Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem W124 piduritega
#1
Tere! Autoks on W124 2,5D 1992. Ajapikku on pidurid sel isendil järjest halvemaks muutunud, ülevaatus on aga kohe-kohe uksetaga. Klotsid, kettad on vahetatud, võimendi ja peasilinder korras, ent jätab mulje, et süsteemis on õhk kuna pedaal võtab umbes poolepealt ja siiski vajub veel jalaalt ära. Õli kadu pole täheldanud. Selgus, et tagapidurid keelduvad üleüldse tööle rakendumast ja toimivad ainult esimesed. Peasilinder tundus küll korras olema, aga tunne täpselt selline, nagu õli jookseks lihtsalt ühest otsast teise. Hakkasin tasapisi kahtlustama ABS-i süsteemi. Kas seal võib miski niimoodi mäkra mängida? Endal mõistus täitsa otsas peale kahepäevast õhutamist ja mässamist...
Vasta
#2
(15-03-2010, 10:03 PM)TOP Secret Kirjutas: Tere! Autoks on W124 2,5D 1992. Ajapikku on pidurid sel isendil järjest halvemaks muutunud, ülevaatus on aga kohe-kohe uksetaga. Klotsid, kettad on vahetatud, võimendi ja peasilinder korras, ent jätab mulje, et süsteemis on õhk kuna pedaal võtab umbes poolepealt ja siiski vajub veel jalaalt ära. Õli kadu pole täheldanud. Selgus, et tagapidurid keelduvad üleüldse tööle rakendumast ja toimivad ainult esimesed. Peasilinder tundus küll korras olema, aga tunne täpselt selline, nagu õli jookseks lihtsalt ühest otsast teise. Hakkasin tasapisi kahtlustama ABS-i süsteemi. Kas seal võib miski niimoodi mäkra mängida? Endal mõistus täitsa otsas peale kahepäevast õhutamist ja mässamist...


Kas kahepäevase õhutamise käigus on tagant ka õhku tulnud või tuleb pidurivedelikku? Tagumiste pidurite pidurivedeliku anum on eraldatud esimeste omast. Seda pole näha, aga selleks, et tagumiste pidurite paak täituma hakkaks, peab esimeste pidurite anum suht silmini täis olema. Ise jamasin tagapidurite õhutamisega nii, et vaatasin, et vedelikku nagu on ja tase ei vähene, aga tagant muudkui pressib õhku välja. Valasin siis pidurivedelikku triiki täis ja eneselegi üllatuseks mahtus veel ja veel... Ja sis õhutasin ära ja asi timm.

Kui sul aga on kõik eelnev tehtud, sis ei oska öelda, kuna endal ABSga probleeme pole olnud.

Imre
Vasta
#3
Justkui õli tuli ikka- anum oli ka täidetud maksimumini(või isegi veidi üle selle)
Vasta
#4
Anumat pead täitma senikaua kuni täis saab. See, kui vaatad, et maksimum on, et loe midagi. Esimeste ja tagumiste pidurite anumad on eraldatud vaheseinaga ja kui õli juurde kallad, siis täitub esialgu ainult esimeste pidurite anum. Tagumisse anumasse valgub õli üle selle samuse vaheseina. Proovi ääreni täis kallata, vaata mis juhtub. Alati on võimalik üleliigset õli paagist süstla vms abil ära võtta.

Õhk võib ka kuskil poole toru peal olla, siis ongi nii, et õhutad ja tuleb õli, kuigi õhumull pole õhutusniplini veel jõudnudki. Seda eriti siis, kui sul anumad on tühjad olnud.
Vasta
#5
(15-03-2010, 10:41 PM)Allarr Kirjutas: Anumat pead täitma senikaua kuni täis saab. See, kui vaatad, et maksimum on, et loe midagi. Esimeste ja tagumiste pidurite anumad on eraldatud vaheseinaga ja kui õli juurde kallad, siis täitub esialgu ainult esimeste pidurite anum. Tagumisse anumasse valgub õli üle selle samuse vaheseina. Proovi ääreni täis kallata, vaata mis juhtub. Alati on võimalik üleliigset õli paagist süstla vms abil ära võtta.

Õhk võib ka kuskil poole toru peal olla, siis ongi nii, et õhutad ja tuleb õli, kuigi õhumull pole õhutusniplini veel jõudnudki. Seda eriti siis, kui sul anumad on tühjad olnud.

Eks ma vaatan homme üle...
Vasta
#6
Kas pedaal vajub jala all kuni põhjani?
Välist leket ei ole?

Peapumba mansetid võivad läbi anda...

ABSi hüdroplokk nüüd vaevalt sellist viga põhjustab. Kuid välistada ei saa...

Mina hakkaks peale ikka lihtsamast-odavamast: kas kolvid liiguvad vabalt (ikka käe jõul), kas voolikud läbi käivad (voolik võib ka sissepoole punduda - nähtud seda), kas peapump ikka survet peab (mansetid võivad läbi anda).

Õhutamisel peab kogu potsik olema vedelikku täis.
MAX-märgist jääb väheks, kui auto on ettepoole kaldu (kogetudIcon_redface...)

Soovitan õhutada survega: suruõhuga paaki väike surve (2 bar on täitsa piisav) ja siis saab ükshaaval õhutuskruvisid keerama. Vahepeal tasub jälle juurde valada (pidurivedelikku paakiIcon_exclaim, mitte endaleRetard), see tagumise süsteemi paagiosa saab väga kiiresti tühjaks.
Vasta
#7
Nii, valasin anuma täis, õhutasin.... ja ennäe imet! Tööle hakkasid! Küll mitte päris nii nagu nad kunagi toimisid, aga siiski... Seega usun et võib selle teema ammendatuks lugeda. Tänud kõigile vastajatele!


(Lisaks tekitas küsimusi, kuidas eemaldada peasilindrist nn. teist sektsiooni- esimene tuleb välja, kui eemaldada stopperseib, aga teisel pole peale kruvikeeraja sälgu muud midagi...)
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 213 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 171 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 408 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 249 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 320 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 430 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,591 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 496 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,925 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 341 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne