Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R129, SL500, 1994 - muik
#21
Selle kohta oli mingi USA mehe õpetus netis olemas, kes enda E500l selle ära killis ning kas mitte Martiinil sama süsteem mitte tehtud pole? Müüakse ka vist mingeid karpe hinge hinna eest, mis sama ülesande ära teevad.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#22
(11-09-2010, 10:24 PM)R129 Kirjutas: Selle kohta oli mingi USA mehe õpetus netis olemas, kes enda E500l selle ära killis ning kas mitte Martiinil sama süsteem mitte tehtud pole? Müüakse ka vist mingeid karpe hinge hinna eest, mis sama ülesande ära teevad.

Tänan kiire vastuse eest!

Kuid jah, esitasin oma küsimuse ka selles vormis et kas on KEEGI, sest olgu mul või puust ja punasest ees, ennast ikka nii palju ei usalda et minna kapoti alla mingeid juhtmeid lõikama...Icon_confused Ise võin teha igasugu keretöid, kuid kõik mis puutub juba mootorisse ja enam veel elektrisse, siis atsurr.

Kui on keegi kogemustega, andke teada!

muik
Vasta
#23
Martiini = foorumi kasutaja.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#24
(11-09-2010, 10:24 PM)R129 Kirjutas: Selle kohta oli mingi USA mehe õpetus netis olemas, kes enda E500l selle ära killis ning kas mitte Martiinil sama süsteem mitte tehtud pole? Müüakse ka vist mingeid karpe hinge hinna eest, mis sama ülesande ära teevad.

Karp, mida müüakse on 1. käigu start elik FGS plokk. Mõtlesid vast seda.

Siit leiad ehk mingit infot. Või võta ühendust tõesti kasutajaga Martiini

Edu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#25
Terekest kõigile!

Vahepeal siin natuke toimetatud masina kallal ja tekkinud uuemad ja aktuaalsemad mured kui ASR, nimelt kehvemate ilmade saabumiseg tekkis vajadus kõvakatuse järgi, kuid pole ju seda enne kasutanudki. Korra vaid proovisin peale ja kohe maha jälle. Mure nimelt selline, et mootorid tõmbavad küll katuse peale, kuid lasevad siis natuke jälle järgi. Eest sain asja nagu lahendatud, üks nurk jääb ise, teisele on vaja anda natuke survet peale ja siis nuppu, ning on kuulda kui käib klõps ära, aga taga mitte. Tundub et nagu on peal aga kui sõita ja on konarlikum tee, on kohe kuulda kuidas katus kolksub. Ja häda selles ongi, et pole nagu kellegi poole pöörduda ka. Kellelgi pole kogemusi:S.
Kas siin rahval ehk mõni teravam näpp soovitada?!

Ahjaa, uuendused:
Sain kätte ka oma xenonid. No midagi pole õelda,väike erinevus tuledes on ikka öö ja päev auto üldmulje juures. Nimelt soetasin omale 2000 a. versiooni originaalid, luupidega ja isegii orig. xenonid olid kaasas. Kuid paraku üks plokk oli läbi, mis sai asendatud uuega. Vast teeb mingi päev mõne pildi ka, hetkel pole...

NB!MB!
Vasta
#26
No kui pehmet katust tõmbab kinni, siis ei oska kohe praegu midagi öelda, peaks juurdlema seda probleemi. Kasutaja wdb240 on neid katuseid ma arvan ainukesena Eestis diagnoosinud ja päris edukalt.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#27
Kas see tsüdeem mitte väga tundlik polnud deformatsioonidele? Kui juba esinurka on vaja töödelda, et saada lukustuma, siis võib sama hästi olla mureks ka tagumiste lukkude mittesobitumine.

Ehk alusta sellest, et vaata oma katuse mõõdud üle - äkki on lihtviisiliselt kõver.
Vasta
#28
Minu omadel mis pidand olen ei ole sellist probleemi olnud, kuid mäletan et kuuesajasel oli Üks lekkiv hüdro silinder aga siis ta ei teinud protsessi lõpunigi. Vaid jäi kohe poolde vinna. Praegusel on olnud selline asi et ühel korral läks lihtsalt lolliks ka ei imenud kinni .Aga siis paarkorda proovisin ja keerasin süüte korra sisse ja välja ning liigutasin katsut ja hakkas toimima. Üldiselt ilusti on toimetand. Aga anna siia ka kindlasti teada kui midagi selgub. Huvitav teada.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#29
Isegi lähtusin sellest loogikast, et kui pehme tõmbab kinni äkki siis katus kõver (pehme ju pehme ja läheb sinna kuhu vaja...) aga kui katus üle mööta on kõik nagu parlanksis, et nagu nurkade vahekaugused samad. Sessuhtes, et pole nagu millegi järgi kontrollida kaIcon_confused
Samas tagumised osa kinnitused, mis lähevd mootoritesse, ei lähe sinna täiesti vertikaalselt, vaid keeravad kuidagi kaardus - kuna ei oma aga kogemusi sellise mehanismiga, ei tea ka õelda kuidas on õige...nojah, see on selline mure mida peab vast nägema ja katsuma, foorumi abil keeruline vast abi saada, eks peab uurima mida hort auto mehed asjast arvavad...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  SL 280, 1996, R129 - Sm. Västrik Sm. Västrik 20 18,252 26-11-2022, 05:03 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB, 320SL 1996, R129 / SL350 R230 / X167 GLS350 - Sqad Sqad 57 42,013 04-10-2020, 10:28 AM
Viimane postitus: Sqad
  Mercedes-Benz 250D, 1994, w124 - KalevE KalevE 28 32,681 03-04-2019, 09:33 PM
Viimane postitus: KalevE
  Mercedes-benz: w463 1994 dexter 123 130,088 10-05-2018, 09:09 PM
Viimane postitus: dexter
  S124 E300 Diisel T 100kw 1994 966mkr 46 42,474 19-04-2017, 10:55 AM
Viimane postitus: 966mkr
  Mercedes-Benz 250D, 1994, W202 - Stinger Stinger 9 9,542 02-01-2016, 02:23 PM
Viimane postitus: Stinger
  w202, c180, 1994, Tarvi TarviT 3 4,469 21-10-2015, 08:13 PM
Viimane postitus: TarviT
  MB C124 2,2 1994 ReinoL ReinoL 3 3,477 21-09-2015, 12:28 AM
Viimane postitus: ReinoL
  MB, E300 coupe, 1994, W124 - Mark mark3y 62 50,234 28-08-2015, 02:05 AM
Viimane postitus: mark3y
  W124 E220, 1994, ReinoL ReinoL 7 6,757 12-04-2014, 08:18 PM
Viimane postitus: Priit



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne