Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
k: Kas püsikiiruse hoidja suurendab kütusekulu
#1
Endal oli siiani arvamus et võimaldab säästlikumat liiklemist. Aga mis on MB omanike kogemus. Leidsin ka sellise teema auto24 alt: http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/K...a/tid=1227
seal arvamusi seinast seina. Enamus ütleb et kulu jääb samaks, mõned väidavad et see kui mootor üritab kramplikult määratud kiirusest kinni hoida tegelikult ikka veid kulu kasvatab! Võimalik et uutel autodel elektroonika parem aga kuidas kogemus vanemate MB-ga on?
Vasta
#2
Siia on hea tuua oma sugulase numbrid: tühja Sprinteri kütusekulu ei muutunud, koormaga aga sõi püsikiirusehoidjaga paar liitrit rohkem. Seda siis trassil Turku-Kaunas.

Actrosega pole vahet seni, kuni haagist taga pole. Siis hakkab püsikiirusehoidjaga jälle liitreid juurde kogunema.

Meie lauskmaal on vahe väike, aga kusagil mägedes turnides võib küll oskamatu juht elektroonikat alusetult usaldades päris kenasid kulunumbreid saada. Seda on ta ka oma Actrosega kontrollinud - pikal tõusul üritab automaatika hoida kiirust ja surub lõpuks gaasi päris põhja. Sihuke kümneliitrine pada aga neelab põhjagaasiga Väga Palju liitrit sajale...

Meite SELliga nagu vahet ei ole. Selles mõttes on muidugi gaasirobot hea, et ei tule ülearu tallatud. Samas on see ürgvana mudel üsna raske saapaga ja näiteks linnakiiiruselt 90 peale kiirendamisel võtab mootorist ikka viimastBadgrin

Suurem probleem on see, et püsikat ei saa mugavalt kasutada liikluses. Kui tihti ikka õnnestub uhkes üksinduses sõita. Ning kusagil kolonnis on abi vaid uuemast Distronicust...
Vasta
#3
peaks üldjuhul suurendama. teadlik juht lisab gaasi enne tõusu "nn. mäge" ja vabastab pedaali tõusul. püsikiiruse hoidja enne tõusu kiirust ei suurenad, ta fikseerib tõusul lisatakistuse ja lisab ohtralt gaasi. ehk siis jalaga enne tõusu sujuvalt kiirust suurendades on küttekulu väiksem kui juba mäele jõudes püsikiirusehoidja gaasi pea põhja lööb, et meeleheitlikult kiirust säilitada.
Vasta
#4
(08-03-2010, 12:45 PM)hannes_s Kirjutas: peaks üldjuhul suurendama. teadlik juht lisab gaasi enne tõusu "nn. mäge" ja vabastab pedaali tõusul. püsikiiruse hoidja enne tõusu kiirust ei suurenad, ta fikseerib tõusul lisatakistuse ja lisab ohtralt gaasi. ehk siis jalaga enne tõusu sujuvalt kiirust suurendades on küttekulu väiksem kui juba mäele jõudes püsikiirusehoidja gaasi pea põhja lööb, et meeleheitlikult kiirust säilitada.

täpselt nii on, ise ka enne tõusu võtan hoo üles ja tõusul lasen gaasi lahti, olen tähele pand et enamus inimesi vastupidi enne mäge pidurdavad ja siis mäepeal hakkavad täiega tallama Icon_lol
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kumb siis on, kas 59kw või 65kw Lepz 11 1,180 04-12-2021, 03:33 PM
Viimane postitus: Lepz
  Kas kellegil on maanteeametis mõnda asjalikku ja mõistlikku tuttavat ametnikku? Werewolf 10 8,421 14-06-2019, 11:49 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Kas keegi klubi rallikat saaks see nädal vedada Sõjamäelt Tondile indrek 1 2,382 09-05-2018, 03:22 PM
Viimane postitus: indrek
  Kas nüüd on siis lõplikult MB pensionäri auto kes sõita ei oska? marek 25 15,211 05-02-2018, 06:35 AM
Viimane postitus: .Alar.
  Püsikiirus hoidja paigaldus dexter 0 1,613 04-05-2016, 06:10 PM
Viimane postitus: dexter
Question Kas keegi paigaldab elektrilist toonkilet? SGM 2 3,596 13-01-2016, 01:33 PM
Viimane postitus: SGM
  K: Kas kellegil on laenata OBD 2 veakoodi lugejat? kentq 0 1,845 17-09-2015, 12:49 PM
Viimane postitus: kentq
  kas keegi teab sellest autost midagi apaal 3 4,132 23-05-2014, 03:31 PM
Viimane postitus: Lahekas
  Poleerimine Madara autopesulas Madara 33/5-kas usaldusväärne koht? nostromo 4 6,691 16-05-2014, 10:47 AM
Viimane postitus: berg
  Kas keegi tea, kes pakub liivapritsi teenuseid? Rolz 13 13,302 17-04-2014, 11:39 AM
Viimane postitus: Gandiline



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne