Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 200CDI 99a puterdab tühikäigul
#1
Nimelt tekkis siis selline jama, et ühel ristmikul seisma jäädes hakkas auto puterdama. Kohalt ära minnes kiirendab normaalselt ja sõidu ajal ei esine anomaaliaid. Seega puterdab vaid tühikäigul.
Kuna ei julgenud autot välja suretada enne kui koju jõudsin siis ei tea ka kuidas ta külmalt käivitub. Kodus välja suretades ja koheselt uuesti käivitades läks ilusti tööle.
Soovitusi kust alustada.
Kurjajuur
Vasta
#2
(30-07-2010, 02:50 AM)kurjajuur Kirjutas: Nimelt tekkis siis selline jama, et ühel ristmikul seisma jäädes hakkas auto puterdama. Kohalt ära minnes kiirendab normaalselt ja sõidu ajal ei esine anomaaliaid. Seega puterdab vaid tühikäigul.
Kuna ei julgenud autot välja suretada enne kui koju jõudsin siis ei tea ka kuidas ta külmalt käivitub. Kodus välja suretades ja koheselt uuesti käivitades läks ilusti tööle.
Soovitusi kust alustada.
Nüüdseks ka proovitud külma mootoriga käivitamist ja kolmel korral nagu kergelt lubab aga ei käivitu.
Kas võib olla asi õhulugejas?
Kurjajuur
Vasta
#3
Kohvipaksult ennustades võiks olla igasugu asju, näiteks kütuse rõhk, mõne pihusti liiga suur tagasijooks, jne. Diagnost peaks mingit viga näitama...
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Pihustid ja küünlad vahetatud, samuti on vahetatud kütuserõhu klapp. Ühegi pihusti juures leket ei ole.
Kurjajuur
Vasta
#5
lekivad nad tagasivoolu, kuigi see ei pruugi viga olla, lihtsalt mõte mis VÕIKS olla.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Eks proovin ta kuidagi käima saada ja diagnostikasse sõita.
Kurjajuur
Vasta
#7
Mina teeks panuse nuka asendianduri peale...
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#8
Esialgu ei hakka ühtegi pistikut eemaldama, et diagnostikas ikka õige info saaks.
Kurjajuur
Vasta
#9
(30-07-2010, 12:22 PM)kurjajuur Kirjutas: Esialgu ei hakka ühtegi pistikut eemaldama, et diagnostikas ikka õige info saaks.

Kui peakski olema nuka asendi andur, siis pistiku eemaldamine ei muuda midagi. Aga selle veaga igatahes auto nii käitub, et vahel nagu lubab ja samas käima ei lähe. Samas 1 minuti või 1 tunni pärast võib paugust käima minna. Minul see mure oli ja vähemalt kahes eri kohas diagnostika seda ei näidanud... Ja need olid tuntud MB remondikohad...
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#10
Ei tea mis nüüd autol viga oli aga hetkel töötab auto ilusti.
Tänud Imrele, Marekule ja Joonasele kes ei jätnud jonni ka siis kui kõik juba lootusetu tundus.
Katsetatud sai kõike. Mis aga tulemuse andis seda täpselt ei tea. Midagi ära ei vahetanud aga EGR klapi juures olevad vaakumtorud sai ära tihendatud ja lisatud kütuselisandit.
Tundub, et auto tahtis lihtsalt rohkem tähelepanu ja ta nautis seda täiel rinnal Eusa_whistle
Igal juhul jään ootama hommikut kui vaja teha külm käivitus.
Kurjajuur
Vasta
#11
(30-07-2010, 11:36 AM)kurjajuur Kirjutas: Pihustid ja küünlad vahetatud, samuti on vahetatud kütuserõhu klapp. Ühegi pihusti juures leket ei ole.

Oled sa kindel, et pihustid on vahetatud. Kui JAH, siis kas on õiged pandud. Kui jah, siis kas on õige kalibratsioon pandud?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#12
Vara hõiskasin või tekkis uus probleem.
Nimelt suri auto välja sujuva sõidu ajal. Enne mingeid tõrkeid polnud. Armatuuris tuled põlevad starterit veab ringi aga ei luba ka.
Kas nüüd läks immo peale või suri mõni pihusti ära.
Kardan, et enne uue nädala algust teada ei saa kuna auto seisab linnas ja nädala vahel pole kellegi poole pöörduda kes ajule juhtme taha paneks.Crybaby
Kurjajuur
Vasta
#13
Nüüd siis kontrollitud, et kütus jõuab pihustiteni. Seega nagu aru võib saada siis immo ei tohiks peal olla. Siiski ei käivitu ja isegi ei luba mitte.
Oskab keegi soovitada mis võiks olla järgmine samm mida kontrollida.
Kurjajuur
Vasta
#14
Mina arvan, et kontrolli kas sul on Märteni number veel telefonis alles Smile Helista ja uuri - ehk annab väärt nõu.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#15
Suhtlesin temaga ka.
Proovisin nii, et panin ükshaaval pihustitesse minevatele torudele pimedad ette ja siis käivitasin. Aga ka kolme pütiga ei lubanud.
Kurjajuur
Vasta
#16
Nuka asendi andur Unibrow

(31-07-2010, 01:15 PM)kurjajuur Kirjutas: Nüüd siis kontrollitud, et kütus jõuab pihustiteni. Seega nagu aru võib saada siis immo ei tohiks peal olla. Siiski ei käivitu ja isegi ei luba mitte.
Oskab keegi soovitada mis võiks olla järgmine samm mida kontrollida.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#17
(01-08-2010, 01:55 PM)virgo Kirjutas: Nuka asendi andur Unibrow

(31-07-2010, 01:15 PM)kurjajuur Kirjutas: Nüüd siis kontrollitud, et kütus jõuab pihustiteni. Seega nagu aru võib saada siis immo ei tohiks peal olla. Siiski ei käivitu ja isegi ei luba mitte.
Oskab keegi soovitada mis võiks olla järgmine samm mida kontrollida.

Siiski tekib küsimus miks ta lihtsalt sõiduajal välja suri?
Kuna nukaandur mõjutab vaid käivitamist siis ma isiklikult seda ei kahtlustaks.
Välja suremine ja hetkel mitte käivitumine peaksid olema siiski seoses.
Hetkel transportisin auto Lesveni ukse taha, eks esmaspäeval vaatab kas saab juhtme taha panna.
Kas w210 on ka kuskil paagiväline kütusepump?
Kus asub?
Kas süüte sisse keeramisel peab hakkama urisema?
Kurjajuur
Vasta
#18
Kuna muid vigu ei paistnud olevat siis tuli maha võtta kõrgsurvepump.
Peale pumba lammutamist, kus kõik vedrud olid puruks jäi järele selline kest mis seest näeb välja nagu kartulipõld:
[Pilt: 76923-P8020294.JPG]
[Pilt: 68287-P8020295.JPG]
[Pilt: 96947-P8020297.JPG]
Kurjajuur
Vasta
#19
Nüüd siis teine pump peal ja auto korras.
Kurjajuur
Vasta
#20
Hea et pihustitesse metalli sodi sisse ei löönud.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 297 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 702 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 471 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 872 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 659 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 14,059 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 929 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,874 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV
  w210 cd mängija veixmbs 0 566 03-11-2021, 03:57 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 Kesklukk, süüde ei tööta. Peter 10 1,323 20-10-2021, 11:55 AM
Viimane postitus: vreps



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne