Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 300d tagarattalaagri vahetus?
#1
w124 tagarattalaagril küllaltki suur loks sees ning see omakorda ajab abs-i hulluks.kas laagrit on võimalik ka kodus vahetada või tuleb selleks kindlasti remonditöökotta minna?
Vasta
#2
Mul omal selline töö ees.

Kui käändtelge maha ei taha võtta, siis väidetavalt peaks olemas olema hüdrotõmmits.
Muidu kõik hoovad lahti ja pressi alla. Hoobasid on teadagi palju.
Vasta
#3
Mina sain rummu välja isearetatud tõmmitsa abil. Maha sai võetud seisupiduri klotsid, nende alusplekk ja pooltelg. Ülejäänu jäi kõik paigale. Vana laager välja ja uus sisse sai samuti vastavatest torujuppidest isetehtud tõmmitsaga tõmmatud.

Vasta
#4
kas kellegil oleks seda tõmmitsat laenata? mul praegu masin garaazis laiali ja vaja laager kätte saada kuidagi, ei tahaks neid vardaid lahti võtma hakata, siis vaja veel silda reguleerida
kas kellegil oleks seda tõmmitsat laenata? mul praegu masin garaazis laiali ja vaja rumm laagriga kätte saada kuidagi, ei tahaks neid vardaid lahti võtma hakata, siis vaja veel silda reguleerida
Vasta
#5
Olen alati olnu seda meelt, et selline töö jätta neile kes seda igapäevaselt teevad.
Maksta tunni töö eest tundub lihtsam kui jebida ise terve päev, kuidagi tungraudadega, aga iga üks ise otsustab.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
(29-12-2009, 11:19 PM)Roheline124 Kirjutas: w124 tagarattalaagril küllaltki suur loks sees ning see omakorda ajab abs-i hulluks.kas laagrit on võimalik ka kodus vahetada või tuleb selleks kindlasti remonditöökotta minna?

Soe soovitus - võta aga lahti ja mine pressi alla. Kui võtad hoovad lahti rummu küljest, siis ei ole vaja midagi reguleerida. Need ekstsentrikud on sillatala küljes...

Teoorias on asi lihtne: ratas alt, pidurid maha, seejärel veovõll välja ja edasi algavad jõuvõtted. Vana laagri lööd puruks, välimise saale kättesaamisekś lased kuulide jooksupinnale keevitusega ringi peale ja peaks ilusti ise välja kukkuma. Uue sissepressimine on juba täpsem töö ja seal peab keermelati ja torudega majadnades küllalt hoolikas olema. Kindlasti peab vahetama ka vedrupuksi, mis tagab laagritele õige pingu.

Küll aga huvitab mind see, kuidas saab loksuga rattalaager häirida tagasillas oleva ABSianduri tööd? Või on sel mudelil andur tagarummus?
Vasta
#7
Teoorias peaks olema tagumise ABS´i andur ratta rummus ainult 4 maticul, kui sellelgi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 210 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 162 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 398 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 239 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 305 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,886 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 407 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 675 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 618 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 758 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne