Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 2.0D kolin
#1
Mureks siis 90 alguse w124 200D.

Mootoris on kolin. Gaasiga mängides kaob ära ja vahest tuleb tagasi.
(Mäletan , et mu kutsikal oli samamoodi , aga vaevu kuuldavalt).
Igastahes see kloppimine on k6va. S6ites jne seda häält nagu kuulda ei ole , ainult tühikäigul.
Eelmise omaniku väitel on see tingitud pumbast.

S6bra samasugusel 200D oli sama hääl olnud ja tollel oli olnud mingi pumba membraan või klapp õhtal.

Mis keiss on? V6i siis tuleb selle kolinaga leppida?
Vasta
#2
(05-04-2010, 09:34 PM)killer666 Kirjutas: Mureks siis 90 alguse w124 200D.

Mootoris on kolin. Gaasiga mängides kaob ära ja vahest tuleb tagasi.
(Mäletan , et mu kutsikal oli samamoodi , aga vaevu kuuldavalt).
Igastahes see kloppimine on k6va. S6ites jne seda häält nagu kuulda ei ole , ainult tühikäigul.
Eelmise omaniku väitel on see tingitud pumbast.

S6bra samasugusel 200D oli sama hääl olnud ja tollel oli olnud mingi pumba membraan või klapp õhtal.

Mis keiss on? V6i siis tuleb selle kolinaga leppida?


Häält võib teha misiganes ja pole siin foorumis ühtegi sellist inimest, kes pelga kirjelduse põhjal ära ütleb, millest see tingitud on. Kui ise ei oska/ei saa aru, sis lase autot mõnel teadjamal tegelasel kuulata.
Vasta
#3
(05-04-2010, 09:34 PM)killer666 Kirjutas: S6bra samasugusel 200D oli sama hääl olnud ja tollel oli olnud mingi pumba membraan või klapp õhtal.
Kas pump v6ib põhjustada mootoris kolinat?
S6bastan ümber Laginat , aga väga valjult ja ebaühtlaselt.

Saale kolks see ei ole kindlasti . Õlirõhk on ka normaalne.

Kindlasti näitan mõnele targemale mehele ka , kui kuskilt mõne leian , aga esialgu püüan siit abi leida.
Vasta
#4
Mitte et ma sind hirmutada tahaks, aga ära saalesid ka veel välista. Enda W124 2,3 bensukal hakkas ka kolistama mootor. Kuna õlirõhk oli sõites 3 peal ja soojalt tühikäigul 1,5 siis saaled ei tulnud isegi mõttesse. Vahetasin keti ja hüdrotõukurid ja veel asju, aga kolin muutus aja jooksul suuremaks. Lõpuks karter alt ja ohhoo, kepsu saale kohe ribadeks lendamas. Kusjuures müstika minu jaoks oli hoopis see, et see kolin hakkas 30 000 km tagasi pihta. Arvan, et suure tootlikuse varuga õlipumbad hoiavadki nende igiliikurite südamed siiamaani tuksumasSmile Kolin ise oli muidu selline ühtlane tärin sujuval sõidul, kiirendades ja aeglustades kadus ära.
Vasta
#5
Minu 200D sama kolin. Kusjuures ainult töösooja mootoriga ja tühikäigul. Kui veidi gaasi annad kaob ära. Siis tühikäigul töötades ni 15-20 sek. pärast hakkab jälle vaikselt pihta.
Hoopis kummaline et see mootor sõitis taolise kolinaga 3 aastat aretatuna 123 universaali peal maha ligi 250 tuhat.
124 universaalile pannes võtsin mootori alt lahti ja vahetasin saaled, simmerid, kolbisõrmedes kah loksu polnud. + veel uued hüdrotõukurid. Tulemus = 0. Sama kolin tühikäigul. Ja nüüd nii veel sõidetud 70 tuhat km. Ja olen sellele kolinale käega löönud sest ei oska kusagilt enam midagi otsida. Ainuke asi kui on miski kamm blokikaanes või põlemiskambris. Kuna ülevalt ma mootorit lahti ei kiskunud.
Kusjuures ei suitse, talvel läks -25 ilma eelsoenduseta käima, maanteekulu 5l/100, Ning õlivahetsvälba 10 tuhat km jooksul ei ole õlivardaga mõõtes absoluutselt mingit õlikadu täheldanud. Õlisurve seier nii külma kui tulise mootoriga alati põhjas.
Müstika!
Noh võib olla kunagi tuleb see kolin kusagilt päevavalgele Unibrow
Siis saab põhjusele ehk jälile.

Vasta
#6
Vaakumpumba laagrid minema lennanud. Kaks väikest laagrit, kuulid kukuvad mootorisse!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
No aga vaakumpump töötab ilusti.

Korra varem olevat sama jama olnud ja siis tehti kuskil teeninduses midagi pumbaga ja kolin kadus.

See kolin on nagu selline nähtus , nagu yhes silindris plahvataks kyte natuke varem , kui peaks. Nagu hetkeks lööks syyte varajaseks?

Mis seal seda syydet regullib , äkki sellega on mingi kala?
(06-04-2010, 11:56 AM)Laur Kirjutas: Vaakumpumba laagrid minema lennanud. Kaks väikest laagrit, kuulid kukuvad mootorisse!
Ja kus need kuulid siis on?

Karterip6hjas? Töötava mootori karterist on isegi mutreid leitud , ega see s6itu ei sega.

Põlemiskambris ei saa kuulid kohe kindalasti olla.

Ja miks see teema siia e-klassi teemase t6steti? See mootor on kutsikal ka vahel ja mu mure pole kuidagi seotud e-klassiga.
Vasta
#8
Ühtegi heli ega vibratsiooni ei saa diagnoosida neti teel. Ainult reaalselt mootorit kuulates.

Ma pakun, et mootoris on midagi viltu. Ja, et selle parandamiseks pead ikkagi minema kuhugi, kus osatakse mootorit KUULATA.

Eks E-klassi all on see teema seepärast, et esimene postitus algab sõnadega "Mureks siis 90 alguse w124 200D." 124 on justament E-klass.

Need kuulid oskavad minna ajamiketi vahele. Hea, kui need vaid kolisevad seal ja midagi ei lõhu. Aga on kuulda nii jaotusketi (mis on isegi parem - mootor seiskub kohe) kui õlipumba keti vahele läinud ja selle lõhkunud kuulidest (siis jookseb mootor õlirõhu puudumise tõttu kokku).

Koliseda võivad ajamiketid, mitmikkiilrihma pingutus, klapiajam, kolvigrupp, kõrgsurvepump ise, pihustid ja on kuulda olnud ka kolisevast generaatorist (kuigi see on pigem vabajooksusiduriga 210 ja uuemate pärusmaa).
Vasta
#9
Sul on pealkiri ju "w124 2,0d kolin" 124 on minuteada ikka e klass.
Naftapress.
Vasta
#10
v6sa Kirjutas:on kuulda olnud ka kolisevast generaatorist (kuigi see on pigem vabajooksusiduriga 210 ja uuemate pärusmaa).

Oh jah, meenus, koliseb 124 genekas ka.
Pane takka, kui kuskilt tykid lendama hakkavad saad teada mis viga OLI Icon_biggrin
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#11
Külmalt käivitus hästi , arvestades veel , et küünlad ei ole taga. Paarkümmend sekundit umbes tühikäigul mingi silinder jättis kõvasti vahele.
Vasta
#12
Mul lagiseb kah 300TD ja 90 protsenti tõenäosus et üks pihustiots teeb seda laginat. Arvan et sul sama teema... Arvatavalt on suure tõenäosusega selle külmalt lonkamise põhjuseks läbiolev eelsüüteküünal
Vasta
#13
(06-04-2010, 07:41 PM)Nustu826 Kirjutas: Mul lagiseb kah 300TD ja 90 protsenti tõenäosus et üks pihustiots teeb seda laginat. Arvan et sul sama teema... Arvatavalt on suure tõenäosusega selle külmalt lonkamise põhjuseks läbiolev eelsüüteküünal

Täna kuulasin tükk aega seda plaginat. Ma arvan , et see see põhjus olema peab.
Kyynlad ei tööta mul yldse , kuna mingi kala on releega. Aga käivitub.
Vasta
#14
Nii.
Täna sai siis veidi loomkatseid tehtud.
Käimise pealt lasin torude otsad mutrid lõdvaks ja selgus , et 1. silindri lahti lastes kaob kolin ära. Targemad külasepad-sossepad ja muiduselgelktnägijad panid diagnoosiks ummistunud pihusti.

Samuti kadus selleks ajaks ära sinine suits , mida tühikäigul varem viskas.
Vasta
#15
Siis ju viga käes!
Vasta
#16
(12-04-2010, 12:49 PM)MESAMEES Kirjutas: Siis ju viga käes!

Jap , sain viga natuke aega käes hoida , aga nüüd leidis ta koha omale pagasnikus.

Lammutusest sain 200 eek pihusti ja laenati korraks ka v6tit , et sain ta kohe sisse kruttida.
Kolin kadunud.
Vaevu aimatavalt teeb veel 1 pihusti õrna häält , aga seda t6esti kuuleb ainult siis kui väga hoolikult kuulata.
(05-04-2010, 09:42 PM)imre16 Kirjutas: pole siin foorumis ühtegi sellist inimest, kes pelga kirjelduse põhjal ära ütleb, millest see tingitud on.
nustu826 Kirjutas:90 protsenti tõenäosus et üks pihustiots teeb seda laginat. Arvan et sul sama teema...

Nagu näha , siis saab foorumist abi küll.
Tänud Nustule minu poolt. =)
Vasta
#17
Soendan veel korraks seda vana suppi, vast on kellelgi sellist probleemi ette tulnud.
2 päeva tagasi sain siis enda kolinast kah lahti Eusa_dance
Ühest lammutustööst oli jäänud nurka kasti vedelema ketipinguti, see mis geneka kohal plokikaanes on. Vahetasin ära, kuigi erilist edu sellest lükkest ei lootnud. Lihtsalt oli üks vähestest asjadest mida ma veel kolina otsingul vahetanud polnud Unibrow Hämmastaval kombel hakkas mootor vaikselt tööle ja kolinat enam pole!

Vasta
#18
mnjah, nüüd siis minu auto ka sama probleemiga. Mootoriruumis tühikäigul mingi kõrin-kolin. Mul w123 230e 84a. Eks varsti nuhin välja, millega tegu.
Vasta
#19
See ketipinguti probleem on omal ka ette tulnud.Mina testisin seda nii,et võtsin sealt vedru välja ja panin poldi asemele,ehk teisisõnu tegin pinguti mehhaaniliseks,mitte õlisurvega reguleeritavaks.Siis uus sisu sisse ja keti lagin kadunud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 180 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 153 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 376 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 210 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 285 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,802 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 385 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 638 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 720 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 533 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne