Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elektriline Mini E Race vallutab Nürnbergring’i
#1
Üks ohtlikumatest ja piloodilt suurt meisterlikust nõudev karm võidusõidurada – Nürnbergi „Põhjasõlm“ – on hiljuti vastuvõtnud ebatavapärase „atleedi“. Just siia on BMW saatnud Mini E elektrilise võidusõiduversiooni. Lähme kohe üle selle uudise peamise mõtte juurde – väike elektrimootoriga masin näitas ringil väga väärtolevat aega: 9 min 51,45 c, seekõrval tippkiirus oli tõusnud märgini 187 km/t.
[Pilt: mini_e_race.jpg]
Muidugi taolised supermasinad nägu Gumpert Apollo või Corvette ZR1 läbivad kilomeetrilise ringi ajaga veidi üle 7 minuti, kuid Mini E Race aeg paikneb spordi hoiakutega kolmeukselise luukpäramasina Volkswagen Scirocco 2.0 TSI või diiselmasina BMW 318d tasemel. Eeskujulik on see, et Mini E võidusõiduversioon ei ole masina tsiviilvariandi täielikuks ümberkujunduseks. 204-jõuline mootor jäi praktiliselt muutumatuna, kuid aparaadi üldist kaalu õnnestus „kärpida“ 181 kg võrra, mis sammuti viis masina massikeskse punkti madaldamiseni. Tulemuseks Mini E Race hakkas alluma juhitavusele teravamalt aga KTK’s kokkutõmmatud edasiandevahekord (8,94 kuni 7,82) tagas aktiivsema kiirenduse. Ainus, mida insenerid otsustasid mootoris muuta oli tõsta pöörete maksimumi kuni 13000 p/min ja püüdlikult seadistada mootori juhtimise elektriplokk.
[Pilt: Mini_e.jpg]
Vedrustuse kallal on sammuti veidi tööd tehtud: amortisaatorid oli väljavahetatud KW Variant 3 toodete vastu aga aerodünaamika oli paremaks tehtud difuusorite ja tagumise tiiva paigaldamisega. Kõik ülalnimetatu ei maksaks sentigi hea autojuhita – sellisele vastutusrikkale rollile võeti Deutsche Tourenwagen Masters seeria pilooti Toomas Jägerit (Thomas Jäger), kes tunneb „Põhjasõlme“ oma korterist paremini.
[Pilt: Mini_e_race2.jpg]
Mini E Race tulemus suunab mõtisklemisele sellest, et elektriautod ei ole üldse bensiinimasinatest, millistega me harjunud oleme sugugi kaugele maha jäänud. Tõsi, sellest, kui paljudeks kilomeetriteks selliste koormustega patareisid jätkub, spetsid BMW’st eelistavad mitte rääkida – tsiviilversiooni segatingimustes 112-kilomeetrilist läbisõitu arvestades, võib endale ette kujutada pilti, millal meeskond omakäeliselt tõukab elektrimasina võidusõiduversiooni boksi.

allikas:
www.ardesia.ee
Vasta
#2
Krdi sotsiaalne turundus, ronib igale poole.
Vasta
#3
Point? Reklaam Minile? Vale foorum pole?

[Pilt: nark_lyhem.gif]
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Tuleb ikka hoida konkurentide ja tehnoloogia arenguga ennast kursis.

Uute autode kütusekulu on niigi säästlikuks tehtud, samas kütusehind tõuseb! Seega, mida säästlikumaks tehakse autode kütusetarbimine, seda kallimaks läheb nafta hind, see on fakt. Elektri jõul liikuvad autod on lihtsalt üks tuleviku suund.

MINI ise konkreetselt... Ülehinnatud mänguasi.
Vasta
#5
(29-04-2010, 01:08 PM)väikemees Kirjutas: Uute autode kütusekulu on niigi säästlikuks tehtud, samas kütusehind tõuseb! Seega, mida säästlikumaks tehakse autode kütusetarbimine, seda kallimaks läheb nafta hind, see on fakt.

Säästupirnid - el.hind, sama keiss... Tarbid vähem, tõstame hinda.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  JÄÄB ÄRA - Retro Night Race 29.06 Tallinnas Minister 2 2,339 26-06-2019, 09:15 AM
Viimane postitus: Minister
  30.03 Avastame Tallinnat - Retro Night Race 18 Minister 4 3,089 02-04-2017, 10:42 PM
Viimane postitus: Minister
  Retro Night Race 15 - Linnaseiklus 03.11 Tallinnas Minister 3 3,013 01-11-2016, 02:14 PM
Viimane postitus: turista
  Meid kutsuti Drag Race-le 07.10.07 eDiCk 25 10,627 08-10-2007, 11:42 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne