Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Huvi W220 S500 vastu
#1
Tervist,

on plaan soetada endale jaanuaris/veebruaris S-klass. Kuna ennem ei ole omanud ühtki MD-d siis olen täiesti võhik sellel teemal. Olen uurinud netist, et kirjutatakse kuidas kohutavalt laguneb, amordid lähevad pidevalt läbi. Hirmutavad isegi ohuga, et sõidu ajal võib õhkvedrustuse puruks lüüa ja sõit lõppeb rattad koopas kinni. Siit tekibki küsimus, et kui hull asi tegelikult on? See on loogiline, et luksus maksab aga siiski MB on ju saksa kvaliteet.

Silma on hetkel jäänud sellised eksemplarid:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Natuke kallimatest:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html


Ehk on keegi kokku puutunud nende isenditega või oskab midagi kasulikkugi mainida, millele eriti rõhku panna vaatama minnes.

Igasugune abi tere tulnudIcon_smile
Vasta
#2
Alustame sellest:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=14264
Vasta
#3
Kui reaalne huvi olemas ja autot vaja üle vaatama hakata võid ühendust võtta. Korralik kontroll hoiab tulevikus pool auto hinda kokku.
See V12 - mõtetu sest ilma turbodeta.
V8 AMG - ei usu et nii odavalt saad. Kui jah siis võta KOHE ja sularahas ära.
V8 500 - ne rõõba ne mjaaso Smile Sõltub vägagi auto reaalsest olukorrast.

Edit: nagu arvata oli ei asu sõiduk Eestis ja sellise raha eest ei saa ka teda ilmselt Eestisse Smile
Vasta
#4
Targad mehed on öelnud: kasutatud luksusauto on odav osta kuid väga kallis pidada. Täieliku hooldusajalooga auto oleks kindlasti parem valik isegi kui ta veerandi võrra kallim juhtub olema. Ja 600 osad on 500 osadest kohati kordades kallimad. 55AMG oleks muidugi parim valik, aga viimase raha eest pole seda mõtet osta sest kulu- ja varuosad ei ole ka sellel just eriti odavad...
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#5
Suured tänud kõigile vastajatele!

Endale ausalt öeldes pakkus see 55AMG algusest peale kõige rohkem huvi, kuid just see hind tegi skeptiliseks ning ajas igaksjuhuks ka V8 500 vaatama. Tundub, et V12 on siis tõesti nii "mõttetu" mootor S-l...t, et kütuse kulu ja mineku suhte osas?

Tsitaat:V8 AMG - ei usu et nii odavalt saad. Kui jah siis võta KOHE ja sularahas ära.

Mõte selline oligi. Tulebki vist ainult oodata, et jaanuaris veel alles oleks.
Vasta
#6
V12 on mõtekas kui sellel on ülelaaduriga mootor - ehk 500 hj. Muu on tõesti suur kütte röövija ja ega ta V8st edasi paremini ei käi.

See AMG - ka minus on skepsis. Hind on liiga hea ja pill on väärt lisadega mida kõigil AMG mudelitel isegi pole.
Vasta
#7
Aga sõita sellega on hää...
Vasta
#8
Sellest vanemast AMG-st ma hoiaksin küll igaks juhuks eemale, näeb üsna rääbakas välja ja müüdud ka juba kaua. 500-se plussid on, et odavam ülal pidada, kui teisi neist, aga vedrustus (airmatic) ei ole just kõige parem (ei pea Eestis vastu), teistel ABC, mis on tunduvalt vastupidavam. 600-sel jah võiksid olla turbod nagu R129 ütles, nõrgad kohad on süütepoolid (20000 tk, neid 2tki) ja kahe ploki vaheline õlijahuti (Silberis vahetus 19000) + kõiki juppe 1,5 korda rohkem sh. lambdasid 4 tki (org 5600 tk ja Boschi oma 2600). See uuem AMG tundub kõige etem, kuigi ülalpidamine kõige kallim nt üks sumpa tagumine pütt 28000. Miski pärast arvan, et see uuem AMG oli mõni aeg tagasi Saksa-Autos müügis, hind oli vähemasti sama kanti, number oli vist 377AYY vms. Kütusekulu pm kõigil üks, kuigi Airmaticus hoiaksin ise ikka väga kaugele mööda, linnas neid vastu maad S-klasse lihtsalt liiga palju.
Vasta
#9
Jaa, aga airmaaticu vastupidavuse kohta võin öelda, et peab vastu küll.

Kui masina sain, vahetasin ühe ammortisaatori ja kompressori ära ning olen poolteist aastat tuld andnud Tallinna auklikel tänavatel ja maal kruusateedel, metsas seenel käinud ja 3 etappi Party Safarit sõitnud (väga hulludes teeoludes viimane kord)

  Teiseks: Milleks sulle siis airmatic, peegelsiledatel teedel sõitmiseks või, siis pole nagu vahet kas tavavedrustus või õhk...aimaticu eelised tulevadki välja just viletsamates teeoludes.
Vasta
#10
Teiseks: Milleks sulle siis airmatic, peegelsiledatel teedel sõitmiseks või, siis pole nagu vahet kas tavavedrustus või õhk...aimaticu eelised tulevadki välja just viletsamates teeoludes.
[/quote]

OK, sellega olen nõus, lihtsalt ABC on vastupidavam, aga kui midagi läheb siis kallim, pump 22000, esimesed amordid 24000 tk ja tagumised 19000 tk või oli vastupidi ei mäleta täpselt. Aga Airmaticuga seoses on igaüks seal midagi vahetanud ja ka päris kallis lõbu. Muidugi palju sõltub eelmisest omanikust, kuidas ta mida hooldada on lasknud. ABC hooldusest teab R129 päris palju, tal mingid spets puhastus ained(teistel Eestis pole) ja õige õli.
Aga teemasse, hooldused neil päris kulukad, iga 100tkm tagant tuleb vahetada ka küünlad v8 16tki ja v12 24 tki, tki hind koos kummilutiga 325 eeki. Airmaticuga silldade hooldus/remont ca 25000, ABC-ga tiba odavam, kuna sillad teise ehitusega, õõtsad ca 4500 tk, sarniirid 300-400 tk. Kütuse kulu mntl 9-9,5, linnas 15-17 ja keskmine 13,5-15. Kõik oleneb saapa raskusest. Kui genekat peaks vaja minema siis A-osa ca 26000 ja B-osa ca 17000, starter ca 19000.
Kui kõiki uusi osi osta ei raatsi, siis kindlasti kõige parem valik 500ne, neid on romulates küll, teistele väga raske kasutatud osa leida. Ise julgeksin soovitada veel 320CDI mootoriga, kütet ei rüüpa hullult ja hooldused ka odavamad, kuigi 145/150 kw ja diisel- maitse asi. Kui võimalust siis vaata alates 2003 ehk peale facelifti autosid.
Vasta
#11
Jah ABC on vastupidavam, aga kui juppe hakkab lendama siis on tõesti rahakotile kõva laks. Seda saab vältida regulaarse õlivahetusega, mitte nii nagu MB tehase kunagine soovitus - lifetime. Samas kui eelmised omanikud ei ole õlivahetust teinud siis tasub enne ostu lasta diagnostikas hinnata pumba tootlikust ja rõhku.
V12 küünalde vahetus ei ole minuteada nii tihti kui V8 sest V12 on eraldi plokk mis pehmendab süütamist (pikendab küünalde eluiga).
Vasta
#12
Suured tänud väga hea info eest!

Mis puudutab seda 320CDI-id siis rahakotile oleks ta tõesti parem, küll aga seisnes mu mõte just selles, et kui ostan juba S-i siis minna juba lipulaevade poole ( hinnad neil siiski väga head hetkel ). Nimelt lapsepõlvest saadik unistus kas suur V8 või v12 sakslane ( ja pealegi suure S-i aura on juba midagi erilist minu jaoks )...millegi pärast see v12 paneb südame isegi veelgi kiiremini tööle Rolleyes

Varuosade koha pealt, mis olen mõelnud siis arvan, et sooviks kalduda enamuses orig. varuosade poole..hind küll kallis neil aga samas on vähemalt süda rahul ja ma usun, et ka autole parem variant.

See vana S55, mis müügil sellest lähen ringiga mööda, küll aga vaatasin just, et too uuem ( 03 oli vist ) S55 on läinud.

Selle vedrustuse koha pealt, kas mitte S-ile ei tehtudki ainult õhkvedrustust? Ärge lööge, kui nüüd puusse panin Icon_smile

Selline küsimus ka veel, et siin jutuks olnud Airmatic ja ABC - kas mõlemal on nn sport seadistus ja ka kõrgemale tõstmise variant?


Ette tänades!
Vasta
#13
Airmatic oli standardis, ABC oli võimalus lisana osta ning oli standartne AMG mudelite puhul, samuti nagu viimastel w220/c215 oli juba 7G kast peal, oli ka AMG puhul 5 käiguline kast, et vastu pidada.
Airmatic vs ABC - õhk on õhk ja selleks ta jääb, uimane ja ebakonkreetne, nagu õhkmadratsil magamine. ABC - õli on hoopis teine teema, konkreetne ja kiire reageerimine, ehk kui korra ABC-ga sõitnud oled, õhku enam ei teha.
Kui sportlikkust, jäikust ning konkreetsust tahta siis - ABC.
Vasta
#14
Kas ABC ei olnud ainult algusaastatel, hiljem kõik Airmaticud?
Vasta
#15
vist oli ads siis airmatic ja abc
Vasta
#16
Tekkis ka selline küsimus - kas 2002 S600 võib olla Airmaticuga? Nimelt Tartus üks müügil ning väidetakse, et sellel õhkvedrustus...ei teagi nüüd kas Airmatic või ABC.
Vasta
#17
Tõenäoliselt ikka ABC. Küsi mis nupp sees on, kui armatuuris ABC sport kirjas siis ABC.

http://1.bp.blogspot.com/_y8cOwicZSm8/SL...rmatic.JPG   -airmaticu märk (keskmine nupp)

P.S leidsin ühe päris ägeda 600-se http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Kui hind kalliks ei jää, siis täis lisad+ uuema tüübi 600-ne mootor. Kui endal praegu CL-i poleks, siis kaaluks isegi ostu, just mootori pärast. Ja kui piirajad veel maha võta siis on oioioiIcon_biggrin.
Ega R129 ei tea kas sellest vanema tüübi 600-sest pigistab midagi paremat välja kui piirajad maha võta (270 kw ma mõtlen)?
Vasta
#18
Question 
Tervist, mul on viimasel ajal sama huvi, kuid vaevab veel mõni kahtlane küsimus. Tongue
Nimelt mul on praegu W140, millel on pakettaknad, mis on ülimalt hea asi (auto ei lähe seest uduseks ega jäässe, hoiab paremini sooja, veidi isoleerib müra). Kuid ma pole näinud, et W220-l oleks sellist asja... Kas siis polegi ühelgi W140 järglasel enam seda mugavust? Sad  Uule W221-l on kolmekihilised spets-klaasid, aga mis siis W220-l on? Tavalised aknad nagu E-klassil?Rolleyes
Olen küsinud mitmelt müüjalt Auto24 lehel nende müüdava W220 klaaside kohta, kuid keegi ei vastanud.

Teiseks, kui ma tõesti leian mingi huvipakkuva variandi tuleval aastal, siis kas keegi oskab kõige kallimaks minna võivad vead üle kontrollida (ja mis hinnaga), et mis auto seisund on, kas hakkab remonti vajama või peab veel vastu? Näiteks see paljuräägitud Airmatic ja ka el. süsteem, mis pidi nõrk koht olema.

Täpsustuseks, et ma ise sõidan suhteliselt vähe -- alla 10.000 (usun, et alla 5000 isegi) aastas, ja suurema osa sellest parematel teedel (maanteed ja suuremad-siledamad linnateed), väldin praegugi linnas teelõike, mis on kartulipõllu sarnased. Seega põhimõtteliselt ju võiksin endale toda autot kenasti lubada, soovin siiski mugavalt sõita, mitte meeletult raha loopida. Smile Kui oleksin igapäevasõitja, siis oleks mul W210/W211.
Vasta
#19
220 peaks ka paketid olema kuid need on tunduvalt kitsamad kui 140 omad.
215 on 100% pakettaknad.
Vasta
#20
SGM Kirjutas:Tervist, mul on viimasel ajal sama huvi, kuid vaevab veel mõni kahtlane küsimus. Tongue
Nimelt mul on praegu W140, millel on pakettaknad, mis on ülimalt hea asi (auto ei lähe seest uduseks ega jäässe, hoiab paremini sooja, veidi isoleerib müra). Kuid ma pole näinud, et W220-l oleks sellist asja... Kas siis polegi ühelgi W140 järglasel enam seda mugavust? Sad  Uule W221-l on kolmekihilised spets-klaasid, aga mis siis W220-l on? Tavalised aknad nagu E-klassil?Rolleyes
Olen küsinud mitmelt müüjalt Auto24 lehel nende müüdava W220 klaaside kohta, kuid keegi ei vastanud.

Siin küll kirjas et on pakettklaasid.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 s600 siimruz 17 1,150 02-10-2023, 10:44 PM
Viimane postitus: siimruz
  W140 S500 Preda 14 7,126 26-01-2020, 11:24 AM
Viimane postitus: nostromo
  w220 S-Klass 07/1998...08/2005 marek 22 62,017 28-09-2018, 09:53 AM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 head ja vead? Egoolen 1 3,109 10-01-2018, 01:53 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W220 S430 President andres23 1 3,317 30-01-2017, 12:14 AM
Viimane postitus: Mike22
  W220 huvi. ktmduke 7 5,101 22-12-2016, 03:23 PM
Viimane postitus: Mike22
  2001 Brabus B11? (S500) JoonasJJ 16 16,317 28-10-2016, 04:08 PM
Viimane postitus: JoonasJJ
  S500 w221 Itaaliast? soo 5 4,803 29-09-2016, 11:17 AM
Viimane postitus: soo
  W220 vs E65 lincoln84 56 55,257 13-08-2014, 03:59 AM
Viimane postitus: nostromo
  Kas w211, w220 või w163 Nostop 3 3,719 26-08-2012, 05:39 PM
Viimane postitus: igiliikur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne