Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EGR klapi kontroll ?
#1
Homikut varajast!
Auto siis S350td 94a.Selline küsimus siis tekkinud päevakorda,et sai mässatud selle va klapisüsteemi korda tegemisega, oli teine igati kinni keevitatud ja igasugu pimedaid igalepoole täis topitud... Nüüd siis soov asja jälle korda ikka saada.
Klapp nüüd siis uus peal,torud jms kah korda tehtud uuesti.Kuidas ma nüüd teada saan,kas EGR nüüd ka toimetab normaalselt?Kas kohapeal kuidagi seda annab uurida?Seal ka see kolmik vaakum klapp mingisugune vahel, ei ole kindel kas seegi töötab ning õigelajal lahti käsib EGR'i teha...Icon_rolleyes
Vasta
#2
Kodustel meetoditel ei saagi 100% kontrollida, sest nendel vanematel ei juhitud vist EGR-i töötava mootoriga seisva masinaga.Ikka testrit vaja selle jaoks.

Aga lihtsam kontroll:
EGR-i enda põhimõtete saad nii kontrollida, et pane sellele vast vahetatud klapile pidev vaakum külge ning tühikäigul töötava mootoriga mine sulge käega summuti väljalaske toru kinni. Masin peab välja surema ,ilma et käe vahelt metsikult heitgaasi välja suruma hakkaks. Ilma vaakumita ei tohiks sa suuta mootorit käega välja surteada. Muidugi, Kui sul ikka hetigaasi torustik korras on ja ei leki?

Vasta
#3
Sai siis sedamoodi ära kontrollitud (pidev vaakum järgi) ja nii täitsa toimib...Kas aga ka sõidu ajal ikka ei tea...
Asi nimelt miks ma seda uurin ,on selles, et tühikäigul mootor käi suurepäraselt,ei suitsu ei miskit isegi karteris pole survet ega miskit.Aga,kui sõitma hakata ning iseäranes kiirendade,siis kohe tomu järel, selline pigem sinine... Samas võibolla siis turbo äkki kütab õli hirmsalt läbi? Iseesnesest võlli lõtk ei ole kuigi suur kui käega katsudaIcon_confused
Vasta
#4
mida rohkem aga uurida seda kurvemaks asi tundub kiskuvat...Kõik sümptomid viitavad aga hoopis turbole, sisselase ka õli täis kui paarutada.Lõtk iseenesest otsast katsudes väga suur ei ole...aga eks ilmselt piisav.
Kas turbot on mõtet remontida lasta üldse ja mis selline asi võiks ca maksta?Icon_eek
Või tasuks mingit romulateemat hoopis uurida?Rolleyes
Vasta
#5
Proovi kohapeal või sõita ilma turbota. Võta lõdvik tagant ära ja vaata ,kas siis tuleb ka sinist või viskab ainult musta. 350TD ei tea täpselt, kuid 300TD kipub samuti teatud pöörde juures sinist ajama (seda küll koha peal ühtlaselt tuuri ca 2500-3000 rpm hoides) . Nendel tundub mulle pigem süütenurga probleemina, kui turbo veana. Nimlet nendel vanadel rida 6 mootoritel on rida pumbad ja süüte nurka muudetakse tsentrifugaal-regulaatori abil. See ei ole eriti täpne meetod eriti vanadel masinatel ja sinine suits = põlemata kütust. Pööret tõstes peab pritse nurk ka varasemaks minema, et kütus jõuaks ikka õigel ajal ära põleda. Piisab, kui seal regulaatoris on mõned vedrud väsinud või mehaaniline kulumine takistab regulaatoril normaalselt töötamast

Vasta
#6
Täna siis arvati ,et viga võib olla ka plokikaanesIcon_eek Et esimese ja teise silindri vahel pidavat kergesti tihend katki minema ning siis pidi kusagilt õli hoolega väljalaske kollektorisse hakkama taguma...Vaatasin kollektori juurede ja oligi eest sealtkandist natuke õlineIcon_rolleyesKatsun kollektori maha kiskuda ja vaadata kas on sealt see õli pärit.
Samas turbo peaks ka vast ikka üle käima,lõtk ikkagi paras sees ning õline oli ka küllaltki sisselase...Tea kust sellist turbot veel tasuks uurida?BR Turbo arvas ,et vahetavad heameelega küll tihendid 3500eegu eest ära aga kui võll mokas siis ei pidavat miskit teha enam andmaIcon_rolleyes Kadakas arvati et selline olemas, aga kohapeal selgus et E290td oma ikkagi ei sobiIcon_cool



(08-07-2010, 12:43 AM)wdb240 Kirjutas: Proovi kohapeal või sõita ilma turbota. Võta lõdvik tagant ära ja vaata ,kas siis tuleb ka sinist või viskab ainult musta. 350TD ei tea täpselt, kuid 300TD kipub samuti teatud pöörde juures sinist ajama (seda küll koha peal ühtlaselt tuuri ca 2500-3000 rpm hoides) . Nendel tundub mulle pigem süütenurga probleemina, kui turbo veana. Nimlet nendel vanadel rida 6 mootoritel on rida pumbad ja süüte nurka muudetakse tsentrifugaal-regulaatori abil. See ei ole eriti täpne meetod eriti vanadel masinatel ja sinine suits = põlemata kütust. Pööret tõstes peab pritse nurk ka varasemaks minema, et kütus jõuaks ikka õigel ajal ära põleda. Piisab, kui seal regulaatoris on mõned vedrud väsinud või mehaaniline kulumine takistab regulaatoril normaalselt töötamast



Proovi mõttes muidugi võiks katsetada...Aga seal ju õlitus voolik jms, kuidas katsedada õli hakkab hoolega ju lahmama? Kas sinna mingit pimedat võib üldse panna ajutiselt?Icon_rolleyes
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Õhkvedrustuse kontroll Tallinnas? Maakas123 16 9,900 14-05-2017, 02:50 AM
Viimane postitus: danil523
  k:w126 automaatkäigukasti õlitaseme kontroll sass85 6 6,488 18-02-2011, 02:11 PM
Viimane postitus: V@hh



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne