjadega ennem tegelenud,ise viibin praegu Norras ja kõik õpetused on tere tulnud!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 207 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 162 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 397 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 236 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 302 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 414 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,581 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 491 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,883 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 341 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne