Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kas sobib 2.3 mootorile, kütusepump 2,0 mootorist???
#1
Tapsustage palun mul on mootor 2.3 89a , kas voib sobima selle mootorile kutesepump 2.0 mootorist?
Vasta
#2
Mis pump, mis mootor?

Kui on mõlemad pritsemootorid elik pump on elektriline ja eluneb tagaratta juures, siis mina ei näe põhjust, miks ei peaks saama pumpasid omavahel vahetada.
Vasta
#3
Kusjuures endal kogemus samal teemal. Sai millalgi siinse foorumi kasutaja `kutsikas´ käest ostetud bensiini pump, väitis et see 2,0 oma, aga tal 2,3 ja esinevad probleemid auto käivitamisel. Minul oli sellel ajal 2,0 aiste vahel ja selle pumbaga probleeme ei esinenud. Hiljem sai tehtud upgrade 2,0 - 2,3 ja hakkasid jamad pihta. Vahetasin pumba 2,3 oma vastu ja kõik ok. Tegemist siis W124-ga.

Tanel.
Vasta
#4
Milles need jamad väljendusid?
Vasta
#5
mul on w201 2.3 bens. mootor , ostsin kütesepump w201 2.0 bens mootorist, loogiliselt peab küll sobima...
Vasta
#6
Jama oli käivitamisega. Vahel pidi 30 s ketrama, enne kui elu sisse võttis. Vahel läks ainult topkaga. Eelmine omanik olevat diagnostiku juures käinud ja see siis mõõtis ja uuris, et surve nats madal 2,3 jaoks. A kuskilt kataloogist ei saa vaadata ja võrrelda pumba näitajaid. Kuigi jah autoosad.ee pakub mõlemale mootorile sama pumpa.

Tanel.
Vasta
#7
Tere!

Selline teema mul selle 2.0l pumbaga oli.
Kui oli see pump autopeal,pidin koguaeg topkat andma et käima saaks,ostsin siis 2.3 jaoks mõeldud pumba,(ei mäleta kuskohast,aga mingi leht andis teiste nr-tega pumba koodi),panin selle oma 2.3l kupeele peale ja toimetas korralikult ilma topkata.

Kusjuures see 2.0 pump oli pmtst tutikas,st niipalju oli kasutatud,kui teeninduses lasi eelmine omanik vahetada selle,siis ei saanud ikka sõita normaalselt,ja peale seda seisis auto mingi pool aastat.
Krt seda teab mis anomaalia nende pumpadega on.
Minuarust peaks 2.3 ja üle selle kubatruuriga mootoritel vähemalt 3 barine pump olema,siis peaks toimetama ilusti.Samas ei oska täpselt õelda ka,kuna mulle diagnostik väitis, et peaks vähemalt 5 bari olema pumba võimsus,et 2.3l mootorit ära toidaks.Icon_eek
Samas mu 3.6l Jaguaril 3barine boschi pump peal ja toidab ilusti ära igast gaasipedaali asendist.Nod
Niiet ei oska paraku ka rohkem aidata.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#8
Aitah
Vasta
#9
Kütter6hu reguleerib surveregulaator. Kui pritsed on samad , siis ei saa ju erinevust olla. Ega see 0,3 liitrit nüüd niipalju ka rohkem ei v6ta. Ma saaks aru , et kui tootlikus väike , siis p6hjagaasiga ehk hakkaks jukerdama.
Vasta
#10
Teema ilmselt pole mitte selles, et vähe annab peale see pump vaid selles, et surve madal ja ei suuda mingit klappi avada toitesüsteemis korralikult sellise survega. Vedeliku surve ja vooluhulk kaks eri asja ikkagi. võibolla 2,3 pump toimetaks ilusti 2,0 peal, sest rõhuregulaator laseb üleliigse küttekoguse tagasi. Ja kaldun arvama, et tegelikkuses on see surve teema veelgi keerulisem. Täpselt ei mäleta enam, paar aastat tagasi sai jännatud nende pumpadega ja asja uuritud.
Vasta
#11
Mul on selline situatsion, et mootor ei käivatanud mulle õeldi et on vaja vahetada kütesepump, vahetasen aga ostsin pump 2.0 mootorist, vahetasin pump ja mootor kaivatas! Kolm paeva kõik töötas vaga hasti, praegu uesti ei kaivitu! Arvamus on ka selline nagu Tanel ütles- et surve madal ja ei suuda mingit klappi avada toitesüsteemis korralikult sellise survega
Vasta
#12
KE-Jetil peab surve olema 5+ bar. Seda olenemata mudelist ja motoorist. 3 peal need enam ei käi.

Selge on see, et erineva võimsusega mootorid tarbivad sellel survel erinevas koguses kütust. Kuid eriinevus 2,0 ja 2,3 vahel on pea olematu ja sedagi täisvõimsust küsides...

Seega ma pakun pigem seda, et on mingi ahven pumba toites või on pump ise kehvake. Või on viga üldse mujal.

Ning jälle tekib küsimus: kes ja kus väitis, et süüdi on pump ja mitte filter või pritsepea või külmkäivitusrikastus või...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2017 MB, kas välja vahetada. Bert 2 718 08-02-2022, 01:05 PM
Viimane postitus: vreps
  W124 sedaan tagastange 1987 ja 1991 kas on samasugused? kaupo51 5 4,012 09-06-2016, 09:06 AM
Viimane postitus: v6sa
  E 230 probleem, kas lahja segu või kütusefilter? taaniel16 0 1,893 08-02-2016, 01:44 PM
Viimane postitus: taaniel16
  Kas w210 2.2d 70kw mootor sobiks w124-le ? metsamersu 9 5,881 16-09-2015, 09:32 PM
Viimane postitus: erx000
  w124 elektri-iste kas releega või kaitsmega ? vana-lõõts 9 6,484 07-06-2014, 12:56 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  1996 T124 E250 DIESEL universaali esiklaasi vahetus (kas Carglass OK koht 166 eur)? nostromo 12 9,010 11-05-2014, 07:38 PM
Viimane postitus: nostromo
  Kas e63 stiilis stange sobib või ei roltz 5 3,094 13-03-2014, 01:23 PM
Viimane postitus: markoH
  Keegi oskab öelda kas C180 mootoripadjad lähevad W124 2,0d- le? comoon 0 1,585 29-09-2013, 10:02 PM
Viimane postitus: comoon
  Kas keegi oskab öelda W124 tagumiste vedrude mõõtmeid ja sobivust. comoon 9 7,177 06-08-2013, 10:38 AM
Viimane postitus: jegesmesh
  Kas 235/75/ R15 läheb kuidagi alla W124 2,0d paunox 4 3,564 22-07-2013, 02:46 PM
Viimane postitus: Majori



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne