Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem Mercedes-Benz Vaneo 2004 webastoga.
#1
Nimelt probleem on selline, kui webasto sisse lülitada, 60 minuti peale töötab see korralikult kuskil 15 kuni 20 minutit siis ühteäkki lakkab töötamast, lülitab välja. Sai siis veepumbale akutrelli aku järele ühendatud töötas ilusti 60 minutit. Tundub, nagu oleks kuskil elektriline rike (releed kahtlustan) mis ei tee oma tööd korralikult lõpuni. Veepump sai lahti võetud oli ilusti puhas ja töötas kui voolu anda. Oskab keegi ehk nõu anda.
Vasta
#2
Kas tõesti ei oska keegi nõu anda? Vb. oleks mõni telefoni number kuhu helistada ja küsida?
Vasta
#3
Tehase poolt pandi Eberspächer Vaneole. Kui on Webasto ,siis on see sinna hiljem juurde lisatud. Aga mõlemal juhul saab tsirkulatsiooni pump töövoolud otse ahju aju seest. Kui nüüd juhtmed ja pistikud korras ja pumbalt lihtsalt kaob toide ära X ajal nomaalselt töötava ahju tööprotsessil.....Lõhnab see AHJU AJU sisesele veale. Ahi läheb siis siseselt keema ja lülitab ennast välja ülekuumenemis kaitseks.
Vasta
#4
Juhtmed ja pistikud on korras ning kontrollitud. Ahju aju, kus see paikneda võiks ja on äkki mõningaid lahendusi? Tuleb ehk uus ahi osta või mis?
Tänud, et vastasid!
Vasta
#5
wdb240 wisdomi vastu küll ei saa, aga kuna reisibusside webastote hingeeluga suht hästi kursis, kuna neid ikka tuleb aeg-ajalt torkida, siis võiks ehk mainida järgmist. Vaneo veesärk pole justkui nii suur, et seal praeguse välistemperatuuri juures üldse midagi 60minutit soojendada oleks, seega lülitabki välja, kuna 15 - 20 minutiga on vajalik temperatuur saavutatud. Seega ei usu, et seal midagi otseselt viga on.
Vasta
#6
Tänud Kalev, jään siis külma ootama. Loodan, et asjalood on nii.
Vasta
#7
Ma nüüd pead ei anna Icon_smilekas suurtel bussidel ka nii on, kuid kui kell ahju ülesse on äratanud ja tal äratus signaali 60 min peal hoiab, siis niikaua ka ahi reeglina töövalmis peab olema. Kui 80C temp saavutatud, siis võetakse koldes tuld väiksemaks ja kui ikka temp on üleval, siis isegi kustutatakse leek ära. Süsteem ise aga on üleval ja jälgib temperatuuri. Nii kui temp natukene langeb Näit: 70 C siis koheselt taastatakse kütmine. Salongi ventilaator peaks pidevalt salongi kütma ,vett jahutama ja sealt kaudu on päris tubli soojusvahetus. Niikaua, kui vesi ahjus ringi käib ei juhtu ülekuumenemist. Võib tulla isegi üle 90C ka sisse korraks kuid keema ei lähe. Kui keema läheb, siis on probleem veeringlusega ja lülitatakse ahi välja.
Tekkis aga üks mõte,,,Kui on kliimaga masin ja REST funktsioon peal, siis võib seal mitu pumpa olla. Võibolla sai lihtsalt valet pumpa kontrollitud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2004 OM648 150kw Limp mode põhjagaasiga Daisel 0 63 08-03-2024, 11:28 PM
Viimane postitus: Daisel
  2.3 kompressor probleem Croco-gonsales 5 1,219 16-08-2022, 11:02 AM
Viimane postitus: TiitTam
  Mercedes-Benz vito v220 Mv220 8 882 02-03-2022, 08:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB VANEO 1.9 ATM mure käigukastiga aivartoomi 0 379 25-06-2021, 01:33 PM
Viimane postitus: aivartoomi
  W140 400SE luku/softclose probleem georgpold 1 522 01-05-2021, 11:43 PM
Viimane postitus: Heinar
  W 209 aut kasti probleem Bullterrier 3 1,231 05-04-2021, 09:29 PM
Viimane postitus: Bullterrier
  Käigukast 7-GTronic probleem mikk1992 4 1,566 17-12-2020, 01:03 AM
Viimane postitus: supercharger230
  Mercedes-Benz Vito 115 CDI sureb välja helitehnik 4 1,368 05-12-2020, 09:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem R129 kellaplokiga ronts14 4 2,281 14-05-2020, 12:17 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Smartkey programmeerija Xhorse firewalker 1 1,595 10-05-2020, 07:18 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne