Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 E220CDI Kas turbo viga?
#1
Tere!
Autol kadus jõud ja hakkas susisema gaasi andes. Pakuti, et turbo läbi. Remondis võeti lahti ja intercooler ja kõik õhu teed peale turbot olid paksuks läinud õlimöga täis. Puhastati ära.
Turbol oli pisike lõtk ja öeldi, et see normaalne ja kestab veel. Katki oli veel väljalaske kollektori klamber ja kuskilt mingi tihend. Arvati alguses, et see on susina tekitaja. Auto nüüd läheb küll paremini edasi, aga ikkagi mitte nii nagu peaks ja susisemine on alles, kuigi vähem. Koju sõites märkasin et 1800 pöörde juures hakkab auto perioodiliselt jõnksutama, kui gaasi juurde anda ehk kiirendada siis ei jõnksa. Üldiselt linnas rahulikult kulgedes on 1500 pöörded ja sujub. Proovisin maanteel ja ühtlase 2500 juures jääb minimaalseks jõnksutamine, aga kõva sahin on. Sahin tuleb minuarust ikkagi turbo juurest ja on ka tahma/õli natuke seal. Küsimus: kuigi öeldi, et turbo töötab, kas see jõnksutamine võib olla seotud turboga?

105kw
Vasta
#2
no normaalne ta pole kui kõik kohad on paksu õliga koos!!
aga kas EGR puhastati samuti ära??
tundub et ülerõhuklapp laseb võimu väljalaskesse!!
Vasta
#3
EGR puhastati ära ja arvuti ei näita, et mõne klapi viga oleks. Avarii resiimi ei lähe enam. Turbo vaakumklapp vahetatti ka ära.

Ülerõhuklapp ehk WG? Kas siis selline jõnksutamine võib tulla?
Vasta
#4
Ma kardan, et viletsalt kontrolliti seda sisselaske osa. Ilmselt on ikka kusagil väikene leke mis siis ülelaadimisel välja kahistama hakkab.Kas intercooler ,lõdvik või mõni liitekoht. Sisselaske trakti kontrollimisels on spets seadmed olemas. Lastakse surve sisse ja näitab ära, mitu protsenti leket (ärakadu) on. Kas sul on automaat või manuaal?

Vasta
#5
Auto oli remondis päris mitu nädalat, sest viga otsiti/konsulteeriti pikalt ja vahetatti igasugu detaile. Turbo kontrolliti, et turbo töötab korralikult?! Õiget viga ei leitud. Ise ma kahtlustaks ikkagi turbot. Mõtlen äkki kellegil on olnud sama olukord?

Automaat.
Vasta
#6
Koos selle jõnksutamisega märkasin, et on tekkinud kolin katalüsaatorisse. Maanteel katsetades tuli korraks sinist suitsu. Kas võiks olla mingi loogiline seos, et kat õhtul ja mõjutab turbo tööd?
Vasta
#7
Nojah ,sellepeale ma ei tulnudki, et sellepeale ei ole veel tuldud Icon_smile Kui KAT kinni , siis tekib tõesti väga suur vasturõhk, mis võib ka igaltpoolt vahelt välja lööma hakata. Disladel vähem , kuid bensukatel tihti esinev viga, et kati kivi katki ja kivi keerab ennast aegajalt väljuvate gaaside toru ette risti. Kindlasti on ka jõud läinud ja igasugu anomamaljad sellest tingitud. Kus seda masinat siis uurtiti?

NB: Disladel üldjuhul KAT tükkideks ei lähe vaid tahmab kinni ja olen saanud lahti voolava külma veega. Lased lülmal veel vastupidi gaasisuunale läbi voolata. Mitte survega vaid vee enda raskusjõuga. Võid panna toru alt kinni ja lasta terve kati vett täis volata. Siis vabastat toru ja las volab hooga tühjaks. Nii metmeid kordi, kuini enam tahma veega ei tule. Pärast kontrolli nii, et lased õhuotsaga suruõhku sisse samas suunas mis autogi ja siis peab katist läbivoolava õhu kogus nii suur olema, et hakkab kaasa tõmbama lisaõhku.(VENTUR printsiip).ventur Hea suitsuga kõrvalt proovida, kas hakkab kaasa sisse vedama. Muidugi tekib küsimus, miks ta kinni tahmas. Ilmselt on viga ka mujal, mis masina üleliia tahmama ajab.

Vasta
#8
Turbol ei töötanud enam see vaakumiga juhitav klapp, väljalaske kollektrori tihend ja klamber olid samuti katki. Et surve on olnud tugev tundub.

Tobe kolin on katalüsaatorist kuuldav, tõenäoliselt katki sisu ja puhastusel pole mõtet arvan. Tal veel kaks katalüsaatorit, tellisin siis juba mõlemad uued, saab näha kas muutub midagi. Aga aega läheb 2 nädalat kuni kätte saab. Kas seni kannatab nende asemele mingi toru sättida või puuritakse neid läbi? Säästaks neid vahetatud detaile ehk, et ei korduks sama. Või puurides äkki see jama satub viimasesse pütta ja rikub selle ära?

Masin oli Carmoris.
Vasta
#9
Üldiselt tuleks läheneda kogu asjale kompaktselt - ehk siis kõigepealt teha kindlaks mis autol viga on (kas on ikka katt umbes) ning siis otsida põhjust. Meil on olemas diagnostikud ja üks siingi teemas sind aidanud - paraku pole tegemist weebipõhise imemehega Smile
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#10
Ei saa kuskile kaugemale minna, korralikult jõnksutama hakkab kui jõuavad 1800 ni pöörded. Ootan katalüsaatorid ära, seni seisab. Kui ei muuda midagi, siis mõtlen kuidas ja kuhu auto viia. Seda küll, et läbi interneti ei paranda, aga midagi uut saab ikka teada Smirk
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 322 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W211 Turbo probleem difred 12 1,532 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 288 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  HYBRID TURBO OneSlowCDI 0 282 11-10-2022, 05:53 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 690 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 463 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 849 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  2017 MB, kas välja vahetada. Bert 2 704 08-02-2022, 01:05 PM
Viimane postitus: vreps
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 648 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 14,029 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne