Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: MB w124 93. a. 300D. Mootor ei k2ivitu, kompressioon madal.
#1
Seoses teatud v6imalustega saada siin Norras rikkega auto tekib kysimus.

Auto on 93-nda aasta w124, uuema generatsiooni tavalise 3.0 liitrise diisel mootoriga. VIN: WDB1241311C021787

Mootorit k2ivitades ei taha lihtsalt mootor tøøle hakata ning samal ajal viskab tagant valget tossu pisut teistsugusema l6hnaga kui tahmav ja must diisel.
Kuskil pidavat ka olema diisli leke, taga, salongi pool ploki juures.
Samas ka auto on seisnud 2008-ndast aastast garaazis.
Isegi kui mootor lubama hakkab, siis sinnamaani ta j6uabki ning siis k2ivitamine toimub pisut kiiremate pøøretega.

Oskab keegi pakkuda v6imalikke probleeme v6i lahendusi?

Pilt ka eelmainitud mootorist:
[Pilt: 90_-1216811446.jpg]
Vasta
#2
hõõgküünlad läbi või ei tööta süsteem üldse. See et kompressioon kehv ja mootor kulunud ei mängi mingit rolli eriti praeguste ilmadega. Valge suits käivitamisel selle kinnituseks.
Oli kunagi sama mootoriga massin mootor nii kohv et 100 km peale läks üle liitri õli, aga talvel -20 läks käima ühest matsust.

Vasta
#3
Hehe, laia kaanega kolmene. See on hea toorik võimsa mootori ehitamiseks...Eusa_whistle

Plusskraadidel peab üks enesest lugupidav diisel käivituma ka kohvina. Meie säästukas ka käivitub...Retard

Kui on nii kaua seisnud, siis võib vigu olla palju.
Mina alustaks lihtsamast:
1) värske kütus kanistriga otse kapoti alla. Torud-filtrid-pumbad võivad olla tühjad...
2) hõõgküünalde takistuse kontroll esmalt testriga ja seejärel nende lülitumise kontroll (kas aku pinge kõigub, kui releest otse sisse lülitada). Peab kukkuma paar kümendikku.
3) pihustite survetorud lahti, et veenduda kõigi torude täitumises. Kui kõik ilusti purtsuvad, siis võib kinni keerata.
4) kui ikka ei käivitu ja kastiks on manuaal, siis püüaksin mõnisada meetrit vedada - vedades käib mootor enamasti vähe tummisemalt ringi ja vahel piisab sellest natukesestki, et elu sisse võtta. Automaati ma pigem ei veaks (kuigi teoorias on neil kastis sekundaarpump ja tõmmates käivitamine peaks õnnestuma)...

Kas survete mõõtmine on välistatud? See annaks kohe vastuse...

EDIT: on sellel ikka ridapump? Kui on Lucase jaotur, siis on viga käesCrybaby
Vasta
#4
kas autot ei müü???
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#5
Vaadake üle kõik kütusetorude ning voolikute ühenduskohad, ka tihendid kus võimalik. Võibolla kakub õhku vahele nii hullult, kuid viga võib olla siiski hulga tõsisem. Uuem pump, topelt klapid vs vanema R6-ga, mina jätaks ostmata...
setud sõitsid seciga
Vasta
#6
Olenevalt hinnast. Kui müügiks kisub kuulaks hinda huviga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Mul sajaprotsendilist ostuplaani ei ole, aga kuna on tekkinud vajadus Norras veel yhe liikuri j2rele, seda just Firma eesm2rkidel, siis otsustasin, et peaks endale asjaajamiseks masina vaatama ning kuna mina, kui ka k6ik teised siin, kes me oleme, oleme ju siiski kiindudunud yhte mudelisse. Nii nede vigadega kui ka ilma, plus mulle pakub huvi just see uuema generatsiooni 3-ne disla.

Ma hetkel ei hakka selle masina hinnast r22kima kuna Eesti mastaabis oleks sellises seisukorras auto hind sama numbriga, aga eekudes, ma v2hemasti arvan nii!?
Kere polnud k6ige hullem kuid samas k6ige ideaalsem kaa ei olnud.
Kytte peale andmisele kapoti alt m6tlesin ka kohe peale kuuldut, et masin 2 aastat seisnud.
6hku tuli kindlasti vahele, sest peale ja k2ivitamise ajal, nagu ma eelpool mainisin, tuli tagant justkui kuskilt klapikambrikaane k6rguselt diislit. T2pset asukohta oli raske kindlaks teha kuna sinna taha polnud v6imalik n2ha. Samas sealt tagant tuli yks kytte voolik vms.
Kompressiooni oli lasknud autoomanik ise 2ra testida ning tulemus oli madal. T2pseid numbreid ei osanud kahjuks øelda.
Kahjuks vedamine j22b 2ra kuna tegu on automaadiga.
Eeelsyytekyynla tuli salongis armatuuris p6les v2ga pikalt ning t2nane ilm oli p2ris soe. Teie keeles meeldivalt jahe(Eestis ju teadaolevalt 30+)
Pumba kohta ei oska kahjuks hetkel infi anda kuna ma t6epoolest pole MB diislitega yldse Mina peal. Ehk saan uurida.

Lisa teave, et auto on Norra reg. nr.-tega ning kui keegi on nii v2ga huvitatud, siis toll on siit toodud autodele p2ris kirves.
Samas oli myygis ka yks uuematyybi laia plokiga diisel kutsikas.
Vasta
#8
Kui käivitades ajab halli (põlemata kütus) välja,ning ka pikema käiamise peale käima ei lähe pole eelsüütes probleem.See mootor läheb praeguste temperatuuridega peale mõningast ketramist ka ilma eelsüüteta käima.
Kui kompression on ühtlaselt madal (kõigis silindrites) on suurim tõenäosus,et mootoril on keti üle tõmmanud lihtsat.(been there,done that).
Vasta
#9
Sellel mootoril on probleeme plokikaanega, täpsemalt klapi pesadega. Kuid pole kuulnud, et kõikides silindrites korraga. Kütuse lekked tavalised, vähemalt lekkisid enamus selle mootoriga isendid mida ma vaatamas käisin kunagi. Pumba peaks saama vahetada tavalise R6 Boschi pumba vastu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
kas sisselaske kollektor on puhas |???
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#11
Isiklikult mul kahuks ei ole sellist aega, et saaksin selle mootoriga tegeleda, ehk, mul pole v6imalust seda mootorit yhest otsast lahti v6tta ning samal ajal viga otsida. Minu soov oli teada saada, mis ja kus masinal teoorias viga v6ib olla. Kuna enim esilekippuvad vead on mainitud, siis ma paraku j2tan selle isendiga asjad sinna paika ning pigem j2tkan otsinguid.

Kuid ma arvan, et sekke teema v6iks lahtiseks j2tta ning kui praegune autoomanik v6i j2rgmine masina kroda saab, siis vb. saan ka lahenduse kirja panna.


Suured t2nud k6igile diisliekspertidele!Nod
Vasta
#12
Starter ketrab ikka vihaselt või kuidagi "joua-joua"?
Ehk siis, kas hea akuga ka proovisid käima ajada?

Kui õhk vahel siis pool joua-jouaga ei peagi käima minema.
Diisel R4 ford ei käivitu mul ka korraliku aku pealt kui õhu vahele saab. Lohistades läheb laksust käima 3 käiguga kui õhu vahele saab. Kuigi mootor hõre pole ja statrer ketrab päris jõuliselt. -25 pole talvel mingiks probleemiks.

OM 603 sai aga suure aku pealt täkku andes mitte väga pika ketramise peale käima kui õhk vahel oli (torustik täiesti tühi).
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 207 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 162 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 397 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 237 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 303 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,883 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 407 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 675 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 617 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 756 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne