Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 konditsioneer lakkas töötamast
#1
Tere!

Mure nüüd selline, et konditsioneer lakkas töötamast.

2kuud peale autosoetamist töötas edukalt, kuid sõidupealt (täpsemalt lauges kurvis) Löi kaitsme välja ja kont lakkas töötamast, kuna seal kaitsme all on ka palju muidki asju, siis teebki raskeks selle, mis täpsemalt viga.

Konditsioneeri peale tuleb pistik (3 otsaga). Kontrolllambiga möötes, ei jõudnud vool mitte ühtegi otsmele. Teisi komponente ei kontrollinud.

Kas keegi oskaks mind juhatada kust viga otsida?

Soojasuve soovides nõutu saarlane! Smirk
UK Garaaž
Vasta
#2
Oskaks ehk keegi mulle elektriskeemi anda Konditsioneeri kohta? Oleksin väga tänulik! Nod
UK Garaaž
Vasta
#3
Pumba peal olevas pistikus siis on kaks pööreteanduri omad ja kolmas värviga sinine/roheline peaks olema see, mis voolu mähisele annab. mähise teine ots on kondipumba keresse maandatud....
Aku taga on veel kondi juhtplokk kah

Kui aga kaitse läbi, siis ei tulegi pumbale voolu peale. Eeldatavalt on sul kuskil lühis juhtmestikus, kuna kaitsme läbi lõi. Mingi + on keresse läinud vms.
Vasta
#4
Ahaa juhtplokk, sealt siis läheb edasi jahutusele ja tagasi tulevad anduri väärtused?

Kentsakas lugu on muidugi see, et kaitset enam välja ei löö, armatuuris kõik nupud ja viled toimivad( sh et punane tuluke põleb jms) aga jah voolu kondile peale ei tulnud.
UK Garaaž
Vasta
#5
Ei saanud nüüd päris täpselt aru mis sa selle jahutusele edasi minemise all mõtled, aga kliimakompressori tööks on vajalikud päris mitmed väärtused(mootori temp, kasti KD, põhjagaasi lüliti, mootori pöörded, mootori temp, tühikäigu regulaator)ja kliimaplokk juhib ise ka mootori tööd kuigivõrd.

Autodatas muidu on täiesti olemas kondi el.skeem MB-le(kui autodatat ei ole, siis tuleks tõmmata, saab teinekordki abi). Aga proovi ise vool peale otse akult anda, et näha kas siis hakkab tööle või ei. Mul oli sama lugu, et voolu peale ei tulnud mõõtes(mõõtsin siis ülalt kollektori pealt kus see juhtmepunt jookseb), aga tegelikkuses olid katki hoopis pumba mähise juhtmed alt otsast. Peale mähise vahetust asi töötab. Kummaline küll, aga nii see oli...
Vasta
#6
minul kliima küll töötab, aga kuidagi imelikult lagastab kliimapump õli. tekkis küsimus et kas ka diisel mootoriga w124 kliimapump sobiks minu w124 2.0 bensaka peale (100kw) või on kliima pumbad mingil moel erinevad sõltuvalt mootorist??(sõbral vedeleb 2.5 diisli kliimapump, mõtlesin pumba vahetusega pääseda õlilekkest)
ehk on keegi neid omavahel võrrelnud...
Vasta
#7
Oi jah, proovisin otse aku pealt, pump klõpsib küll. Edasi ei oskagi praegu midagi teha ja mõelda.
UK Garaaž
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 207 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 162 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 388 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 230 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 297 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,878 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 405 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 667 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 753 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 540 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne